Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras valkaiseva hammastahna?

Vierailija
25.01.2021 |

Olisiko suosituksia hammastahnasta, joka oikesti edes vähän valkaisee kahvin värjäämiä hampaita? Olen koittanut apteekin yotuelia, eikä kyllä auttanut minun hampaisiin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan se punaisessa tuubissa oleva Pepsodent. Sellainen paksumpi tuubi. Niitä on kaksi vähän samaa. Toinen on mustaa tahnaa mutta se jossa tahna valkoista.

Sitä vielä kun laittaa hammasväliharjaan niin selkeä muutos oli parissa viikossa.

Poikani sanoi samaa että osta sitä tahnaa lisää kun se valkaisee. En siis kuvitellut vaan kuten aluksi ajattelin.

Sillä merkillä on lisäksi joku kalliskin tahna. Jotain parin kympin luokkaa. Sitä en ole koittanut. Tämä tahna on noin 5 euroa.

Vierailija
2/3 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet valkaisevat (apteekinkin tahnat) ja valkaisukynät ym kokeilleena hämmästyin, kun löysin Tokmannilta OralB 3D Whute Luxe "glamorous white" - tahnan. Ei ollu ees kallis, alle 5 €

Todella valkaisee, ja jo parin käytön jälkeen eron huomaa, mitä esim Yotuelissa en huomannut parin viikonkaan jälkeen.

Ainut miinus, että pisti mun hampaat vihlomaan, en voi käyttää tahnaa kuin silloin tällöin, ja "pesen" sen jälkeen vielä vihlontaa estävällä tahnalla uudestaan, (tai lähinnä levittelen sitä vihlontaa estävää tahnaa pienen määrän hampaisiin valkaisevan pesun jälkeen)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, siis Oral B WHITE Luxe tietenkin.

Edellinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan