Muutin kerrostaloasuntoon 4kk sitten, jossa tapahtunut outoja. Sain juuri kuulla, että edellinen asukas oli hirttäytynyt olohuoneeseen
Tv menee öisin päälle vaikka töpseli on pois seinästä. Kaukosäädin on hävinnyt kokonaan jo kolmesti vaikka pidän sitä aina pöydällä. Valot menee itseksiään päälle öisin ja kiikkutuoli alkaa keinua.
Mitä tekisitte tilanteessani?
Kommentit (90)
Lue Isä meidän-rukous tai muu itselle mieleinen rukous. Keskustele hengen kanssa. Tyyliin "Sinulla ei ole mitään syytä olla enää täällä. Tämä on nyt minun kotini. Olet valmis siirtymään valoon." Tai ihan omin sanoin.
En tiedä auttaako. Aina voi kokeilla.
Kuka kertoi sinulle ap tästä? Ja onko itselläsi varmasti kaikki asunnon avaimet, jottei niitä ole jäänyt kenellekään muulle? Tämä voi olla jonkun ajatus hyvästä pilasta.
Vierailija kirjoitti:
Hoh, hoijaa... Totuus on kun kuolemme olemme lopullisesti poissa tästä maailmasta. Kaikki on osaltamme ohi ja katoamme. Ei ole kuin nimi hautakivessä ja muistot meidät tunte neiden mielissä. Se on armoton kova totuus jota pehmittämään ovat kummitusjutut osittain syntyneet.
Mistäs sinä sitä tiedät?
Jos olisin sun tilanteessa, soittaisin seuraavana arkipäivänä lääkärin toimistolle. Ei kuulosta kuitenkaan sen verran akuutilta, että olisit vaarassa itsellesi tai muille. Kertoisin kuulevani ääniä ja näkeväni harhoja, ja olisin huolissani henkisestä hyvinvoinnistani ja mielenterveydestäni.
Tsemppiä sulle jatkoon! Toivottavasti löydät oikee dropit
Vierailija kirjoitti:
Lue Isä meidän-rukous tai muu itselle mieleinen rukous. Keskustele hengen kanssa. Tyyliin "Sinulla ei ole mitään syytä olla enää täällä. Tämä on nyt minun kotini. Olet valmis siirtymään valoon." Tai ihan omin sanoin.
En tiedä auttaako. Aina voi kokeilla.
Ei kaikki kuulu valoon.
Itse kysysin vierailun aihetta. On sulla siinä kiva juttelukaveri. Pahaa tahtonut olisi sen jo näyttänyt. Valittu olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa soittaa paikalle manaatti pikaisesti.
Pyhän Henrikin aukio 1 B, 00140 Helsinki
puh. 09-6129470
email: info@katolinen.fiKuljetetaanko se manaatti paikalle vesitankissa?
Kämpässä, jossa on aito manaatti paikalla ei voi olla huonoja viboja. Ne on niin chillejä eläimiä. Tietenkin manaatti tulee palauttaa luontaiseen ympäristöönsä heti, kun manaus on suoritettu.
Olisin huolissani vasta jos Hohdosta tutut kaksoistytöt tulevat kylään, kannattaa syödä kevyemmin ennen nukkumaanmenoa niin unet pysyvät tasaisempina.
Jäi epäselväksi, että jos kaukosäädin on hävinnyt kokonaan kolmasti, niin oletko ostanut kolme kertaa uuden kaukosäätimen?
Vierailija kirjoitti:
Itse kysysin vierailun aihetta. On sulla siinä kiva juttelukaveri. Pahaa tahtonut olisi sen jo näyttänyt. Valittu olet.
Ensinnäkin, jos olisin ap laittaisin webbikameran, riistakameran tai muun laitteen nauhoittamaan näitä selittämättömiä tapahtumia. Jos ap näkee kiikkustuolin keinuvan, eikä se videotallenteella keinu, niin ap näkee harhoja ja tarvitsee antipsykootin.
Okei. Jos edes teoreettisesti pohdittaisiin, että tämä "henki" haluaa kommunikoida ap:n kanssa, niin miksi se rämpyttäisi valoja, tai kätkisi kaukosäätimen? Ei pidä ap:n katsomista ohjelmista?
Vähentäisin juomista. Minäkin sain joskus krapulassa unihalvauksen ja olin kuulevinani suljetusta televisiosta voimakasta surisevaa ääntä.
Puhdistaisin / puhdistuttaisin tilan. En tiedä onko se ”todellista” mutta sama se olisi minulle. Jos ei muuta niin sillä saisi itselle mielenrauhaa ja jonkun rituaalin jolla ottaa oman kodin tilan haltuun. Ja uskon kuitenkin siihen että sillä on vaikutusta omaan hyvinvointiin millaisessa ympäristössä viettää aikaa.
Hiljattain kävi itseasiassa niin että päätin että kotiini on vain hyvät asiat tervetulleita, ja tein joitain mielikuvaharjoituksia. Sitten tuli kaveri käymään josta on tullut huono olo jo pidemmän aikaa ja jonka elämässä on synkkiä juttuja, vierailun aikana hän jopa sanoi ettei viihdy eikä ole sen koommin käynyt. Jäin sen jälkeen miettimään että näinköhän se toimikin ottaa oma tila itselle.
Pärsujen puoluetoimiston piloja. Lähetä Hk. n Sininen lenkki puolutoimistoon allekirjoituksella niin loppuu prankit.
Kattovalaisimen kiinnitys on ainakin riittävän vahva.
Ottaisin lääkkeet, aloittaisin työpaikan etsimisen. Sulkisin koneen, peseytyisin.
Joopa joo. Olet vähän tylsä provoilija, kun kaikki kertomasi on niin totaalisen kliseistä. Olisit keksinyt avautuvien telkkarien ja itsestään keinuvien kiikkustuolien sijaan jotain uudenlaista.
Meedion voi pyytää kotikäynnille. He tekevät ns. tilojen puhdistuksia jos maankentään jäänyt sielu ilmaisee itseään häiritsevästi.
Toivon sydämestäni että jokaiselle tähän ketjuun vähättelevästi vastanneelle tulee sama tilanne vastaan mikä ap:lla on nyt.
Mä nautin kun skeptikon maailmankuva romahtaa vaikka en olisi sitä edes todistamassa.
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on kai ns räyhänhenki ja pahimmillaan käy niin, että nukkueessasi se alkaa paneskella sinua
Tämä tässä on nimenomaan vaarana.
Jos ap ei ole trol.li niin kyseessä saattaa olla pahat henget joten kutsuisin papin siunaamaan asunnon. Jeesuksen nimen auktoriteetilla on voimaa! Kannattaa myös suoraan Jeesukselta pyytää apua
Tämä. Asuin kerran talossa, jossa kaikilta asukkailta pimeni vintti. Kolme itse_murhaa parin vuoden sisään, ja paljon muutakin todella synkkää ja omituista.