Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisitko olla homo tai lesbo?

Vierailija
26.01.2021 |

Miksi tai miksi ei?

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan haluaisin olla lesbo. Tykkään miehistä seksuaalisesti, mutta en ole valitettavasti koskaan elämässäni tuntenut sellaista miestä, joka olisi yhtä reilu ja hyväsydäminen kuin naiset. Lapsuudenkodissa äiti hoiti koko systeemin ja isä oli kuin pikkulapsi, oma mies (exä) ryyppäsi ja oli muutenkin hirviö, nykyinen mies on itsekäs. Kaikki tukijani elämässä, luotettavat ja hyvät ihmsiet ovat olleet naisia. Lisäksi miehissä on se ärsyttävää, että ne suuttuvat ihan kauheasti, jos heidän miehistä kunniaansa vähänkin loukataan, joten miehille pitää suunnilleen tahallaan hävitä lautapeleissä, etteivät he ala mököttää. Naisten kanssa nainen voi olla juuri niin älykäs ja pätevä kuin onkin, ei tarvitse pienentää itseään. Itseäkin kauhistuttaa tämä ajatusmaailma, mutta tällaiseksi se vuosien mittaan on kehittynyt. Eli jos voisi kokea naisten kanssa vielä seksuaalisia tunteita, niin siirtyisin täysin naisten pariin. 

🙁

Olen pahoillani puolestasi, mutta minua kyllä kiinnostaa tietää, että miten olet päätynyt suhteisiin tuollaisten itsekkyyksien kanssa

N22

Vierailija
22/68 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[

🙁

Olen pahoillani puolestasi, mutta minua kyllä kiinnostaa tietää, että miten olet päätynyt suhteisiin tuollaisten itsekkyyksien kanssa

N22

Olen elänyt ihan tavallista elämää, minut ehkä opetettiin kotona vähän liian kiltiksi, tai sellaiseksi empattiseksi, joten olen varmaan vähän liikaa sietänyt miehiltä. Olen kokenut että naiset eivät sillä tavalla käytä hyväkseen toisen kiltteyttä, mutta aika tyypillinen kuvio taitaa olla kiltti tai läheisriippuvainen nainen ja sikamainen mies. Olen jo neljäkymppinen, sinun iässäsi en vielä edes tajunnut tätä asiaa, koska ei ollut vielä ollut niin pitkään työelämässä tai parisuhteissa. Aika moni ikäiseni nainen taitaa olla minun linjoillani, ikävä kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö oo muita vaihtoehtoja, mie oon vegaani.

Vierailija
24/68 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[

🙁

N22

Olen elänyt ihan tavallista elämää, minut ehkä opetettiin kotona vähän liian kiltiksi, tai sellaiseksi empattiseksi, joten olen varmaan vähän liikaa sietänyt miehiltä. Olen kokenut että naiset eivät sillä tavalla käytä hyväkseen toisen kiltteyttä, mutta aika tyypillinen kuvio taitaa olla kiltti tai läheisriippuvainen nainen ja sikamainen mies. Olen jo neljäkymppinen, sinun iässäsi en vielä edes tajunnut tätä asiaa, koska ei ollut vielä ollut niin pitkään työelämässä tai parisuhteissa. Aika moni ikäiseni nainen taitaa olla minun linjoillani, ikävä kyllä.

En ole mikään asiantuntija, mutta tuo vaikuttaa kyllä kieltämättä yleiseltä, että huonon parisuhteen kiltti-nainen ja sika-mies ovat lähes aina "vanhempaa" sukupolvea, koska vaikka lakia muuttaisi, asenteet laahaa perässä.

Itse en ole vielä ollut parisuhteessa, koska olin yläasteella koulukiusattu (poikien puolelta) ja vaikka se olikin perseestä, olen välillä miettinyt, että mitä jos sitä ei olisi koskaan tapahtunut, millainen ihminen mahtaisi olla nykyään.

Olin ala-asteella kanssa yli kiltti kuten sinä ja se, että jouduin yläasteella kiusatuksi oli shokki joka oli lamaannuttavaa, mutta toisaalta, jos sitä ei olisi tapahtunut saattaisin edelleen olla liian kiltti.

Yläaste pakotti kovettamaan itseni ja vaikka ne 3 vuotta olivatkin elämäni pisimmät 3 vuotta, se opetti itselleni sen, että parempi yksin, kun huonossa suhteessa.

Vaikka olin yläasteella helvetin rikki joka vaikuttaa vieläkin silloin tällöin, olen oppinut arvostamaan itseäni sen verran, että jos mun on pakko valita kahdesta pahasta joko huono parisuhde tai ikuinen yksinäisyys, valitsisin mieluummin yksinäisyyden.

Vaikka yksinäisyys syö sisältä (yläaste), yksinäisyys on pieni hinta siihen verrattuna, että saa elää vapaana

N22

Vierailija
25/68 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[

En ole mikään asiantuntija, mutta tuo vaikuttaa kyllä kieltämättä yleiseltä, että huonon parisuhteen kiltti-nainen ja sika-mies ovat lähes aina "vanhempaa" sukupolvea, koska vaikka lakia muuttaisi, asenteet laahaa perässä.

Itse en ole vielä ollut parisuhteessa, koska olin yläasteella koulukiusattu (poikien puolelta) ja vaikka se olikin perseestä, olen välillä miettinyt, että mitä jos sitä ei olisi koskaan tapahtunut, millainen ihminen mahtaisi olla nykyään.

Olin ala-asteella kanssa yli kiltti kuten sinä ja se, että jouduin yläasteella kiusatuksi oli shokki joka oli lamaannuttavaa, mutta toisaalta, jos sitä ei olisi tapahtunut saattaisin edelleen olla liian kiltti.

Yläaste pakotti kovettamaan itseni ja vaikka ne 3 vuotta olivatkin elämäni pisimmät 3 vuotta, se opetti itselleni sen, että parempi yksin, kun huonossa suhteessa.

Vaikka olin yläasteella helvetin rikki joka vaikuttaa vieläkin silloin tällöin, olen oppinut arvostamaan itseäni sen verran, että jos mun on pakko valita kahdesta pahasta joko huono parisuhde tai ikuinen yksinäisyys, valitsisin mieluummin yksinäisyyden.

Vaikka yksinäisyys syö sisältä (yläaste), yksinäisyys on pieni hinta siihen verrattuna, että saa elää vapaana

N22

Tsemppiä, kyllä varmasti löydät hyviä ihmisiä ympärillesi, ja elät onnellisen elämän. On oikea asenne, ettei alistu huonoon kohteluun. 

Vierailija
26/68 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin nainen, niin ihan varmasti olisin lesbo. Naiset ovat yksinkertaisesti ihania ja himoittavia. Homomiehiä en taas voi ymmärtää.

Vierailija
27/68 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En halua olla Tuure.

Vierailija
28/68 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on ollut jopa lähellä että en homostele. Minua kiihottaa vain ajatus miehen sukupuoli eläimestä ja että koskisin sitä, ja mies minua.

Tavallaan haluaisin kokeilla sitä, mutta en ole koskaan tavannut miestä josta kiinnostuisin yhtään, päinvastoin jokainen mies ällöttää minua jos ajattelen seksiä heidän kanssaan. Naisista ei taas löydy montakaan, joita en haluaisi, pidän itseäni siis täysin heterona.

Vierailija
29/68 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin nainen, niin satavarmasti haluaisin olla lesbo

Vierailija
30/68 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen bi-seksiaali tai panseksuaali nainen. En osaa ajatella, että olisin vain naisista kiinnostunut. 🤔 Tai jos olisin mies, että vain miehistä kiinnostunut. Kiihotun ihmisestä ja ihastun ihmiseen, en sukupuoleen.

Vierailija
31/68 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen bi-seksiaali tai panseksuaali nainen. En osaa ajatella, että olisin vain naisista kiinnostunut. 🤔 Tai jos olisin mies, että vain miehistä kiinnostunut. Kiihotun ihmisestä ja ihastun ihmiseen, en sukupuoleen.

