Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Oulunkylä hyvä asuinpaikka?

Vierailija
26.01.2021 |

Pian on edessä muutto Helsingin Oulunkylään, jota en tunne ollenkaan. Millainen Oulunkylä on asuinpaikkana? Lähitienoot? Harrastukset? Ilmapiiri? Kertokaa!

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko saada helposti herpeksen?

Vierailija
22/43 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole töitä, niin kannattaa liittyä lestadiolaisiin ja keskustapuolueeseen. Muuten niitä töitä ei tule ikinä saamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva paikka, mutta kovasti nyt rakennetaan. Voisin ihan hyvin muuttaa joskus vielä takaisin Oulunkylään. 

Vierailija
24/43 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää tämä lestadiolaisuudesta kohkaaminen. Itse olen koko ikäni eli päälle parikymmentä vuotta asunut Oulunkylässä enkä tunne yhtään lestaa:D

Vierailija
25/43 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä bussi menee keskustaan?

69

Vierailija
26/43 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

IF Gnistan kan inte vinna

Vierailija
27/43 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana paikka! Patolan metsä, jokivarsi, hyvät koulut ja palvelut, junalla 10 min keskustaan.

Vierailija
28/43 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulunkylään kuuluu useita alueita, mistä alueesta puhut? Maunula, Maunulanpuisto, Metsälä, Patola, Pirkkola, Veräjälaakso ja Veräjämäki?

Vierailija
29/43 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää tämä lestadiolaisuudesta kohkaaminen. Itse olen koko ikäni eli päälle parikymmentä vuotta asunut Oulunkylässä enkä tunne yhtään lestaa:D

Onko Oulunkylässä edes toimipistettä lestadiolaisilla? Taitaa joku älypää tässä vain yrittää rinnastaa Oulunkylän Ouluun, jossa lestadiolaisuus on toki edelleen voimissaan.

Vierailija
30/43 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko näin?

Vierailija
31/43 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole noin naiivi. Se, että sinä et ole noissa keskusteluissa mukana, tarkoittaa vain sitä, ettet kuulu tuohon piiriin. Ei sitä, etteikö noissa piireissä ole teidänkin työpaikan asiat päätetty.

Vierailija
32/43 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä onko siellä lestoja mutta jotain kiihkouskovaisia siellä kokoontuu.

Vierailija
33/43 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Oulunkylässä edes toimipistettä lestadiolaisilla? Taitaa joku älypää tässä vain yrittää rinnastaa Oulunkylän Ouluun, jossa lestadiolaisuus on toki edelleen voimissaan.

On, siinä Veräjämäen puolella, Rauhan yhdistys nimeltään. Melkoinen trafiikki käy keskiviikkoisin ja viikonloppuisin.

Vierailija
34/43 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala paikka. Epäsiisti, ostari haisee ihan k*selta. Masentuisin itse jos joutuisin siellä asumaan.

Vierailija
35/43 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vältä IF Gnistania

Vierailija
36/43 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistavat joukkoliikenneyhteydet, jos asuu oikeassa paikassa. Yksi kolmesta kaupunginosasta (Oulunkylä, Huopalahti ja Leppävaara), jossa raiteet risteävät tulevaisuudessa, siis Jokeri ja lähijunat. Busseja keskustaan 61, 69 ja 64. Osa alueesta aika tylsän näköistä.

Vierailija
37/43 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ogeli on ihan hyvä paikka.

Junalla 10min.keskustaan.

Ja K-Supermarket Musta Pekka loistava ruokakauppa🤗

Vierailija
38/43 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva paikka, hyvät liikenneyhteydet, hyviä ruokakauppoja ja palvelut ja ulkoilumaastot lähellä. Kauppakeskuksen ja aseman seutua kannattaa vältellä iltasella, myös kovasti rakennusmelua ja trafiikkia nyt.

Vierailija
39/43 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut Oulunkylässä 30v.

Tämä on hyvä paikka asua♥️

Vierailija
40/43 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävä mesta, ihan pilalla koska on mustunut. Se on sitä kulttuuria se!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi