60-luvun musiikkivideo- ja biisiketju
70- 80- ja 90-luvuista on jo vastaava ketju, joten luontevaksi jatkoksi näille 60-luvun oma musaketju.
Kommentit (550)
Vierailija kirjoitti:
Tää Beatlesia tähän ketjuun linkittävä on hassu tyyppi. Toki Beatlesit olivat tuotteliaita 60-luvulla ja jossain vaiheessa joka vuotena soi uusi Beatles-levy, joilta vain saattoi lohkoa hittejä. Ja sekin tietysti hyvä ymmärtää, että alkuvaiheen tuotanto on erilaista kuin loppupään. Mutta se, tarviitseeko tähän ketjuun linkittää Beatlesiä ihan kymmenien biisien edestä, hmm?
Olen Beatles-fani, mutta olen ne kappaleet jo aikanaan hyvin läpi kuunnellut. Nautin tässä ketjussa enemmän vähän tuntemattomammista hienoista kappaleista, ne Beatlesit vaan nyt löytyy aika helposti, jos Beatles kiinnostaa.
Tyyppejä on ainakin kaksi, itse olen toinen niistä (toki muidenkin artistien biisejä ketjuun postannut). Ainakin omalta osaltani tämä Beatles -tuuttaus on vähän sellasta vitsinheittoa tuon toisen (/toisten) kanssa.
Pahottelut ylitarjonnasta niille, jotka ei siitä huvitu. Love.
Nancy Sinatra & Lee Hazlewood - Sand
Canned Heat - On The Road Again
En nähnyt sivulle 10 saakka selatessani Aphrodite's Childia? Rain and tears, End of the world...Demis Roussoksen bändi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää Beatlesia tähän ketjuun linkittävä on hassu tyyppi. Toki Beatlesit olivat tuotteliaita 60-luvulla ja jossain vaiheessa joka vuotena soi uusi Beatles-levy, joilta vain saattoi lohkoa hittejä. Ja sekin tietysti hyvä ymmärtää, että alkuvaiheen tuotanto on erilaista kuin loppupään. Mutta se, tarviitseeko tähän ketjuun linkittää Beatlesiä ihan kymmenien biisien edestä, hmm?
Olen Beatles-fani, mutta olen ne kappaleet jo aikanaan hyvin läpi kuunnellut. Nautin tässä ketjussa enemmän vähän tuntemattomammista hienoista kappaleista, ne Beatlesit vaan nyt löytyy aika helposti, jos Beatles kiinnostaa.
Tyyppejä on ainakin kaksi, itse olen toinen niistä (toki muidenkin artistien biisejä ketjuun postannut). Ainakin omalta osaltani tämä Beatles -tuuttaus on vähän sellasta vitsinheittoa tuon toisen (/toisten) kanssa.
Mua se nauratti, ja spämmäys sopi ketjun teemaan.
The Lovin' Spoonful — Summer In The City (1966)
Kristina Hautala - Kielletyt käskyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua se nauratti, ja spämmäys sopi ketjun teemaan.
"Sitting in an English garden
Waiting for the sun
If the sun don't come you get a tan
From standing in the English rain" :)
Oli T- Rex ja joku kiharapää lauloi. Bowie ja beat let oli Intiassa kaatuolemassa budhamunkkien käsien alla ja huuteli hallelujaa kultajumalat.
Opin vasta joulukuussa, että biisi Bang Bang (My Baby Shot Me Down) oli alun perin Cherin esittämä. Upea kipale, josta olen pienestä pitäen tykännyt.