Nopeita apukeinoja ahdistukseen.
Parhaat keinot saada ahdistus katoamaan edes hetkeksi ilman päihteitä tai lääkkeitä?
Kommentit (31)
Jos ahdistuksen lopettamiseen olis nopea, tehokas keino, niin kukaan meistä ei olisi ahdistunut, koskaan. Esim mulle tollasen raivokas juoksu ei toimi ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos ahdistuksen lopettamiseen olis nopea, tehokas keino, niin kukaan meistä ei olisi ahdistunut, koskaan. Esim mulle tollasen raivokas juoksu ei toimi ollenkaan.
Samoin. Saan kovasta treenistä vaan lisää virtaa ja menen helposti ylivireään tilaan. Se on ihan kivaa silloin kun ei ole ahdistunut.
Ryhmäseksi auttaa.
On hyvä mieli vielä viikonkin päästä.
Kävely ulkona koirien kanssa, pitkä kuuma suihku, jokin hyvä ja ravitseva ruoka, aikainen nukkumaanmeno ja sitä ennen meditatiivista kirjallisuutta ja lepäilyä piikkimatolla + murunen mirtazapiinia. Pyrkimys tilanteen hyväksymiseen sillä hetkellä ja tietoisuus siitä, että huomenna tai ylihuomenna olo on varmasti parempi, kuten ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen lääkitystä. Itselle ei toimi mikään muu. Ja alkoholi kyllä on pahin ahdistuksen aiheuttaja.
Juo joka päivä ja jo muutaman päivän päästä ahdistus kyllä poistuu juomalla lisää.
Kuule, on kokeiltu, ja olen onnellinen, ettei enää tarvitse juoda. Jos oikeasti uskot tuon, huijaat itseäsikin.
Juoksulenkki. Jos ei auta niin kriisipuhelin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin. Saan kovasta treenistä vaan lisää virtaa ja menen helposti ylivireään tilaan. Se on ihan kivaa silloin kun ei ole ahdistunut.
Samoin. Siksi ennemmin kävelylenkki kunnolla hengittäen. Kotona vaikka venyttelyä päälle ja saunaan. Ei mitään kehon stressitasoja nostavaa himorääkkiä. Lemmikin silittelyä, kehräyksen kuuntelua (jos kissa).
Juo joka päivä ja jo muutaman päivän päästä ahdistus kyllä poistuu juomalla lisää.