Sitä vaan ihmettelen, että miksi sitten bi-palstat täyttyy ilmoituksista, joissa etsitään aina vain samaa sukupuolta olevien seuraa? Joko pitempiaikaista tai sitten vain hetkellistä. Eikö heidän tulisi etsiä ihmistä, joka vastaisi heidän toiveitaan, oli sitten kumpaa sukupuolta hyvänsä? Ja noita ilmoituksia / postauksia on palstalla aina suhteellisesti eniten, enimmäkseen bi-naisten julkaisemia. Kohta tänne ilmaantuu ehkä joku, joka sanoo että hän kyllä kiinnostuu ja ihastuu ihmiseen, ne on ne muut jotka toimii noin, ei saisi yleistää. Mutta tuollainen kuva siitä ulospäin välittyy, sille ette mitää mahda.

Vierailija
32/68 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä vaan ihmettelen, että miksi sitten bi-palstat täyttyy ilmoituksista, joissa etsitään aina vain samaa sukupuolta olevien seuraa? Joko pitempiaikaista tai sitten vain hetkellistä. Eikö heidän tulisi etsiä ihmistä, joka vastaisi heidän toiveitaan, oli sitten kumpaa sukupuolta hyvänsä? Ja noita ilmoituksia / postauksia on palstalla aina suhteellisesti eniten, enimmäkseen bi-naisten julkaisemia. Kohta tänne ilmaantuu ehkä joku, joka sanoo että hän kyllä kiinnostuu ja ihastuu ihmiseen, ne on ne muut jotka toimii noin, ei saisi yleistää. Mutta tuollainen kuva siitä ulospäin välittyy, sille ette mitää mahda.

Jos heillä on jo mies tai tarpeeksi kokemusta heistä? Jotkut bi:t kaipaavat omasta sukupuolestaan vain läheisyyttä.

Vierailija
33/68 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin nainen, niin satavarmasti haluaisin olla lesbo

Voisin olla saava osapuoli. T. Nainen (heterosuhteessa).

Vierailija
34/68 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiallinen kommenttini poistettiin. Ihminen ei saa enää nykypäivänä tuoda omia mielipiteitään julki ja kertoa totuuksia vaan pitäisi olla samat mielipiteet kun vihervassareilla.

Viimeinen sana ⬆️ kertoi oleellisen.

Go mode go!

Vierailija
35/68 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi olla lesbo, mutta ajatus, että toinen nainen ottaisi mut himoiten ja väkisin suullaan ja kielellään on kiihottava. Yrittäisin ensi vastustaa, mutta jossain vaiheessa antaisin periksi ja antautuisin nautinnolle.

Vierailija
36/68 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin eheytyä homoksi, mutta kun ei enää saa eheytyä, on jäätävä heteroksi.

Vierailija
37/68 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies olen, jos uudelleensyntyminen olisi totta, niin lesbonaiseksi olisi kiva syntyä. Positiivista olisi se että ei tarvitsisi puolustella heteromiehen seksuaalisuuttaan, vaan naisetkin hyväksyisi heti piiriinsä.

Tai sitten olisi mahtavaa syntyä superhimoittavaksi aseksuaalimieheksi. Sitten olisi ihana antaa pakkeja naisille. Sitten ihmettelisin että mitä oikein ehdottelet?

Vierailija
38/68 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä haluaisin olla välillä homo,  rouvan ollessa vähemmän himokas voisi mennä kaverin kanssa homoilemaan, periaatteessa voisi mennä nytkin, muttei miehen mulkun imeminen ole minun juttu. Naisena olisin mielelläni bii, kun tykkään pillun nuolemisesta ja naisena tykkäisin kyrvästä sisälläni ja suussa.

Vierailija
39/68 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bi- seksuaalina voisin sano, että en. Jos olisin sinkku voisin hyvin seurustella samaa sukupuolta olevan kanssa, jos sellainen tilanne tulisi.

Jonkun mielestä se varmaan olisi homoutta/lesboutta, mutta omasta mielestäni ei.

Vierailija
40/68 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa rakkaan vaimoni kanssa. Vaimo tykkää naida minua välillä sträpillä pyllyyn ja Nuolettaa pillunsa spermasta puhtaaksi. Olenkin ruvennut miettiin miltä tuntuisi saada aitoa munaa pyllyyn ja lopuksi tuntea kun sperma valuu sisältäni. Kaiken kruunaisi jos vaimo olisi mukana touhuamassa. Olenkohan bi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän