Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua ei oikeastaan kiinnosta muu kuin että saan olla kotona rauhassa ja pelata tietokoneella, sekä syödä pihviä/pizzaa kebabbia ja juoda limua

Vierailija
25.01.2021 |

Miksi siis menisin töihin kun suomen yhteiskunta mahdollistaa tämän valinnan minulle? Ostan ruokakaupasta mitä haluan, rahaa jää puhelimen ja tietokoneen päivitykseen parin vuoden välein.
Nukun joka niin kuin haluan, ja tämän takia olen erittäin hyvin säilynyt vielä 35-vuotiaana. En dotaa tai polta.
Varsinkin talviaamuisin kovalla pakkasella on niin mukava herätä ja tietää ettei tarvitse lähteä minnekään.

Kaiken lisäksi en edes saisi mitään miellyttäviä töitä, vaan jotain ihan "paskahommia"
Olen nimittäin nyt jo noin 12 vuotta vain oleskellut.

Teenkö muka kovin väärin, kun ottaa huomioon ettei töitä vain riitä kaikille kuitenkaan? Työttömiä 500 000 ja avoimia paikkoja 25 000

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

omavalmentaja ruoska. kirjoitti:

jahas, tarvitsisitko jotain reipashenkistä kannustamista työnhakuun? kämppä alta, rahattomaksi, sillan alle tai lehtilaatikkoon kortteraamaan. muonat roskiksista dyykkaamalla. kun vähissä vetimissä pakkastuulen ujelluksessa kuljeksit niin kummastipa alkaa työt maittamaan!

kyllä 1800 luvulla kaiki oli parmmin.

🤯👹

Tätä kohti ollaan menossa, sossueläteille tulee kylmää kyytiä kunhan valta vaihtuu. Raha ei riitä,se on selvää. Nauttikaa nyt niin kauan kuin voitte.

Samalla tavalla nytkin piinataan työttömiä. Korona-aikana on vain väliaikaisesti hieman linja lieventynyt.

Vierailija
22/34 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen koin asiasta häpeää ja ahdistusta, sekä koin että minun pitäisi kovasti pyrkiä jonnekin.

En vain ikinä keksinyt että minne ja miksi.

Nyt ymmärrän ettei kaikkien kuulukaan pyrkiä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuooret ihmiset jolla testosteroni virtaaa vielä eikä ole vanhoja ja perhetttä niiin voi ehkä olllakin toivoa jos ei uhota inspiraaation voimaaa.

Vierailija
24/34 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen myös työtön mutta ihan työkunnon ja oman oikeustajuni perusteella teen välillä hanttihommia keikkafirmaan. Jää niistä vähän ylimääräistä käteen.

Jos vaan istut kotona kaiket päivät olet 45v rapakunnossa ja 60v haudassa.

Uskallan väittää että olen jo nyt 35-vuotiaana paljon paremmassa kunnossa kuin jotain raskasta ja kuluttavaa työtä 20-vuotiaasta tehnyt ikätoverini.

Kerroinko että kyllä minä käyn myös salilla ja uimahallissa uimassa? Kesäisin heitän frisbeetä kun on sopiva sää

ap

Vierailija
25/34 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki työpaikat työkkärissä ole.

Vierailija
26/34 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eli ootko toimeentulotuella vai työmarkkinatuella (vai mikä se on)?

Molemmilla...Ja lisäksi vielä asumistuella

ap

Vierailija
27/34 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten oikeasti jaksat tommoista... ?

Vierailija
28/34 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota nalkuttava vaimo niin saat taas kokea että et riitä..

Vierailija
29/34 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasit sit mun verorahoilla loisia?

Vierailija
30/34 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, ettei näillä työttömien määrillä mitään merkitystä. Tai, kun lisää raahataan ulkomailta oleskelijoita, niin mitä sen on siinä laskussa väliä.

Sincc

Vierailija
31/34 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut nelisen vuotta työttömänä. Ihmisen parasta aikaa on olla työttömänä. Ei tarvitse aamulla lähteä räntään rämpimään ja odottamaan linja-autoa. Rahaa saa hiukan vähemmän, mutta ei ole paljon menojakaan. Kesäisin saa halpaa ruokaa järvestä mato-ongella ja syksyllä saa pimeätä rahaa keräämällä sieniä ja marjoja.

En mene takaisin työelämään.

Vierailija
32/34 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

omavalmentaja ruoska. kirjoitti:

jahas, tarvitsisitko jotain reipashenkistä kannustamista työnhakuun? kämppä alta, rahattomaksi, sillan alle tai lehtilaatikkoon kortteraamaan. muonat roskiksista dyykkaamalla. kun vähissä vetimissä pakkastuulen ujelluksessa kuljeksit niin kummastipa alkaa työt maittamaan!

kyllä 1800 luvulla kaiki oli parmmin.

🤯👹

Tätä kohti ollaan menossa, sossueläteille tulee kylmää kyytiä kunhan valta vaihtuu. Raha ei riitä,se on selvää. Nauttikaa nyt niin kauan kuin voitte.

Sossutäteille tulee myös kylmää kyytiä, ja muullekin valtion ja kuntien "virkaläskille". XD Jakkukalkkunatkin saavat sitä kyytiä. Onneksi heillä on hitsari-putkimies-insinööri-arkkitehtimiehet, jotka ehkä elättävät, mutta kituuttamiseksi silti menee. Eikä virkaläskeillä ole enää rahaa käydä ravintolassa tai muissakaan kulttuuririennoissa, joten lisää työttömiä. Kun iso pyörä alkaa heittää, niin sitten se heittää ihan kunnolla, eikä pelkästään sossuelättejä.

Vierailija
33/34 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan.

Itsekin tykkään tehdä samaa, mutta toi perhanan työkokkeilu alkoi joulukuussa. Saahan siitä 250e kuussa työmarkkinatuen päälle plussaa niin mikä jottei.

Vierailija
34/34 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

luuseri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan