Haluaisitko olla homo tai lesbo?
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Miehenä haluaisin olla välillä homo, rouvan ollessa vähemmän himokas voisi mennä kaverin kanssa homoilemaan, periaatteessa voisi mennä nytkin, muttei miehen mulkun imeminen ole minun juttu. Naisena olisin mielelläni bii, kun tykkään pillun nuolemisesta ja naisena tykkäisin kyrvästä sisälläni ja suussa.
Anna kaverin imeä. Tai tumputtaa.
Heteromiehenä kadehdin homoja siinä, että voivat helposti ehdottaa toisilleen seksihommia ilman sen kummenpaa draamaa ja säätämistä. Naisilla on tämä "seksi kuuluu tunnesuhteeseen" - fiksaatio n. 95%:lla.
Jos jostain saisi homokaasua, voisin harkita. Näin natuna ei makkara maistu missään muodossa.
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi olla lesbo, mutta ajatus, että toinen nainen ottaisi mut himoiten ja väkisin suullaan ja kielellään on kiihottava. Yrittäisin ensi vastustaa, mutta jossain vaiheessa antaisin periksi ja antautuisin nautinnolle.
Sama. Juuri niin, että toinen nainen lähes väkisin levittäisi jalkani ja nuolisi, koska en halua myöntää itsellenikään, että haluaisin mitään sellaista; saisin vain lesboseksinautintoa vastoin tahtoani, mutta silti se kiihottaisi ja nauttisin siitä.
Haluaisin olla bi. Ai niin mähän olen. Yes!
Saa kivittää: haluaisin olla homo, koska homomiehet pitävät itsestään keskimäärin parempaa huolta kuin heteromiehet. Ihan hiton pinnallista (ja outoa, koska olen nainen) tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Saa kivittää: haluaisin olla homo, koska homomiehet pitävät itsestään keskimäärin parempaa huolta kuin heteromiehet. Ihan hiton pinnallista (ja outoa, koska olen nainen) tiedän.
Mäkin haluaisin olla homomies. Itselleni syynä on tähän se, että paras kaverini on homomies. Haluaisin itselleni just sellaisen miehen kuin hän on. Sen lisäksi olisi kiehtovaa tietää, että miltä tuntuu, kun on penis ja eturauhanen.
Vahingossa osui silmiini Lomittajat sarja ja jäin miettimään, että miltä tuntuisi painia Aki Samulin kanssa. Aki voittaisi minut, pakottaisi polvilleen eteensä ja käskisi ottamaan munan suuhun. Harvoin haaveilen miehestä, ehkä kerran viidessä vuodessa.
En haluaisi. Olen nainen, ja nautin heteroseksistä.
Olisi hieno olla homo. Mutta kun luontoni ei anna periksi.
Olen hetero mies, mutta nautin dildosta pepussani.
Eturauhas hieronta saa minut huutamaan
Kuten tavallista, kadehdin heidän elämästään joitakin asioita. Inhoan heterosoidinrituaalia, jossa miehen pitää esittää kiinnostuneempaa kuin onkaan ja naisen vaikeasti tavoiteltavaa. Homosuhteet ovat roolien suhteen tasa-arvoisempia. Ja kyllä miehenä kaipaan sitä, että joku ihailisi minua.
Toisaalta. Olen ymmärtänyt että homoseksuaaliset suhteet ovat vielä enemmän kertakäyttökamaa kuin heteroiden. Ja onhan heidän elämänsä yhteiskunnassa edelleen vaikeampaa. Minulla kesti vuosia "tulla kaapista" edes heterona. Kuinka kauan olisikaan kestänyt jos olisin ollut homo.
No jos voisin valita, olisin lesbo tai vähintään bi, joka voi teoriassa olla miestenkin kanssa, mutta oikeasti valitsee aina naisen.
Haluaisin olla aseksuaali. Seksuaalisuus ahdistaa.
Mua ei toisten pillut kiinnosta.
Tykännyt pojista ihan pienestä tytöstä asti.
Ihania otuksia.
- Mies + Nainen sopivia toisilleen
Mutta pointti on aivan validi ja perusteltu. Mielipiteen vapaus koskee kaikkia, ei vain vihervassareita ja HC feministejä. Ja jos joku on tuota mieltä se sallittakoon.
Myös tuo sinun eo. mielipiteesi on samalla tavalla aivan sallittu.