Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisen pitää väkisin "opetella" saamaan orgasmi juuri yhdynnässä? Paljon ohjeita, että nainen kiihoitetaan äärirajoille ja sitten keskeytetään, ja yhdyntään? Miksi ei nainen saa vain saada kuten saa..

Vierailija
26.01.2021 |

Mites jos miestä "opetettas" äärirajoille, ja juuri ennen vaan lopetettais ja opettettas lopulta että sitten vaan puhaltamalla täytyy saada? Mielenkiintoista. Miksi naisten pitää väkisin opetella miesten tapa..miksi siis oma ei VAAN käy - jos se on se oma tapa?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mun naisen orgasmin saanti keskeytyy jos ensin nuolen melkein orkkuun, keskeytän ja siirryn panemaan? Kerran sanoikin ääneen että oli melkein tulossa mutta enää ei kykene kun tuntoherkkyys meni

Ajoitus tökkii, meni yli. Etsi sellainen ajoitus jossa orgasmi lähtee sopivasti hiipimään ja jossa naisen himo vaatii vain lisää kiihoitusta kun sitä saa.

Toi ajoitus ei ole ihan helppo rasti. Pitää vain opetella.

M62

Että silleen - opetella täytyy! Voi hyvä ihme sentään teitä miehiä. Miksi, jos on ihan fine oman orgasminsa kanssa? Eihän mekään käsketä teitä miehiä opettelemaan jotain muita tapoja. Miten tämä VOI OLLA näin vaikeaa ymmärtää. Kaikki eivät vaan saa vaikka miten opettelis ja aina jätettäs vaan "hilkulle" - mikä hirveä ajatus. Minä en ymmärrä kun on naisia jotka tuskin mitenkään saavat, hirveät paineet heille...

Ja miksi ei sitä klitorista voi samalla helliä? Ja ne jotka saavat heille hyvä.

Voisko joku mies nyt vastata miksi te tyrkytätte tuota "opetusta" ja miksi se on TEILLE niin täkeetä? Onko se jokin itsetuntokysymys? Ja  älkää selttäkö "minun vaimoni sitä ja tätä",,

Vierailija
22/29 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mun naisen orgasmin saanti keskeytyy jos ensin nuolen melkein orkkuun, keskeytän ja siirryn panemaan? Kerran sanoikin ääneen että oli melkein tulossa mutta enää ei kykene kun tuntoherkkyys meni

Orgasmi keskeytyy. kun se kesksytetään.

Mites miehet? jos nainen kierähtää alta ja lähtee vaikka paistamaan munia..keskeytyykö? kiva kiva, ja sitten santtas että joo hiero polvia nyt niin siitä se orgasmi  tulee!!

Kyllä, näin minäkin sen visioin silloin ja olen suosiolla vaan nuollut loppuun.

Siksi ihmettelenkin noiden muiden miesnuolijoiden toimia, että aika nappiajoituksella saa olla työntymässä sisään. Ja miten he jatkavat sitä nuolemista, siis onko heillä leuassa kyr pä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää panemalla aiheutettu orgasmi on suuri miehisyyskysymys, siksi tästä asiasta taitetaan peistä joka itun käänteessä. Aiheuttaahan se ihan jumalattoman henkisten rintakarvojen kasvun kun oot työnnelly patukkaa onkaloon niin että vastapari huutaa hossiannaa alla, sen takia miehillä tuppaa olemaan se käsitys orkasmi on orkasmi vasta kun se on laukastu mäntä sylinterissä menetelmällä. Sitten jos nainen ei saa vaikka kuinka painaa menemään, se käy itsetunnolle, ja ukosta alkaa tuntua että on huono panemaan ja kikkeli on pieni ja kun ei ole kiihottava ja muut itkunaiheettähän.

Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että naisen ei pitäs opetella saamaan panemalla, vaan molempien sängyssä olijoitten pitäis opetella nauttimaan ja tuottamaan nautintoa toisilleen, eiks je? Pakonomainen orgasmin tavoittelu jollain tietyllä tavalla muuttaa ainakin allekirjoittaneen mielestä seksin nautinnosta suoritukseksi. Kehotankin siis kaikkia keskittymään kumppaniin ja kuuntelemaan ja aistimaan että mikä oikeasti tuntuu hyvältä.

M30

P.S. Nuolkaa ukot loppuun asti kun kerran ootte aloittaneet, paitsi jos erikseen pyydetään toimimaan muulla tavalla. Naisen orgasmi on paras nautittuna kielenmitan päästä vagiinasta.

Vierailija
24/29 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M30, kiitos taas; ton paremmin ei vois kiteyttää!

Vierailija
25/29 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellä täällä on huono itse tunto??

Voisiko jo mennä jakeluun, että naisen orgasmi on paras naimalla KUN nainen sen ITSE naimalla haluaa. Ei ole miehen haluista kiinni.

Olen tuottanut vaimolleni aina orgasmit niin kuin hän on halunnut, onneksi on aina halunnut tavalla tai toisella. Miehisyyteni ei ole ollut siitä kiinni miten saa, ennemmin siitä saako vaiko ei. Enemmänkin olisi pitänyt olla itsekkäämpi, ottaa riski ja lopettaa suuseksi useammin kesken ja yrittää naima orgasmia. Syystä, että se on vaimolle ollut aina halutuin.

Olen liikaakin noudattanut vaimon varmanpäälle haluja. Onnistuneella riskillä ja tottelemattomuudella olisi vaimo kehrännyt tyytyväisenä, pitänyt miehisenä. Saamattomana tullut pyyhkeitä. Nuorempana tuli otettua enemmän onnistuneita riskejä ja vaimon arvostus oli suurempaa. Nyt vanhempana itsekin ollut liian laiska ja nuollut orgasmit varmanpäälle.

En muiden vaimoista ja naisista tiedä, mutta oma vaimo syntynyt onnellisten tähtien alla. Saanut 70-luvun lopusta käytännössä joka viikko orgasmeja keskeytyksettä. Siitä pitänyt huolen ja varmasti on saanut enemmän kuin on halunnut. Olisin nuollut vieläkin enemmän jos vain vaimo olisi halunnut useammin. Varmistamalla vaimon orgasmit pyrkinyt varmistamaan pillun saannin. Onneksi vaimo ollut aina sitä mieltä, että parisuhteeseen kuuluu säännöllinen seksi, eikä hän kaverisuhdetta halua.

M62

Vierailija
26/29 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M62 - ei voi olla totta! Voitko loettaa tuon jankuttamisen sun vaimosta ja isosta kalustasi...etkä nyt tajua millään opilla, että et vaan VOI PUHUA muiden naisten puolesta mitään. MOntako kertaa olet saanut naisen orgasmin itse koettuna? Kalulla, klitoriksella, tai yhdistelmällä tai suulla tai sormetuksella! Etsiis VOI tietää mikä kenellekkin on  paras tapa. Enhän minäkään , tai muut, voi tulla sinulle sanomaan,  etää sun paras orgasmi on nyt vaan pano, suuseksi tai perspani tai  käsihoito tai vaikka homoseksi?! Silti kiva kuulla (onkin kuultu jo monasti...) että Teillä sujuu.

Nyt meni yli hilseen.

Vierailija
27/29 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä34431 kirjoitti:

Nyt kaipaisin miesten oikeita kommentteja asiasta. 

Voi olla vaikeaa niitä saada, koska itse en ainakaan ole tavannut kuin yhden miehen joka on ollut sitä mieltä että nusiskellessa t ullaan, ja jos nainen ei niin saa, niin ei ole hänen ongelmansa. Tämä mies oli jumalaisen komea ja hyvinvarusteltu, mutta sosiaalisesti täysin tollo, sekä diagnosoitu asperger.

KAIKKI muut miehet ovat pitäneet kunnia-asianaan sitä että antavat naiselle sen mitä nainen haluaa.

Vierailija
28/29 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ihan varmasti millainen orgasmi on vaimon mielestä paras ja nautinnollisin. Olen ollut niistä vastuussakin. Siksi kirjpitankin vain omasta vaimosta.

En tiedä muista naisista, mutta et sinäkään.

Mutta olen aivan varma, että vaimon kaltaisia naisia on paljonkin, jotka nauttivat kunnon pannosta. Haluavat kalun möyrivän pilkussaan ja tuntea saaneensa.

M62

Vierailija
29/29 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on täysin käsittämätöntä nyt kyllä, siis vuonna 2021! Sama kun sanoisit jollekulle, että "parsakaalipiirakka on parasta mitä voi syödä, sitä himoitsen jokapäivä" ihmiselle, joka ei lainkaan pidä parsakaalista! Ei, sun pitää nyt vaan opetella siitä pitämään, kun mun mummikin sitä rakastaa. Ziisus sentään.

Onneksi oma mies taitaa ja tietää mistä ja milloinki tykkään, sekin nääs voipi ihan vaihdella, kuten miehenkin halu eri juttuihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan