Missä vaiheessa voi heittää exän asuntoon jättämät tavarat roskikseen?
Seurustelu päättyi eroon massiivisen riidan myötä. Nyt exäni (nainen) on estänyt minut kaikissa somekanavissa eikä vastaa puhelimeen, joten en saa häneen yhteyttä. Emme asuneet yhdessä, mutta häneltä jäi kotiini mm. kosmetiikkaa, pesuaineita, kirjoja, luistimet ja joitain vaatteita.
Haluan heittää kaikki roskiin. Voinko tehdä niin vai voiko tästä tulla jotain vahingonkorvausvelvollisuutta?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Pakkaa tavarat ja vie vaikka häkkikellariin odottamaan
Ja sitten seuraava puoliso ne löytää sieltä.
Yli neljä vuotta vanha ketju, joten eiköhän asia ole jo ratkennut.
Vierailija kirjoitti:
Vie hänen omaisilleen jos asuvat lähellä siinä.
Ja jos sul on auto millä viedä. Niin mä tein, eikä ole valituksia kuulunut.
Eikö ihmiset laske omalle ajalleen hintaa? Ajella nyt viemässä toisen kamoja ties minne.
Laittaisin jotain kautta (exän vanhemmat, sisarukset tai kaverit) viestin exälle, että minulla on hänen tavaroitaan, jotka hävitän päivämäärän x jälkeen jos kukaan ei tule hakemaan.
On ainakin yritetty ilmoittaa. Tämä on tärkeää jos exä tekee rikosilmoituksen hukatusta omaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanot vaan että joku varasti ne jos tulee kysymyksiä.
Ja kusi#pää ex jättää asian siihen?
Se on exän asia tehdä selvitys, mitä tavaroita hänellä on jäänyt exänsä luokse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vie hänen omaisilleen jos asuvat lähellä siinä.
Ja jos sul on auto millä viedä. Niin mä tein, eikä ole valituksia kuulunut.
Eikö ihmiset laske omalle ajalleen hintaa? Ajella nyt viemässä toisen kamoja ties minne.
Joskus on vain järkevämpää toimia kun jäädä odottelemaan kuukausitolkulla ja säilytellä jotain kamoja nurkissaan.
Vierailija kirjoitti:
Laitat tekstarin puhelimeen, jossa ilmoitat, että tavarat lähtee roskiin viikon kuluttua, jos ei sitä ennen tuu hakemaan.
No,kun on estetty. Osoite selville, ja kirjattu kirje, josta ottaisin valokuvan ja seurantakoodit talteen, ja tiedot, että on nähnyt lähetyksen saapuneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanot vaan että joku varasti ne jos tulee kysymyksiä.
Ja kusi#pää ex jättää asian siihen?
Se on exän asia tehdä selvitys, mitä tavaroita hänellä on jäänyt exänsä luokse.
Eiköhän fiksuinta ole vain pakata kaikki exän kamat laatikkoon ja ne ovat sitten kaikki kerralla siinä.
Vie hänen vanhemmilleen, isovanhemmilleen tai kaverilleen.
Tai jos tiedät hänen osoitteensa, lähetä hänelle, jos asuu kaukana.
Minulla oli 2 vuotta tallessa pussi jossa oli exän vaatteita,shampoota ja lääkkeet. Kyllä,selkäsärkyyn lääkkeet. Aina laittoi viestiä että hakee huomenna tai ensi viikolla eikä koskaan hakenut. Pussi sirtyi makuuhuoneen nurkasta parvekkeelle ja lopulta,kun muutin pois,roskiin.
Ex jätti tavaroitaan mun luo. Ei reagoinut yhteydenottoihin. Soitin sen mutsille ja sanoi että pitää hakee tiettyyn päivään mennessä, sen jälkeen lentää romut roskiin.
No, ex tuli ovelle sitten päivää liian myöhään. "Heitit mun kamat meneen, mitä!!"
"Emmä mitään heittänyt. Tuossa ne on". Lattialla oli pahvilaatikko ja jätesäkki. Ex vaan että jaa.
Sitten se lähti ja jätti tavarat siihen.
Että voi olla ******&%#%/&/%/% tyyppi.
NYT!