Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

60-luvun musiikkivideo- ja biisiketju

Vierailija
26.01.2021 |

70- 80- ja 90-luvuista on jo vastaava ketju, joten luontevaksi jatkoksi näille 60-luvun oma musaketju.

Kommentit (550)

Vierailija
321/550 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
322/550 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää Beatlesia tähän ketjuun linkittävä on hassu tyyppi. Toki Beatlesit olivat tuotteliaita 60-luvulla ja jossain vaiheessa joka vuotena soi uusi Beatles-levy, joilta vain saattoi lohkoa hittejä. Ja sekin tietysti hyvä ymmärtää, että alkuvaiheen tuotanto on erilaista kuin loppupään. Mutta se, tarviitseeko tähän ketjuun linkittää Beatlesiä ihan kymmenien biisien edestä, hmm?

Olen Beatles-fani, mutta olen ne kappaleet jo aikanaan hyvin läpi kuunnellut. Nautin tässä ketjussa enemmän vähän tuntemattomammista hienoista kappaleista, ne Beatlesit vaan nyt löytyy aika helposti, jos Beatles kiinnostaa.

Tyyppejä on ainakin kaksi, itse olen toinen niistä (toki muidenkin artistien biisejä ketjuun postannut).  Ainakin omalta osaltani tämä Beatles -tuuttaus on vähän sellasta vitsinheittoa tuon toisen (/toisten) kanssa.

Pahottelut ylitarjonnasta niille, jotka ei siitä huvitu. Love.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/550 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
324/550 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nancy Sinatra & Lee Hazlewood - Sand

Vierailija
325/550 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Canned Heat - On The Road Again

Vierailija
326/550 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nähnyt sivulle 10 saakka selatessani Aphrodite's Childia? Rain and tears, End of the world...Demis Roussoksen bändi.

Vierailija
327/550 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johnny Cash - Ring of Fire

Vierailija
328/550 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää Beatlesia tähän ketjuun linkittävä on hassu tyyppi. Toki Beatlesit olivat tuotteliaita 60-luvulla ja jossain vaiheessa joka vuotena soi uusi Beatles-levy, joilta vain saattoi lohkoa hittejä. Ja sekin tietysti hyvä ymmärtää, että alkuvaiheen tuotanto on erilaista kuin loppupään. Mutta se, tarviitseeko tähän ketjuun linkittää Beatlesiä ihan kymmenien biisien edestä, hmm?

Olen Beatles-fani, mutta olen ne kappaleet jo aikanaan hyvin läpi kuunnellut. Nautin tässä ketjussa enemmän vähän tuntemattomammista hienoista kappaleista, ne Beatlesit vaan nyt löytyy aika helposti, jos Beatles kiinnostaa.

Tyyppejä on ainakin kaksi, itse olen toinen niistä (toki muidenkin artistien biisejä ketjuun postannut).  Ainakin omalta osaltani tämä Beatles -tuuttaus on vähän sellasta vitsinheittoa tuon toisen (/toisten) kanssa.

Mua se nauratti, ja spämmäys sopi ketjun teemaan.

Vierailija
329/550 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Lovin' Spoonful — Summer In The City (1966)

Vierailija
330/550 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mina: Se telefonando

Vierailija
331/550 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesley Gore - You Don't Own Me

Vierailija
332/550 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristina Hautala - Kielletyt käskyt

Vierailija
333/550 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua se nauratti, ja spämmäys sopi ketjun teemaan.

"Sitting in an English garden

Waiting for the sun

If the sun don't come you get a tan

From standing in the English rain"  :)

Vierailija
334/550 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli T- Rex ja joku kiharapää lauloi. Bowie ja beat let oli Intiassa kaatuolemassa budhamunkkien käsien alla ja huuteli hallelujaa kultajumalat.

Vierailija
335/550 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Monkees: Shades of Gray

Vierailija
336/550 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
337/550 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
338/550 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opin vasta joulukuussa, että biisi Bang Bang (My Baby Shot Me Down) oli alun perin Cherin esittämä. Upea kipale, josta olen pienestä pitäen tykännyt.

Vierailija
339/550 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
340/550 |
02.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset