Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näytös malli

Näytösmalliksi jos mahdollista
26.01.2021 |

Hei, olen haaveillut näytösmallin urasta jo jonkin aikaa taino oikeastaa vähän reilu vuoden. Minua kerran kysyttiin kauppakeskuksessa että haluaisinko tulla malliksi. No kerroin sille että oon 12 ja en oikeastaan oo kauhean kiinostunu näistä hommista. Se luuli mua paljon vanhemmaks ja se kerto mulle kaikki maailman asiat siitä. Ja joo pitkä ja hoikka tyttö olin ja oon edelleen. Et tiiä näkikö se mun kasvoja ennenku mulle rupes puhumaa koska sehän oli aivan täynnä finnejä. Jäälkeenpäin aloin innostuu tästä ja olin ihan että tääjä ois iha sika hauskaa. Se anto mulle sillo mukaa sellasen näytteen mis oisin voinu ilmottautuu jolleki kurssille. No oisin mie sinne halunnu mennä mut en uskaltanu koska mun iho ei ollu missään parhaassa kunnossa todellakaan. Ja wn sitte menny. Harmitti iha hirveesti mut toisaalt ne ois varmaa potkinu miut sielt pihalle mun kasvojen takia. Nykyään mun kasvot on jo vähän paremmassa kunnossa, ostassa melkeempä pelkästään niitä finnejä on mut luultavasti tää johtuu murrosiästä suurimmaks osaks ainenki. Oon siis nyt 13 vuotta 177cm pitkä ja painan hitusen alle 50kg koska lihastakin mulla vähän on koska harrastin uintia noin 5 vuotta kilpatasolla. Lihas ei siis näy missään oon tosi hoikka tyttö.

Mut oisin tosi kiitolline et joku jolla vaikka ois kokemusta nii vois vähän kertoo mulle et oisko mulla mitään mahiksia päästä näytösmalliksi!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi