Lapseton, oletko miettinyt
Että ~14 miljardia vuotta sitten tapahtuneesta alkuräjähdyksestä alkaen miljoonat erilaiset elämän olomuodot ovat lisääntyneet tuona aikana ja lopputuloksena olet sinä? Lisääntymättömänä katkaiset sinuun johtaneen 14 miljardin vuoden lisääntymisputken. Kaikki loppuu sinuun.
Kommentit (46)
Kyllä, on kiva ajatella että evoluutio on saavuttanut huippunsa minussa. Koska enää ei voi parantaa niin parempi lopettaa huipulla.
Ei se katkea, vaikka ei lapsia hankkisi, kiertokulku jatkuu, nämä mainitsemasi elämän olomuodot, kuten bakteerit, madot, hyönteiset, nauttivat alkuaineet mitä sinusta jää jäljelle. Isommat elämän olomuodot syövät hyönteiset jne., joten mikään ei lopu vaan kaikki kiertää ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset naiset kuihduttivat suomalaiset sukupuuttoon, todetaan muutaman kymmenen vuoden kuluttua. Kaikki tämä vain, koska kaikille naisille ei riittänyt omaa kehuskelumiestä, jolla kehuskella muille naisille.
Taidankin hakea Nigeriasta jonkun golddiggerin, voittaahan sellainen aina na1svihaajan. Varmasti ilahdut jos me lisäännymme.
Sehän tarkoittaa vain sitä, että tämä 14 miljardin vuoden lisääntymisputki on päätynyt luomaan yksilön, joka ei halua lisääntyä. Tämä on kehitys.
Ja mitä sitten? En suinkaan ole ensimmäinen ihminen maailmassa, joka katkaisee oman sukuhaaransa.
Ap, oletko ikinä ajatellut että synnyttäessäsi lapsen tuomitset hänet samalla inhimilliseen kärsimykseen ja mahdollisesti tuskalliseenkin kuolemaan?
Olen, hyvä vaan, minulla on surkeat geenit. Enkä pidä lapsista.
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt. On jännittävä ajatus, että minulla on oltava esiäitejä maailman alkuun asti, jokaisen on synnyttänyt joku niin kauan kun suvullinen lisääntyminen on ollut olemassa. Mietin välillä, että millainen on ollut se äiti, joka on elänyt vaikka keskiajalla tai 100-luvulla tai 3000 eaa. Mutta en siltikään halua synnyttää, kuten eivät varmasti kaikki esiäitinikään halunneet, ovat joutuneet vain. Kiitos heille siitä silti!
Sinne historian unohdukseen suurin osa ihmisistä painuu, joten se ja sama ketkä siellä on sukua jatkaneet.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset naiset kuihduttivat suomalaiset sukupuuttoon, todetaan muutaman kymmenen vuoden kuluttua. Kaikki tämä vain, koska kaikille naisille ei riittänyt omaa kehuskelumiestä, jolla kehuskella muille naisille.
Tuontivosut lisääntyy mielellään.
En pysty saamaan lapsia. Lapsettomuushoidoistakaan ei ole ollut apua. Seuraava kysymys.
Jos sitä noi ajattelee, nii luulis olevan kaikille parasta, et miun kaltane ihminen ei ala lisääntyy. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt. On jännittävä ajatus, että minulla on oltava esiäitejä maailman alkuun asti, jokaisen on synnyttänyt joku niin kauan kun suvullinen lisääntyminen on ollut olemassa. Mietin välillä, että millainen on ollut se äiti, joka on elänyt vaikka keskiajalla tai 100-luvulla tai 3000 eaa. Mutta en siltikään halua synnyttää, kuten eivät varmasti kaikki esiäitinikään halunneet, ovat joutuneet vain. Kiitos heille siitä silti!
Sinne historian unohdukseen suurin osa ihmisistä painuu, joten se ja sama ketkä siellä on sukua jatkaneet.
Niin ei sillä mitään suurempaa merkitystä olekaan, minusta sitä vain on mielenkiintoista välillä miettiä. En koe siltikään että juuri minun elämälläni olisi yhtään sen enempää merkitystä kuin kenenkään muunkaan elämällä. Paitsi itselleni tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jeap. Paitsi, jos sisarukset tekevät lapsia.
Niin, mutta katkaiset oman lisääntymisputkesi, vaikka sisarukset lisääntyisivätkin.
Minkä takia kaikkien pitäisi lisääntyä. Parempihan on jos väki vähenisi, eikä lisääntyisi.Afrikkaan ja Lähi-Itään sellaista apua äkkiää, jolla se hoituu...muuten olemme enemmän kuin kusessa.
Vihaan lapsia, joten en tee niitä.
Autan muita lajeja selviytymään, kun teen kaikkeni, että ihmiset kuolevat sukupuuttoon.
🇺🇦🇮🇱
Suomalainen hallintomalli yleistyessään tyhjentäisi maapalloa ihmiskunnasta aika tehokkaasti.
Kun ollaan onnellisuuden huipulla ja vähennytään vaan. Vapaamatkustajat ovat tietysti erikseen.
Suomalainen byrokratia on näivettävän hävittävää.
Ei haittaa, kaikki loppuu aikanaan, myös elämä maapallolla tulee joskus tiensä päähän.
Ei ole miehenä paljon tehtävissä asian eteen.
M38
Minulla on kolme sisarusta joilla yhteensä 7 lasta joten ei katkea, ja muutenkin evvk.
Toiset kun avaavat silmänsä, näkevät peilin, toiset ikkunan.
Jos näet peilin, hanki ihmeessä lapsia ja jatka geenejäsi. Se on varmasti sinulle tärkeää.
Jos näet ikkunan, voit varmasti päättää lisääntymisestäsi sen perusteella, haluatko olla vanhempi vai et.