Matalammalla kynnyksellä testeihin !!MARS!!
Jep, en ole mennyt ja jäänyt töistä pois, jos vatsa ollut löysällä tms, nyt varmaan sitten pakko.
Tai jos vaikka korva kipeä ja/tai väsyttää tai pientä lämpöilyä ja väsyttää=korona työkaverilla kys kahdella oireella.
Kommentit (16)
Testeihin ei pidä mennä jotta saadaan kulttuuri paikat auki
Kyllä minä mielelläni menisin jos olisi jotain oireita ja mielelläni sairastaisin koronan niin, että saan todistuksen sairastetusta koronasta,
jonka jälkeen en maskeista ja rajoituksista enää piittaisi.
En mene mihinkään testeihin vaikka olisin kipeä ja liikun silti normaalisti.Revi siitä koronahysteerikko ap.
Olen aivastanut pari kertaa viimeistein päivien aikana. Pitääkö jo huolestua ja mennä testeihin?
Olen käynyt jo viidesti. En halua tietää montako kertaa joutuu vielä käymään.
Ei jumal..... nyt jonkun näköistä järkeä tähän coronahysteriaan.
Miksi menisin. Jos on tarve jollekin hoidolle, niin menen hoitoon. Kyllä on turhaa vouhotusta. Valtakunta on vararikossa kun päättäjät katsovat että heillä ei ole vastuuta taloudesta koska korona.
Ei sinne niin vaan mennä. Tarvitaan sairaanhoitaja tai lääkärin lupa. Pienistä nuhista ja ilman altistusta ei pääse.
Korvakipu ei kyllä taida koronaan liittyä?
Tuo on nyt pääministerin suusta tuo kehotus!!!
Hän vetoaa kansalaisiin, menkää heti pienestäkin oireesta/ista testiin.
Vierailija kirjoitti:
Korvakipu ei kyllä taida koronaan liittyä?
No, korvakivun ja pienen kurkku oireilun takia tuttava meni lääkäriin ja lääkäri passitti testiin=korona oli.
Vierailija kirjoitti:
Ei sinne niin vaan mennä. Tarvitaan sairaanhoitaja tai lääkärin lupa. Pienistä nuhista ja ilman altistusta ei pääse.
Kyllä minä olen "päässyt" eli joutunut joka kerta kun lapsi saanut nuhan päiväkodista ja se on tarttunut itseenikin. Oireena vain pelkkä nuha ja joka kerta mentävä testiin ilman altistumista, reissuja, tms. Epäreilua.
Sanna saa puolestani käydä vaikka päivittäin testattavana. Minä käytän terveydenhuollon palveluita vain pakottavassa tilanteessa.
Katsotaan asiaa uudemman kerran sitten kun Sanna kehittää kivuttoman testin
No nuohan ovat jo ihan kunnon oireita, testeihin!