Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nopeita apukeinoja ahdistukseen.

Vierailija
25.01.2021 |

Parhaat keinot saada ahdistus katoamaan edes hetkeksi ilman päihteitä tai lääkkeitä?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen lääkitystä. Itselle ei toimi mikään muu. Ja alkoholi kyllä on pahin ahdistuksen aiheuttaja.

Juo joka päivä ja jo muutaman päivän päästä ahdistus kyllä poistuu juomalla lisää.

Vierailija
22/31 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ahdistuksen lopettamiseen olis nopea, tehokas keino, niin kukaan meistä ei olisi ahdistunut, koskaan. Esim mulle tollasen raivokas juoksu ei toimi ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24/31 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä suihku.

Vierailija
25/31 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ahdistuksen lopettamiseen olis nopea, tehokas keino, niin kukaan meistä ei olisi ahdistunut, koskaan. Esim mulle tollasen raivokas juoksu ei toimi ollenkaan.

Samoin. Saan kovasta treenistä vaan lisää virtaa ja menen helposti ylivireään tilaan. Se on ihan kivaa silloin kun ei ole ahdistunut.

Vierailija
26/31 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esso

Vierailija
27/31 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhmäseksi auttaa.

On hyvä mieli vielä viikonkin päästä.

Vierailija
28/31 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävely ulkona koirien kanssa, pitkä kuuma suihku, jokin hyvä ja ravitseva ruoka, aikainen nukkumaanmeno ja sitä ennen meditatiivista kirjallisuutta ja lepäilyä piikkimatolla + murunen mirtazapiinia. Pyrkimys tilanteen hyväksymiseen sillä hetkellä ja tietoisuus siitä, että huomenna tai ylihuomenna olo on varmasti parempi, kuten ennenkin.

Vierailija
29/31 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen lääkitystä. Itselle ei toimi mikään muu. Ja alkoholi kyllä on pahin ahdistuksen aiheuttaja.

Juo joka päivä ja jo muutaman päivän päästä ahdistus kyllä poistuu juomalla lisää.

Kuule, on kokeiltu, ja olen onnellinen, ettei enää tarvitse juoda. Jos oikeasti uskot tuon, huijaat itseäsikin.

Vierailija
30/31 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksulenkki. Jos ei auta niin kriisipuhelin.

Vierailija
31/31 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin. Saan kovasta treenistä vaan lisää virtaa ja menen helposti ylivireään tilaan. Se on ihan kivaa silloin kun ei ole ahdistunut.

Samoin. Siksi ennemmin kävelylenkki kunnolla hengittäen. Kotona vaikka venyttelyä päälle ja saunaan. Ei mitään kehon stressitasoja nostavaa himorääkkiä. Lemmikin silittelyä, kehräyksen kuuntelua (jos kissa).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän