Mies esti mut wapissa jne riidan jälkeen tuleeks se vielä takas?
Voi eihh mulla oli karsee riitä vkloppuna jätkän kaa ketä oon tapaillu noin puol vuotta. Se lähti suuttuneena, yritin estellä lähtöä niin raivostui ja lähti sekä blokkasi mut puhelimesta wappi jne. Tuleeko se vielä takas? Oon ihan hajalla ku en saa yhteyttä. :(
Kommentit (33)
Auttakaa,mitä mun kandee tehdä? Tää epätietoisuus on rankkaa. :( ap
Kyl se viikon päästä rakastaa säkit täynnä rakkautta
Wap ei taida tarkoittaa samaa kuin vuosituhannen vaihteessa.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika
Tajusin nyt et oon tosi ihastunut häneen.
Onko kellään kokemusta vastaavasta? Auttakaa mua pliiiis! Ap
Vierailija kirjoitti:
Viikkoko pitää odottaa? Kauhee ilmaisu.. ap
Vierailija kirjoitti:
Mitäs nalkutit. Jos olisit myöntänyt olevasi väärässä, mies olisi antanut anteeksi poskihoidolla.
Nyt sinua nuorempi toimii lohduttajana
Mitä mun nyt kannattaa tehdä? Chanssit et palaa? Ap
Ei ole yleistä, että et puolen vuoden seurustelun jälkeen tunne poikaystävääsi ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Taidatte olla aika nuoria.
27 ja 29 ap
Vierailija kirjoitti:
Ei ole yleistä, että et puolen vuoden seurustelun jälkeen tunne poikaystävääsi ollenkaan.
Mitä tarkoitat? Ap
perusta sikala.
Josse wapin jätti niin aikakauan mennyt jo..
Vierailija kirjoitti:
Mitäs nalkutit. Jos olisit myöntänyt olevasi väärässä, mies olisi antanut anteeksi poskihoidolla.
Nyt sinua nuorempi toimii lohduttajana
Kadun joo mut en saa enää yhteyttä. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat? Ap
Että sinun pitäisi puolen vuoden jälkeen tuntea poikaystäväsi paremmin kuin me tuntemattomat palstalaiset.
Mistä riitelitte? Älä vollaa perään, pidä pää pystyssä. Tulee jos ikävöi, jos ei tule niin ei olis muutenkaan jäänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat? Ap
Niin siis joku voisi kuvitella että seurustelun yhteydessä tutustuu "poikaystäväänsä" sen verran että tietäisi tämän tempperamentin ja pystyisi arvioimaan millä todennäköisyydellä hän leppyy.
Ymmärrät sitten kun alat seurustelemaan itse jos trollailun lomassa kykenet tyttöystävän saamaan. Sääliksi käy, tyttörukka
-eri
Älä ole kyntöaura millä kynnetään.
Jätä se sika