Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies esti mut wapissa jne riidan jälkeen tuleeks se vielä takas?

Vierailija
26.01.2021 |

Voi eihh mulla oli karsee riitä vkloppuna jätkän kaa ketä oon tapaillu noin puol vuotta. Se lähti suuttuneena, yritin estellä lähtöä niin raivostui ja lähti sekä blokkasi mut puhelimesta wappi jne. Tuleeko se vielä takas? Oon ihan hajalla ku en saa yhteyttä. :(

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nieletkö mällit ap?

Vierailija
22/33 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidatte olla aika nuoria.

27 ja 29 ap

Olisin veikannut 17 ja 19.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei palaa. Hän on nyt minun kanssani.

Vierailija
24/33 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän homoklubille tuli just yksi jantteri joka kertoili evänneensä wa:n akaltaa

Vierailija
25/33 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy joltain ennustajalta. Eivät tosin ennusta ilmaiseksi.

Vierailija
26/33 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten että on estänyt sut wapissa?

Soita sille!

Laita tekstari!

Mene käymään!

älä ole noin avuton!

Vierailija
27/33 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten että on estänyt sut wapissa?

Soita sille!

Laita tekstari!

Mene käymään!

älä ole noin avuton!

Esti siis puhelimessakin. :( En saa yhteyttä mitenkään.

Vierailija
28/33 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä on niin vitsi vastauksia? Eikä kellään oo vastaavaa kokemusta? Tarviin vertais tukee Ap

Vierailija
29/33 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mato wapitti

Vierailija
30/33 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miettisin ennemmin tuossa tilanteessa haluaisinko edes jatkaa jos ei halua olla yhteydessä.

Jos ette kykene keskustelemaan /riitelemään rakentavasti niin miten jatkossa? Jos teillä olisi lapsia ja tulisi riita niin miltä tuntuisi kun toinen katoaisi etkä tietäisi milloin saat kiinni ja siihen asti kaikki lasten asiat ovat 100% sinun vastuullasi.

Vierailija
31/33 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap mistä riitelitte? Koetko että käyttäydyit riidellessä asiallisesti? Entä mies?

Oletteko riidelleet aiakaisemmin ja lähtikö mies silloinkin riidan lopuksi pois? Vai oliko tämä ensimmäinen riitanne?

Vierailija
32/33 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä on niin vitsi vastauksia? Eikä kellään oo vastaavaa kokemusta? Tarviin vertais tukee Ap

No oikeasti. Emme tunne teitä. Joillakin ihmisillä on tempperamantti, että saattavat suuttua silmittömästi, jotku taas eivät lepy. Me emme voi tuntea sinun poikaystävääsi. Pikemminkin kysymys on, että miksi edes haluat sen takaisin? Meinään, että kuulostaa aika rasittavalta suhteelta. Ellet sitten itse ole se tyyppi, joka aloittaa riidan mistä vaan ja menee suoraan henkilökohtaisuuksiin nauttien siitä, että saa toisen raivoihinsa. Silloin toki kannattaa roikkua kenessä tahansa, koska seuraavakin mies saattaa lähteä ovet paukkuen. 

Vierailija
33/33 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä roiku. Olin itse tuollaisen ihmisen kanssa, joka ei pysty käsittelemään riitoja rakentavasti. Pitkään soudettiin ja huovattiin ja lopputulema oli ero. Ajanhukkaa, mutta toisaalta tiedän nyt paremmin millaisen ihmisen kanssa haluan olla. Ketään ei voi muuttaa, eikä ihminen muutu yhdessä yössä, voimakkaat tunteetkaan ei häviä hetkessä, mikä ei välttämättä ole hyvä asia, jos ei ymmärrä tunteista ja osaa pukea niitä sanoiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä