Kasvoille istuminen
Miten on naiset, tykkäättekö? Näin miehen näkökulmasta todella kuumaa
Kommentit (48)
Ilman muuta vagina naamalle,69 on paras.
Todellakin täytyy istua niin ettei happi kulje kun karvoituksen läpi huohottaen.vaimo saa nopeasti siemenet kurkkuun.
Vierailija kirjoitti:
No eiköhän nyt eletä tasa-arvon aikaa. Tottakai molempien täytyy saada istua puolisonsa naamalle. Oli sitten nainen tai mies.
Kukin tyylillään. Meillä vain vaimo istuu minun kasvoillani, enkä suinkaan valita.
Mitä naiset mieltä siitä, että mies istuu naamalle? Useinhan se on niin, että nainen istuu. Eipä taida vauvanaiset innostua asiasta muuten kuin toisinpäin, eli itse istuu. Se on sitä tasa-arvoa ja feminismiä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en siksi oikein tykkää kun aina pelkään että istun liian painavasti miehen naamalla ja että se ei saa happea siellä alla. Siksi sit jännitän hulluna reisiä vaikeassa asennossa ja keskityn lähinnä siihen etten varmasti oikeasti istahda sen päälle. Se syö aika tehokkaasti sen nautinnon hommasta kun pitää koko ajan miettiä miten on.
Laihduta?
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kokeilla tätä mutta mieheni on aika nihkeä nuolemaan, joten arvelen, ettei tykkäisi tästäkään. Harmittaa paljon, että jään paitsi osasta nautintoa.
Niinpä. Mietipä sitä, että kolmannes naisista ei anna miehelle suuseksiä lainkaan.
Tunnustan tässä, että treenattu kurvikas nainen trikoissa istuisi naamalleni.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään todellakin. Joskus tulee vähän pakotettua ukko antamaan suuseksiä, kun hän makoilee sängyllä sopivasti on helppo napata hiuksista kiinni ja hieroa pillua naamaan. Välillä kevyttä alistamista näinkin päin 😁
Vaimo 31
Nyt on hyvää vaimomatskua
M53
69 märkä karvainen pillu naamalla on parasta.painaa perseen naamalle ettei saa happea niin lasti lentää
Parasta niin että nenä on suoraan pyllyreiän kohdalla jos pillua nuollaan. Toki vielä parempi on että nuolemisen kohteena on pylly
Joo nenä pyllyreijän kohdilla on paras
jos pukamia niin voi hävettää niin paljon ettei kehtaa istua. tai jos pihisee...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en siksi oikein tykkää kun aina pelkään että istun liian painavasti miehen naamalla ja että se ei saa happea siellä alla. Siksi sit jännitän hulluna reisiä vaikeassa asennossa ja keskityn lähinnä siihen etten varmasti oikeasti istahda sen päälle. Se syö aika tehokkaasti sen nautinnon hommasta kun pitää koko ajan miettiä miten on.
Laihduta?
Missä vaiheessa on riittävän kevyt ettei enää tarvitse? Mielestäni jo 20 kg naamalla on melkoinen paino ja pelkäisin tukehtuduttamista, mutta aikuinen ihminen taitaa olla kuollut ennen kuin saavuttaa sen painon.
Vierailija kirjoitti:
Kasvoille istuminen on todella kiihottavaa, mutta siinä pitää olla sekä itsevarma, että aistia toisen tuntemukset ettei mene missään nimessä alistamisen puolelle tai istu toisen kasvoille jos toinen ei sitä halua.
Olen huomannut, että naiset ovat olleet enimmäkseen kiihottuneen oloisia ja vastaanottavaisia, kun katson naista silmiin samalla kun nousen istumaan hajareisin hänen rintojens päälle (pitäen painon kuitenkin polvieni varassa), ja siitä siirryn ylemmäs laskien takapuoleni kevyesti naisen kasvoille. Tunne kun naisen kieli varovasti koskettaa pyllyä ja alkaa nuolla on mahtava.
Monelle naiselle tämä on ollut ensimäinen kerta kun ovat nuolleet miehen pyllyä.
Hyi helvetti, en nuolis miehen persettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvoille istuminen on todella kiihottavaa, mutta siinä pitää olla sekä itsevarma, että aistia toisen tuntemukset ettei mene missään nimessä alistamisen puolelle tai istu toisen kasvoille jos toinen ei sitä halua.
Olen huomannut, että naiset ovat olleet enimmäkseen kiihottuneen oloisia ja vastaanottavaisia, kun katson naista silmiin samalla kun nousen istumaan hajareisin hänen rintojens päälle (pitäen painon kuitenkin polvieni varassa), ja siitä siirryn ylemmäs laskien takapuoleni kevyesti naisen kasvoille. Tunne kun naisen kieli varovasti koskettaa pyllyä ja alkaa nuolla on mahtava.
Monelle naiselle tämä on ollut ensimäinen kerta kun ovat nuolleet miehen pyllyä.
Hyi helvetti, en nuolis miehen persettä.
Onneksi on paljon naisia, jotka tykkäävät nuolla miestä ihan joka paikasta jalkojen välistä
Vierailija kirjoitti:
Ettei missään nimessä mene alistamisen puolelle?
Omalla kohdalla se on tossa just parasta!
Toivoisin lesbojen kokemuksia tästä.
N21
Tämä on oikein hyvä ja lemmekäs asento. On hyvä, jos nainen istuu kasvoilleni.
Aika useat ihmiset haluavat seksissä tavallisesta arjesta poikkeavaa valta-asetelmaa.
Tosin kasvoille istumiseen se ei kaikilla sovi, kun estoisesta ihmisestä toisen kasvoille istuminen saattaa tuntua itsestä nöyryyttävältä.