Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

12vee teini haluu 2100 euron näytönohjaimen

Vierailija
26.01.2021 |

Kuulemma pleikkarit on ihan paskaa ja koneeseen pitäisi saada toi.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostaisitko itsellesi noin kalliin harrastusvälineen?

Tietenkin, jos sen paremmuudesta ja ylivertaisuudesta on selkeesti näyttöä.

Vierailija
22/39 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pleikkareiden kepittämiseen riittäisi vähempikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluun Mersun. Mistä haen?

Vierailija
24/39 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiku tienaamaan.

Lidl jakaa jo kesätöitä. Jo voi samalla hankkia jotain myytävää, vaikka majblommor. Femmalla ja saa euron kappale mikä menee, muutamassa viikonlopussa pari tuhatta pinssiä menee kiertäen suomenruotsalaisten huviloita. Ku päivisin on koulussa huhtikuussa.

Vierailija
25/39 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma pelaava lapsi päivitti pöytäkoneensa joulun jälkeen ja yhteensä rahaa meni pikkusen päälle tonni. Sen tiedän, ettei tämä huonoa valitse, muttei kalleintakaan (koska omista rahoista maksoi). Kuitenkaan ei huonoonkaan tyydy.

Vierailija
26/39 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa lapsellisen aloituksen vuoksi aloittaja itse olla 12-vuotias teini.

Vierailija
27/39 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa reilu vuosi odottaa ennen kuin näytönohjainta ostaa. Pitkoinbuumi on taas nostanut näytönohjainten kysyntää ja hintaa.

Vierailija
28/39 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin Visa vinkumaan, pitäähän sen lapsen saada kunnon näyttis, kun varmasti puheiden mukaan kaikilla kavereillakin on ja sinä olet hänen unelmiensa tulppana?

Jos rahaa ei ole niin pistä poika tienaamaan rahaa, vaikka kotitöillä ja ostamaan niillä rahoilla juuri sellaisen kapistuksen mihin ne riittävät. Tekee hyvää ymmärtää rahan arvo ja pettyäkin, sillä se mikä ei tapa, vahvistaa.

Vierailija
29/39 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna pojan ostaa, jos hänellä on rahaa tienattuna.

Minkä ihmeen pojan?

Tyttökö se mukamas o? Hä? No eijois uskonu!

Vierailija
30/39 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Old time nahkaremmi solkipuolella.

Vierailija
31/39 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä ne parhaat pillukuvat näkyy!

Vierailija
32/39 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohon hintaan saa jo huippuluokan pelikoneen.

T. Pelikoodari

Tolla on jo 5900x ja 2080ti.

T. Ap

Vierailija
33/39 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluun Mersun. Mistä haen?

Vehosta niitä taitaa saada...

Vierailija
34/39 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä tärkeä teinille kuin Luiska äipälle.

Vierailija
35/39 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä ei ole rölliä niin tuolla summalla maksat sille vaikka haluamansa kamppailulajin treenimaksut täysi-ikäiseksi asti. Poika (tai tyttö) kiittää kyllä kun onkin 18-kesäisenä hyvässä kunnossa, ikäisiään kypsempi eikä vain istunut teinivuosia perse hiessä pelaamassa.

t: 27v joka toivoo, että isäukko olisi tuonikäisenä pakottanut urheilemaan.

Vierailija
36/39 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt cyberpunk 2077 haluan saada pyörimään kaikilla neon valoilla jotka heijastuu lätäköistä niin ehkä.

Toisaalta se heijastuminen ja ennen kaikkea varjot ei ole hirveän tärkeitä. Varjot jopa suositellaan poistettavan että pelimaailmasta tulisi selkeämpi näkyisi paremmin.

Vierailija
37/39 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä ei ole rölliä niin tuolla summalla maksat sille vaikka haluamansa kamppailulajin treenimaksut täysi-ikäiseksi asti. Poika (tai tyttö) kiittää kyllä kun onkin 18-kesäisenä hyvässä kunnossa, ikäisiään kypsempi eikä vain istunut teinivuosia perse hiessä pelaamassa.

t: 27v joka toivoo, että isäukko olisi tuonikäisenä pakottanut urheilemaan.

26v vanhan olin kauheassa kunnossa painoa 130kg. Jalka nyrjähti syksyllä ja terveyskeskuksen kautta jossa todettiin että kyllä Joo nyrjähti on ja poika on ylipainoinen.

Otti päähän ja meni punttisalille ja nostin ja juoksin hulluna. Kohta olinkin 80 kiloinen nahka timmimä lihakset sojotti ja leukoja lähti tosta vaan 50 kappaletta putkeen.

Nysse 42v 5 kg tohon päälle tullut. Mut edelleen ihan kiinteä. Et kyl se siitä vihaa läskejä laita ne itkemään treenaamalle ne pois

Vierailija
38/39 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohon hintaan saa jo huippuluokan pelikoneen.

T. Pelikoodari

Tolla on jo 5900x ja 2080ti.

T. Ap

Mikä peli ei noilla pyöri?

Vierailija
39/39 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

26v vanhan olin kauheassa kunnossa painoa 130kg. Jalka nyrjähti syksyllä ja terveyskeskuksen kautta jossa todettiin että kyllä Joo nyrjähti on ja poika on ylipainoinen.

Otti päähän ja meni punttisalille ja nostin ja juoksin hulluna. Kohta olinkin 80 kiloinen nahka timmimä lihakset sojotti ja leukoja lähti tosta vaan 50 kappaletta putkeen.

Nysse 42v 5 kg tohon päälle tullut. Mut edelleen ihan kiinteä. Et kyl se siitä vihaa läskejä laita ne itkemään treenaamalle ne pois

Hyvä neuvo monelle ikätoverilleni, omasta päätöksestä se on kiinni. Itse olin lähinnä alipainoinen junnuna, nyt toki 10v treeniä takana itselläkin. Olisi vain ollut mukavaa, ettei itse itsestään olisi tarvinnut potkia miestä, kun vanhemmista ei siihen ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi