Mitäs pörssistä kannattaa ostaa?
Kommentit (1918)
Tulikivi ja talkkivuoret ;)))))
Kempower kuuluu samaan sarjaan. Mahtavaa kasvua ;))))))
Luulen, että aika moni jättää Tulikiven täysin noteeraamatta tämän yhden spämmääjän takia. Tiedätkö, että tuolla jatkuvalla vuodesta toiseen jatkuvalla spämmillä et nosta pätkääkään Tulikiven kurssia.
Ole kirjoittamatta koko skeidasta yhtään mitään.
Itse laittaisin kaikki omat ja varastetut Fortumiin, Nordeaan, Sampoon ja UPMään tässä järjestyksessä
Vierailija kirjoitti:
Itse laittaisin kaikki omat ja varastetut Fortumiin, Nordeaan, Sampoon ja UPMään tässä järjestyksessä
Ja jos jenkki pörssiin haluaa sijoittaa niin osta Berkshire Hathawaytä. On kuin indeksi mutt kuluton ja parempi
Mä olen onnistunut ja välillä en. Tuntuu, että arvon aina väärin. Siksi sijoitan nykyään lähinnä indeksirahastoihin. Vähän joka puolelle maailmaa. Stressitön vaihtoehto ja tuo tasaista nousua. Ei ehkä tule sitä moninkertaistuvaa osaketta, mutta eipä tarvitse ottaa takkiinkaan samalla tavalla.
Aloitin sijoittamisen jo 2000-luvun alussa, mutta elämäntilanne vei siihen, että 2006 jouduin realisoimaan kaikki sijoitukseni. Aloittelin uudestaan 2010-luvulla. Tulot ei ole isot ja aina on haluttu elää mukavaa elämää, joten säästöjä ei ole tolkuttomasti ehtinyt tulla. Eli käytännössä aina olen välillä joutunut ottamaan pois jostain rahastosta.
Tällä hetkellä sijoituksia noin 50 000, josta 60% rahastoissa ja loput suorissa osakkeissa. Ikää 46. Tällä hetkellä säästän vain rahastoihin enää. Olen pelokas ja hyvä näin.
Kesällä 2021 jo pelkkä kevyempi paperi, eli Nordic Talcin YVA-ohjelma, nosti Tulikiven osakekurssia +131%. YVA-selostus on huomattavasti suurempi asia kuin oli pelkkä YVA-ohjelma. Kesällä 2021 Tulikiven osake lähti nousuun 16 pörssipäivää ennen YVA-ohjelmaa.
Yhteysviranomaisellahan (Kainuun ELY-keskus) on 31.10.2024 asti aikaa antaa perusteltu päätelmä Nordic Talcin YVA-selostuksesta. Jos osakekurssi lähtee jälleen ylös 16 pörssipäivää tuota aikaisemmin, rakettinousu lähtee viimeistään 9.10.2024. Lisäksi Tulikivi maksaa osinkoa 15.10.2024 ja moni varmasti haluaa suorittaa Tulikivi-ostot viikko pari ennemmin ennakoiden, että aika moni tulee sijoittamaan Tulikivi-osingot takaisin Tulikiven osakkeisiin!
Vierailija kirjoitti:
Joo ei. Ei mitään mikä on listattu Helsingin pörssiin
Ei kannata ostaa ainakaan Koneen osakkeita. Sisäpiirin tieto.
Tällä viikolla saatiin tuoreimmat (heinäkuu 2024) pientalojen aloitukset ja ne kasvoivat +27%.
Tulikivihän söi Uuniseppien päänahan, joten +27% kasvu lisättynä Tulikiven Uunisepiltä ottamaan markkinaosuuteen näkyy mukavasti ylärivillä ja vielä mukavammin alarivillä.
https://www.suomirakentaa.fi/omakotirakentaja/hormit-ja-tulisijat/takkavalmistajat-rakentajan-puntarissa
Tällä viikolla saatiin Rakennusteollisuuden (RT) suhdannekatsaus ja siinä ennustetaan omakotialoitusten kasvavan vuonna 2025 +29%. Tuohon Uuniseppien markkinaosuuden siirtyminen suurelta osin Tulikivelle, saadaan helpostikin Tulikiven kotimaan liikevaihdon kasvuksi +50%.
Vierailija kirjoitti:
Tällä viikolla saatiin tuoreimmat (heinäkuu 2024) pientalojen aloitukset ja ne kasvoivat +27%.
Tulikivihän söi Uuniseppien päänahan, joten +27% kasvu lisättynä Tulikiven Uunisepiltä ottamaan markkinaosuuteen näkyy mukavasti ylärivillä ja vielä mukavammin alarivillä.
https://www.suomirakentaa.fi/omakotirakentaja/hormit-ja-tulisijat/takkavalmistajat-rakentajan-puntarissaTällä viikolla saatiin Rakennusteollisuuden (RT) suhdannekatsaus ja siinä ennustetaan omakotialoitusten kasvavan vuonna 2025 +29%. Tuohon Uuniseppien markkinaosuuden siirtyminen suurelta osin Tulikivelle, saadaan helpostikin Tulikiven kotimaan liikevaihdon kasvuksi +50%.
Vierailija kirjoitti:
Tulikivi ja talkkivuoret ;)))))
Kempower kuuluu samaan sarjaan. Mahtavaa kasvua ;))))))
%3DVierailija kirjoitti:
https://www.suomirakentaa.fi/omakotirakentaja/hormit-ja-tulisijat/takkavalmistajat-rakentajan-puntarissaTällä viikolla saatiin Rakennusteollisuuden (RT) suhdannekatsaus ja siinä ennustetaan omakotialoitusten kasvavan vuonna 2025 +29%. Tuohon Uuniseppien markkinaosuuden siirtyminen suurelta osin Tulikivelle, saadaan helpostikin Tulikiven kotimaan liikevaihdon kasvuksi +50%.
Sähkön hinta huomenna klo 20: 36,7 snt/kWh. Tulikivi kiittää jälleen.
Vierailija kirjoitti:
Sähkön hinta huomenna klo 20: 36,7 snt/kWh. Tulikivi kiittää jälleen.
Oot näköjään taas vauhdissa.
Satojen miljoonien eurojen osakesalkun omaava Laakkonen osti syyskuussakin 102 417 Tulikiven osaketta lisää ja omistaa nyt 9,33 %:a Tulikiven osakkeista. Pörssi-ilmoitus 10% ylityksestä on lähellä.
Käyttäjä42257 kirjoitti:
Kovalla vivulla kaikki Teslaan.
Sähköautot ovat laskevan auringon ala.
Kahvin hinta nousee jälleen.
Tulikivi kiittää
Miksi