Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voi johtua nauru /hymy herkkyys? Nauran jopa vakavissa tilanteissa?

Vierailija
25.01.2021 |

En ymmärrä oikein mistä johtuu mutta nauran todella herkästi ja hymyilen jos joku sanoo vakavissaan "sammmakko" niin en pysty olla nauramatta tai tuo nyt oli esimerkki. Olen koko ajan hymysyin ja minut saa helposti nauramaan. Se on kamalan kiusallista koska joskus pitäisi olla vakava ja kerran nauroin jopa hautajaisissa vaikka en olisi halunnut. joskus tuntuu etten pysty kontroilloida sitä, olen alkanut miettiä onko joku hermostoon liittyvä juttu?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assosioiko sun aivot sen sanan johonkin hauskaan juttuun tai muistoon, vai tuleeko nauru ihan tyhjästä? Mulla on toi ensimmäinen vaihtoehto.

Vierailija
2/5 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Assosioiko sun aivot sen sanan johonkin hauskaan juttuun tai muistoon, vai tuleeko nauru ihan tyhjästä? Mulla on toi ensimmäinen vaihtoehto.

ihan tyhjästä jos joku vaikka puhuu vakavia, voin vaan yhtäkkiä alkaa virnuilla ja nauraa. En ymmärrä? Todella kiusallista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaikilla on oma tapamme reagoida asioihin. 

Mä en itse ala kikattelemaan yksittäisille sanoille, niinkuin sun tuo sammakkoesimerkki, mutta mun tapa reagoida vakaviin asioihin on olla iloinen. Välillä se nolottaa, mutta sitten ajattelen, että useimmat varmaan ymmärtää, että ihmiset reagoi tilanteisiin omalla tavallaan eikä kyse ole mistään loukkaavaksi tarkoitetusta käytöksestä.

Vierailija
4/5 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kaikilla on oma tapamme reagoida asioihin. 

Mä en itse ala kikattelemaan yksittäisille sanoille, niinkuin sun tuo sammakkoesimerkki, mutta mun tapa reagoida vakaviin asioihin on olla iloinen. Välillä se nolottaa, mutta sitten ajattelen, että useimmat varmaan ymmärtää, että ihmiset reagoi tilanteisiin omalla tavallaan eikä kyse ole mistään loukkaavaksi tarkoitetusta käytöksestä.

noh minulle on loukkaannuttu tästä ja olen antanut vääriä vaikutelmia, ja en halua olla pelle :( joka nauraa kaikelle :( 

Vierailija
5/5 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hi hi hi hi hi :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän