Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin tuotteisiin/asioihin törsäät? Missä taas pihistelet?

Vierailija
04.08.2006 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin vaikkapa omat vaatteet, kirjat yms. yritän löytää alennuksesta, kirppikseltä tms. tai en osta ollenkaan.

Lapsen varusteissa en tingi. Etenkin lapsen ulkovaatteet on sellainen juttu, joka saa maksaa. Mulla on paljon parempi olo töissä itselläni jos tiedän, että ei se sinne tarhan pihalle ainakaan palellu.

Vierailija
2/15 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästetään ruuasta tekemällä paljon itse, harvakseltaan ravintolaruokailuja ja bensassa/ajoissa säästetään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun taas vaate ja muut hankinnat pyrin tekemää todella pienellä pudjetilla.

Vierailija
4/15 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteisiin törsään, varsinkin lasten vaatteisiin. Kaapissa tälläkin hetkellä paljon sellaisia vaatteita joissa on vielä laput kiinni. Niitä on niin kiva ostella= )

Oikeastaan missään en pihistele kummemmin. Mutta kaupassa ostan yleensä halvimpia tuotteita. Paitsi kahvi= )

Vierailija
5/15 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten tavaroihinkin tulee törsättyä

Vierailija
6/15 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaa ostaessa valitsen kunnon raaka-aineita, täyslihaa ja tuoretta kalaa sekä aina hedelmiä ja vihanneksia, hintaa en niinkään katso. Lisäksi meillä syödään viikonloppuisin aina vähän " monimutkaisempaa" ruokaa, äyriäisiä, riistaa jne. Tosin jauhot, ryynit, sokerit ja muut bulkkitavarat ostan halvimmasta päästä. Käymme myös melko usein ulkona syömässä. Ruoka on minulle vähän kuin harrastus.

Vaatteissa haen hyvää hinta-laatusuhdetta, joten se voi olla melko hintavaakin. Ostan kuitenkin vain tarpeeseen, meillä ei jää laput vaatteisiin pitkäksi aikaa.

Vierailija
7/15 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään esimerkiksi löysin uuden Kanebon sensai-meikkipuuterin ,joka maksoi 67e, ja rasia siihen vielä 25e, enkä miettinyt yhtään kun sen ostin. Olen aina käyttänyt kanebon meikkipuutereita, ja kun tuollainen uutuus osui silmään, olisin siitä maksanut vaikka 200e. (ja olipa muuten huipputuote, ihan vinkkinä vaan muille Kanebo-faneille, tai muuten vaan meikkipuutereista kiinnostuneille!)

Vierailija
8/15 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sitten taas ruoka kaupassa olen välillä tosi pihi, eli ostan esim. halvinta talouspaperia, koska mielestäni sillä " merkillä" ei ole siinä tuotteessa väliä.. ja muutenkin käytän paljon jotain Pirkka, Rainbow ja Daily tuotteita, mutta monipuolista ruokaa kyllä ostan, että siinä en tingi!

Vierailija
9/15 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ikinä en osta jugurttia siitä kaupasta jossa se maksaa 8 senttiä enempi ;)

Vierailija
10/15 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihtailen kaikessa ostamalla tarjouksia / alennusmyynneistä / outleteista / tehtaanmyymälöistä / vertailen hintoja.

Vierailija
11/15 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä hyväntekeväisyyteen ja eettisiin tuotteisiin.

Pihistelen vaatteissa, sisustuksessa, matkustuskuluissa ja sen sellaisessa.

Vierailija
12/15 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi ihonhoitotuotteissa en pihistele, meikeissä onneksi löytyy edullisiakin ihan hyviä.

Pihistelen biletyksessä, eli en törsää rahojani viinaan/tupakkaan, ja lisäksi en osta mitään turhaa härveliä kotiin. Esim. porakone meillä on ostettu yhdessä naapurien kanssa, samoin ruohonleikkuri jne. Aina ei ole pakko olla omana sellaista, mitä vain harvoin tarvitsee.

Vierailija
13/15 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan mulle on yksi ja hailee minkälainen auto mulla on alla, joten ehkä sitten pihistän siinä? En myöskään ole mikäkän tekiniikkafriikki, pääasia että koneet toimivat. Ulkomailla en halaja neljän tai viihden tähden hotelleihin vaan vaatimatonkin käy, tykkään matkustamisesta ja reissaan mielelläni edullisesti, mutta useita kertoja vuodessa. Onko se pihistämistä?

Vierailija
14/15 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Asuminen (asuntolainaa+sisustan)

2. Lastemme (2kpl) vaatteet

3. Ruoka ja herkut

Vierailija
15/15 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihisteltyä tulee omissa vaateostoksissa ja muissa omissa ostoksissa (meikit, kirjat yms.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä