Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varastiko Nordea tililtäni rahaa?

Vierailija
25.01.2021 |

Heräsin uuteen aamuun, avasin verkkopankin huomaten, että Nordea on veloittanut tililtäni viime perjantaina tasan neljä euroa.
Avasin veloituksen ja siellä luki "mobiili plus paketti."
Mä en ole tilannut mitään paketteja.
Nordean pällit eivät ole vielä mitään vastanneet.
Kävikö tosiaan nyt niin että Nordea yrittää varastaa?
Kävin lukemassa tuosta 4 euron paketista. Siellä on myös 0 euron paketti. Täytän 0 euron paketin ehdot. Silti jostain syystä laittanu mulle 4 euron paketin. Multa kysymättä. Ai stana mikä mesta!

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy ihmetellä miksi joku enää on Nordean asiakas noilla maksuilla. Itse lakkautin tilin Nordeassa jo 20 vuotta sitten!

Persaukiset poistuu nordeasta.

Vierailija
22/33 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulta on ihan oikeasti varastanutkin. Tai Nordean työntekijä siirsi tililtäni rahaa. Kollegansa koittivat peitellä tapahtunutta ja suojella henkilöä, samoin pankinjohtaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloinkahan ihmiset ymmärtää, että pankit ei ole mitään sossuja, vaan liikelaitoksia. Niiden tavoite on tuottaa voittoa. Siksi niitä voi myös kilpailuttaa.

Mutta AP:n kaltainen on varmaan huonoim mahdollinen asiakas, ei käytä juurikaan palveluita. Olisiko tullut mieleen, että kaikki pankit alkaa veloittamaan enemmän juuri näitä asiakkaita, jotta pääsisi lopulta niistä eroon? Ja en sano tätä edes pankkeja arvostellen, käyhän se järkeen.

Eli sinne S-pankkiin vaan, kauppaan hoitamaan raha-asiat.

Juu en ottele talo tai autolainoja enkä kulutusluottoja. En käy konttorissa makselemassa laskuja. En käytä korttia maksamiseen niin ei voi tilitiedoista pahemmin hyötyä repiä. Niin eikä Nordea vissiin saa rahnaa ku en käytä maksamiseen korttia. Käteistäkin nostan aina sen verran ettei mene nostoista kuukausiveloitusta. Eli joo olen varmasti huono asiakas. Mut kiitos vinkistä. Mä kattelen tuota s pankkia ja sanon 30 vuoden Nordean asiakkuudelle hyvästit.

Vierailija
24/33 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et oo sitten jaksanut lukea viestejä hinnoittelumuutoksesta?

Mulla ei ole lainaa, en ole etsimässä asuntoa, yksi tili, yksi kortti visa elektron, luurissa tunnuslukusovellus ja verkkopankkisovellus. Sitten lue alta noista paketeista ja kerro miksi mut on laitettu 4 euron kerhoon.

Mä en ymmärrä.

Karin Mobiili Plus -paketti 0€

Kari on asuntolaina-asiakkaamme, joka on keskittänyt pankkiasiansa Nordeaan. Hän kirjautuu tunnuslukusovelluksella hoitamaan pankkiasioitaan mobiili- tai verkkopankiin. Karilla on kaksi käyttötiliä ja kahden kortin avulla hän hoitaa ostokset kätevästi niin kotimaassa kuin ulkomaillakin.

kun palveluina on vähintään käyttötili, kortti, tunnuslukusovellus ja Mobiilipankki.

Karin esimerkki:

Asuntolaina

2 käyttötiliä

Nordea Debit -pankkikortti

Nordea Gold -yhdistelmäkortti

tunnuslukusovellus verkkopankki ja mobiilipankki.

---------------------------

Tiinan Mobiili Plus -paketti 4€

Tiina on etsimässä omaa asuntoa ja ottamassa asuntolainaa Nordeasta. Hän hoitaa kaikki asiansa mahdollisuuksien mukaan digitaalisesti ja pankkiasioitaan Mobiilipankissa.

kun palveluina on vähintään käyttötili, kortti, tunnuslukusovellus ja Mobiilipankki.

Tiinan esimerkki:

käyttötili

Nordea Gold -yhdistelmäkortti

tunnuslukusovellus

verkkopankki ja mobiilipankki.

Nostettuaan asuntolainan Tiina saa maksuttoman Mobiili Plus -paketin.

Sulla ei ole asuntolainaa. Onko ongelmia luetunymmärtämisen kanssa?

Joo on. Muuta?

Vierailija
25/33 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osuuspankista se vielä, ottivat kerran palvelumaksua 5 euroa kun kävin tiskillä laittamassa rahaa omalle tilille tai nostamassa rahaa omalta tililtä. Huomasin maksun verkkopankissa ja kyselin chatin kautta syytä moiselle tempulle sillä oman tilin luona asiointi pitäisi olla ilmaista. No se olikin nuori tyttönen etelä karjalan uudessa OP konttorissa ajatellut ottaa vähän palkkiota "hyvästä työstään" ja esimies kiittäisi. tein valituksen ja rahani sain takaisin. Mitä opin.

AINA KYSYKÄÄ TISKILLÄ ASIOIDESSA, MENEEKÖ TÄSTÄ PALVELUMAKSU. Näin ei nuoret pankkineidot tai kesähessut voi ottaa ylimääräsitä rahaa tililtänne.

ps. tiedän että omistaja-asiakkuus vie tilimaksut mutta nyt ei ole 100 euroa varaa antaa pankille.

Vierailija
26/33 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta menee Nordean palvelumaksuina 9,45 euroa tai sinnepäin, mutta menköön. Mobiilikäyttöön en ala, enkä voisikaan, kun ei ole sellaista puhelinta. Sinänsä kiintoisaa, että tietokoneella käytettynä verkkopankin käyttö on kalliimpaa kuin puhelimella käytettynä, mutta nämä ovat niitä nykyajan kotkotuksia, joita on enemmänkin kaikkialla.

Vierailija
27/33 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloinkahan ihmiset ymmärtää, että pankit ei ole mitään sossuja, vaan liikelaitoksia. Niiden tavoite on tuottaa voittoa. Siksi niitä voi myös kilpailuttaa.

Mutta AP:n kaltainen on varmaan huonoim mahdollinen asiakas, ei käytä juurikaan palveluita. Olisiko tullut mieleen, että kaikki pankit alkaa veloittamaan enemmän juuri näitä asiakkaita, jotta pääsisi lopulta niistä eroon? Ja en sano tätä edes pankkeja arvostellen, käyhän se järkeen.

Eli sinne S-pankkiin vaan, kauppaan hoitamaan raha-asiat.

Juu en ottele talo tai autolainoja enkä kulutusluottoja. En käy konttorissa makselemassa laskuja. En käytä korttia maksamiseen niin ei voi tilitiedoista pahemmin hyötyä repiä. Niin eikä Nordea vissiin saa rahnaa ku en käytä maksamiseen korttia. Käteistäkin nostan aina sen verran ettei mene nostoista kuukausiveloitusta. Eli joo olen varmasti huono asiakas. Mut kiitos vinkistä. Mä kattelen tuota s pankkia ja sanon 30 vuoden Nordean asiakkuudelle hyvästit.

Ole hyvä vinkistä. Suosittelen oikeasti tutkimaan vaihtoehtoja, pelkkä uhkailu pankin vaihtamisella ei auta ja maksuja et saa alemmaksi pelkästään sen vuoksi, että olet ollut niin ja niin kauan asiakas. Eli tutki nyt oikeasti mikä pankki tulisi sinulle edullisimmaksi, ei tämä ole tunneasia.

Vierailija
28/33 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minulta on ihan oikeasti varastanutkin. Tai Nordean työntekijä siirsi tililtäni rahaa. Kollegansa koittivat peitellä tapahtunutta ja suojella henkilöä, samoin pankinjohtaja.

Sama täällä. Asuntokauppojen yhteydessä, kun lainoja lopetettiin, olivat veloittaneet tiliäni ja oma-aloitteisesti(!) maksaneet pois myös sellaisen lainan, joka ei mitenkään liittynyt tähän asuntokauppaan. Ajattelivat kai, että kun sitä rahaa nyt oli reilusti tilillä (asunto myyty), niin maksetaan asiakkaan kaikki lainat pois! Uskomatonta! Sain tätä itse selvitellä, jonottaa puhelinpalveluun ja lopulta kävin henk koht konttorissakin - eikä kukaan edes pahoitellut asiaa.

Pian tapahtuman jälkeen maksoin sitten itse lainan pois ja lopetin samalla asiakkuuteni. Ei ole tullut ikävä.

Vierailija
29/33 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä kun lukee ni huomaa kuin idioottei ihmiset on. Enkä meinaa alottajaa.

Vierailija
30/33 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy ihmetellä miksi joku enää on Nordean asiakas noilla maksuilla. Itse lakkautin tilin Nordeassa jo 20 vuotta sitten!

Ei minulta mene mitään maksuja. Lainojakin hakiessa Nordea on aina pystynyt tekemään parhaimman tarjouksen, joten ei ole ollut mitään syytä vaihtaa pankkia.

Vierailija
31/33 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multakin oli mennyt tuo, ihmettelin samaa, etten tosiaankaan mitään pluspaketteja ole ottanut ja kaikenkukkuraksi minulla on asuntolaina. Pistin viestiä ja sain takaisin neljä euroani :D vieläkään ei kyllä selvinnyt, mikä tuo paketti on.

Vierailija
32/33 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pelkkä opintolaina 2000 nordeassa ja maksan 4 euroa vaikka en edes pidä tiliä siellä, vaan s pankissa.

Tilimaksu 2 e on pakko maksaa koska on laina. Mobiilin ja kortin kanssa yhteensä 4 euroa.

Vierailija
33/33 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa oli kyllä virheellisesti peritty tuo 4€, vaikka olen asuntolainallinen. Hyvittivät kyllä takaisin, kun penäsin syytä. Että tarkkana kannattaa ihan oikeastikin olla, ettei maksa mistä ei kuulu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän