Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku nainen kommentoi herkkuostoksiani kaupassa!

oho
25.01.2021 |

Olin viikonloppuna ystäväni kanssa ostamassa herkkuja illaksi.
Joku hoikka urheilijatyttönen katsoi ostoskärryymme ja sanoi,
"Ei ihme, että olette noin lihavia! Kannattaisi vähän miettiä mitä syö."
Jäimme ystäväni kanssa suu auki tuijottamaan, kun neiti lähti.
Olemme toki reilusti ylipainoisia, mutta mitä se muille kuuluu.
Oletteko törmänneet moiseen kommentointiin. Sanotko itse, tai onko sinulle sanottu epäterveellisistä ostoksistasi?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavalle stadupp koomikolle oli tuttu lääkäri sanonut uimahallissa: et sinä uimalla laihdu.

Vierailija
22/27 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja maltoit näin pitkään olla tekemättä aloitusta? :D Kai sentään facebook jaot teit tai soitit iltapäivälehtiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diabetes-hoitonne rasittaa valtiontaloutta.

Vierailija
24/27 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin häkeltynyt ja nolo, kun Etelä-Pohjanmaalla S-marketin kassalla maksoin ostoksiani: suklaalevy ja sipsipussi, ja myymälänpitäjämies itse oli rahastamassa ja sanoi minulle "Ainekset makeaan elämään!" Nyt olen siitä jo vihainen, koska mitä saakuttia hän tulee kommentoimaan ja paheksumaan mun syömisiä! Olis pitäny sanoa et, antaa sitten olla. Olis jääny hepulta nekin eurot saamatta. Tiesin kyllä itsekin, et ostokseni eivät ole terveellisiä, ja nolo olin ostoksistani tutussa kaupassa ihan muutenkin. Mokomakin moukka tyyppi!

Huvittavaa tämä uhriutumiskultuuri, jossa kaikki kokee olevansa jollakin tavalla uhreja ja liioittelee niitä kokemiaan negatiivisia asioita :D Kauppias heittää small talkia ja yksi ottaa henkilökohtaisena loukkauksena.

Jos tuollainen asia nolottaa ja olet noin herkillä sen suhteen pitäisikö sinun tehdä asialle jotakin?

Mielenkiintoista, kun itse olen saanut näitä "Ainekset makeaan elämään" -tyyppisiä kommentteja, samoin kuin kaverit, ainoastaan makeista herkuista, vaikka en ole edes lihava, vaan hieman ylipainoinen. 

Makeaa syön harvoin, mutta sitäkin enemmän kasviksia, juureksia, marjoja ja hedelmiä ja muutenkin todella tervellisesti. Ikinä ei kukaan ole siitä mitään maininnut millään small talkilla, eikä muutenkaan, edes ihaillen. Vain makeista joko naljaillaan tai jotenkin näpäytellään.

Asia olisi aivan toinen, jos kassa kommentoisi "Oi kun sä näytät hyvältä, ja huomaahan sen jo noista sun ostoksistakin, että voit hyvin" tai vaikka sitten "Ainekset terveyteen"?, kun vetää juuresten koodeja kassan kautta.  Miksi pitäisi jonkun ulkonäöstä tai ostoksista huomautella yhtään mitään???   ohis

Vierailija
25/27 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sitä lähimmäisenrakkautta. Olisit ap kiitollinen. Ja vähennä niitä herkkuja.

Jos sun naapuriin muutais 150 kiloinen nainen, ja tulisi tutustumaan, osoittaisitko sinäkin lähimmäisenrakkautta kommentoimalla hänen painoaan? Kiitos vastauksestasi jo ennakkoon :)

Kiitos kysymästä, tietenkin osoittaisin. Mä nyt vaan olen tällainen välittävä luonne.

Vierailija
26/27 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sitä lähimmäisenrakkautta. Olisit ap kiitollinen. Ja vähennä niitä herkkuja.

Jos sun naapuriin muutais 150 kiloinen nainen, ja tulisi tutustumaan, osoittaisitko sinäkin lähimmäisenrakkautta kommentoimalla hänen painoaan? Kiitos vastauksestasi jo ennakkoon :)

Kiitos kysymästä, tietenkin osoittaisin. Mä nyt vaan olen tällainen välittävä luonne.

Eli "Olet lihava, pitäiskö sun kuule laihduttaa"? Ymmärrän. Älä sitten ihmettele, jos joku muotoilee vielä sun naaman uuteen uskoon. Kaikki kun eivät ole yhtä lähimmäisenrakkaita.

Vierailija
27/27 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välittävä = Sivistymätön

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä