Onko kukaan tilannut netistä VEKELTÄ mitään?
Onko tilattu / tilatut tuotteet tulleet ajallaan perille? Onko asiakaspalvelusta mitään sanottavaa?
Löysin yhden kivan sohvan, mutta mietin uskaltaako tilata vai ei. Kokemuksia kaivataan!
Kommentit (33)
Olen tilannut useamman kerran. Toimii ihan OK.
En netistä, vaan liikkeestä. Meillä ainakin tuli sohva ihan ajallaan.
Tilasin valaisimia ja noudin liikkeestä. Veke on ihan asiallinen liike. Niillä on myymälä Vantaalla.
Vierailija kirjoitti:
Tilasin valaisimia ja noudin liikkeestä. Veke on ihan asiallinen liike. Niillä on myymälä Vantaalla.
Vekellä on myymälöitä muuallakin kuin Vantaalla.
Olen tilannut, hyvin toimi. Tästä on jo muutama vuosi.
Kannattaisi jättää hiukan pidempi aika vastausten välille kuin tässä ketjussa :) Nyt on aika läpinäkyvää.
Veke on markkinoinut samalla tapaa ennenkin. Liekö sama pikkupomo asialla kuin silloin.
Olen tilannut kahteen otteeseen, puutarhakalusteet kesällä ja ruokapöytä+tuolit joulun alla. Nopea toimitus, tuli alle viikossa tilauksesta. Suosittelen.
Lipposen Kariko siellä taas on asialla?
Vierailija kirjoitti:
Lipposen Kariko siellä taas on asialla?
Ei vaan sohvaa vailla oleva nainen Lappeenranansta.
En ole ikinä tilannut verkosta mitään huonekaluja. Olen kiertänyt maskun, sotkan, iskun ja stemman, mutta en ole löytänyt mieleistä sohvaa. Vanhasta sohvasta kangas kulunut istuinten kohdalta puhki ja runko narahtelee, kun istuu / vaihtaa asentoa todella häiritsevästi! Vanha sohva jo yli 20-vuotta vanha. Halpa jo ostessa ollut.
Hyvät kokemukset. Tuote mitä luvattiin, supernopea toimitus. Tilasin ryuokailuryhmän ja yhdessä pöydän jalassa oli naarmu. Soitto vekelle, pyysivät kuvan viasta, ja kuvan saatuaan pikatoimituksella uus pöydänjalka. Ei mitään inttämistä tms niinkuin usein reklamaatioissa saattaa olla.
Tilaan uudestaankin!
Vesa Keskiseltä? En ole, sillä Vesa harrastaa yksityisautoilua ja minun VV-ideologiani ei sitä hyväksy!
Vierailija kirjoitti:
Hyvät kokemukset. Tuote mitä luvattiin, supernopea toimitus. Tilasin ryuokailuryhmän ja yhdessä pöydän jalassa oli naarmu. Soitto vekelle, pyysivät kuvan viasta, ja kuvan saatuaan pikatoimituksella uus pöydänjalka. Ei mitään inttämistä tms niinkuin usein reklamaatioissa saattaa olla.
Tilaan uudestaankin!
Minkälaisen ruokailuryhmän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilaan uudestaankin!Minkälaisen ruokailuryhmän?
Sellainen valkoharmaa, olikohan vieno/vuono sen nimi. Todella hyvä on ollut!
Tilasin lasten sängyn, toimi hyvin ja oli muutamassa päivässä perillä. Kuukausi sitten tilasin valaisimen ja noudin myymälästä. 2 kokemusta ja ei valittamista. Toki tuotteista tiesin mitä ovat koska olin nähnyt muualla livenä. Sohva voi olla eri case.
Haha, ihan höpöhöpöä nuo aiemmat kommentit! Tuotteet tulee pahasti myöhässä (jos tulee ollenkaan) ja jos haluat reklamoida jostain, niin tosi vaikeaksi menee. Sinua vaan syytetään tuotteen rikkomisesta, etkä todellakaan saa hyvitystä vaikka tuote olisi viallinen. Aivan läpimätä firma.
Reklamoin sohvasta. Kuulemma minun olisi pitänyt lähettää sohva heille tarkastettavaksi ja olisin joutunut olemaan noin kuukauden täysin ilman sohvaa??! Kuvat eivät riittäneet, vaikka siitä näki vian selvästi. Luvattiin loppujen lopuksi 50€ korvaus 1400€ sohvasta. Korvausta ei koskaan tullut tilille. Älä osta mitään tuosta puljusta.
Pari valaisinta tuli viime vuonna tilattua. Ei mitään moitittavaa. Kävin noutamassa liikkeen noutopisteestä.
Tavara ja toimitus ihan ok. Sitten en tiedä, jos olisi reklamoinnin aihetta.
Mielestäni heillä on aika hintavaa tavaraa, mutta myös hieman erilaista, jota ei saa muualta. Kaverini on ostanut sieltä mm. mattoja ja huonekaluja, minä vain yhden naulakon. Se paljastui tsekkiläiseksi, mutta on oikein toimiva ja hyvä. Kaverin ostama iso kaappi oli kuulemma helppo kasata, hyvät ohjeet ja osat täsmäsivät.
Aspaan saa hyvin yhteyden ja vastaavat nopeasti viesteihin. En karttaisi Vekeä, jos sieltä löytää mielestään hyviä tuotteita.
Olen tilannut noin 8v sitten yhden penkin eteiseen. Ei ollut mitään valittamista ja penkki on edelleen käytössä.