Onko Oulunkylä hyvä asuinpaikka?
Pian on edessä muutto Helsingin Oulunkylään, jota en tunne ollenkaan. Millainen Oulunkylä on asuinpaikkana? Lähitienoot? Harrastukset? Ilmapiiri? Kertokaa!
Kommentit (43)
Jos ei ole töitä, niin kannattaa liittyä lestadiolaisiin ja keskustapuolueeseen. Muuten niitä töitä ei tule ikinä saamaan.
Kiva paikka, mutta kovasti nyt rakennetaan. Voisin ihan hyvin muuttaa joskus vielä takaisin Oulunkylään.
Ihmetyttää tämä lestadiolaisuudesta kohkaaminen. Itse olen koko ikäni eli päälle parikymmentä vuotta asunut Oulunkylässä enkä tunne yhtään lestaa:D
Vierailija kirjoitti:
Mikä bussi menee keskustaan?
69
Ihana paikka! Patolan metsä, jokivarsi, hyvät koulut ja palvelut, junalla 10 min keskustaan.
Oulunkylään kuuluu useita alueita, mistä alueesta puhut? Maunula, Maunulanpuisto, Metsälä, Patola, Pirkkola, Veräjälaakso ja Veräjämäki?
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää tämä lestadiolaisuudesta kohkaaminen. Itse olen koko ikäni eli päälle parikymmentä vuotta asunut Oulunkylässä enkä tunne yhtään lestaa:D
Onko Oulunkylässä edes toimipistettä lestadiolaisilla? Taitaa joku älypää tässä vain yrittää rinnastaa Oulunkylän Ouluun, jossa lestadiolaisuus on toki edelleen voimissaan.
Älä ole noin naiivi. Se, että sinä et ole noissa keskusteluissa mukana, tarkoittaa vain sitä, ettet kuulu tuohon piiriin. Ei sitä, etteikö noissa piireissä ole teidänkin työpaikan asiat päätetty.
Mä en tiedä onko siellä lestoja mutta jotain kiihkouskovaisia siellä kokoontuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Oulunkylässä edes toimipistettä lestadiolaisilla? Taitaa joku älypää tässä vain yrittää rinnastaa Oulunkylän Ouluun, jossa lestadiolaisuus on toki edelleen voimissaan.
On, siinä Veräjämäen puolella, Rauhan yhdistys nimeltään. Melkoinen trafiikki käy keskiviikkoisin ja viikonloppuisin.
Kamala paikka. Epäsiisti, ostari haisee ihan k*selta. Masentuisin itse jos joutuisin siellä asumaan.
Loistavat joukkoliikenneyhteydet, jos asuu oikeassa paikassa. Yksi kolmesta kaupunginosasta (Oulunkylä, Huopalahti ja Leppävaara), jossa raiteet risteävät tulevaisuudessa, siis Jokeri ja lähijunat. Busseja keskustaan 61, 69 ja 64. Osa alueesta aika tylsän näköistä.
Ogeli on ihan hyvä paikka.
Junalla 10min.keskustaan.
Ja K-Supermarket Musta Pekka loistava ruokakauppa🤗
Ihan kiva paikka, hyvät liikenneyhteydet, hyviä ruokakauppoja ja palvelut ja ulkoilumaastot lähellä. Kauppakeskuksen ja aseman seutua kannattaa vältellä iltasella, myös kovasti rakennusmelua ja trafiikkia nyt.
Olen asunut Oulunkylässä 30v.
Tämä on hyvä paikka asua♥️
Järkyttävä mesta, ihan pilalla koska on mustunut. Se on sitä kulttuuria se!
Voiko saada helposti herpeksen?