Mirtazapiini unilääkkeenä?
Mulle määrättiin unettomuuteen. Onko kokemuksia? Painonnousu pelottaa.
Kommentit (25)
Olen kokeillut, en voi suositella. Aiheutti panajaisia, masennusta (!) ja valtavaa ruokahalun nousua. Olen normaalisti hyvin hoikka eikä mitään vaikeuksia "vastustaa" herkkuja. Mirtatsapiini aiheutti itselläni ihan pakonomaisen ahmimisen tarpeen. Kannoin kaupasta kassitolkulla ruokaa ja mätin kaiken. Efekti tuli jo yhdestä tabletin puolikkaasta ja loppui heti kun lopetin mirtatsapiinin käytön. Mutta et menetä mitään jos kokeilet ap, voihan olla että sinulla toimii.
Nyt itsellä käytössä Ketipinor, otan puolikkaan 25 mg tabletista ja nukun sillä hyvin. Siinäkin omat haittapuolensa, mutta ne ovat mitättömiä mitratsapiiniin verrattuna.
Itsellä ei tehonnut. Nykyisin otan 300 mg Lyricaa punaviinin kanssa. Toiminut paljon paremmin.
Mulla 1/4 osa 15 mg tablettia ja hyvin toimii!
Vierailija kirjoitti:
Itsellä lisäsi makeanhimoa ja sitä kautta paino alkoi nousta. Lisäksi vähän tokkurainen olo päivällä. Ketipinor on mielestäni paras unilääke 25mg tai 50mg annoksella.
Ketipinor teki minusta yksinäisen erakon.
Lisäsi ruokahalua, mutta ei lihottanut, koska pidin ruokailutottumukset samana. Väsyttää päivälläkin, mutta muuten toimiva lääke krooniseen unettomuuteen.