Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiset ihmiset pitävät koronaa yhteiskunnan, kanssaihmisten tm. syynä?

Vierailija
25.01.2021 |

Eli otetaan nyt lähtökohdat: olen ollut vankka anarkisti koko elämäni, teini-ikäisenä ja parikymppisenä kannatin punavihreää anarkismia, ja nyt nelikymppisenä olen laimentunut ja keskustalaistunut, mutta edelleen monet mielipiteeni ovat aivan liian anarkistisia taviksille. Jonkinlainen liberalisti ja kevytanarkisti olen. Jos alan sanomaan mielipiteitäni julki livenä, niin sekä vassarit että oikeistolaiset suuttuvat minulle. Yleisesti esimerkiksi kannatan salaa aina hiukan, kun joku porukka mellakoi näkyvästi, olivat he sitten mitä tahansa poliittista kantaa edustavia.

Tästä huolimatta en oikein voi ymmärtää näitä, jotka mellakoivat "koronaa vastaan". Eihän se ole kenenkään syy ( paitsi ehkä kiinalaisten lepakonsyöjien), että korona leviää ja tappaa ihmisiä. Tämä on oikeasti todella harvinainen ongelma siitä, että tähän ei pysty osoittamaan syyllisiä, toisin kuin useimpiin ongelmiin yhteiskunnassa. Elikkä jos jollain on tietoa, niin millaisia ihmisiä nämä ovat, jotka osoittavat mieltään "koronaa vastaan", ja mikä on heidän perustelunsa asialle, että se olisi jonkun tahon syy yhteiskunnassa?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla