Kuinka nopeasti lopetit tupakan polton?
Vähitellen täytyy tässä yrittää, kuitenkin 10v aski päivässä..
Kommentit (24)
Lopetin tupakanpolton heti kun sain tietää olevani raskaana. Vaikka olinkin polttanut 5 vuotta n. puol askia(vähintään) päivässä, niin silti ei ollut mitään vaikeutta lopettaa. Ja en ole sen jälkeen polttanutkaan eli kolmeen vuoteen. Joskus maistanut ja todennut, joka kerta, että miten sitä joskus on voinu polttaa. Pahaahan se on!
Tsemppiä sulle :) !
Olisin jo lopettanut ennen plussaa, mutta kun luulin menkkakipujen meinaavan sitä että menkat on taas alkamassa. Eivätpä alkaneetkaan!
minä polttelin sen askin loppuun, joka oli kesken. mutta aina vain vähän tupakasta (en siis kokonaista). sen jälkeen loppui, enkä ole sen koommin (kolmeen vuoteen) polttanut. Baarissa olen joskus maistanut. mutta tosi pahaa on!
Ja ennen raskautta poltin noin puoli askia/päivä ja monta vuotta. Ja olin kyllä tosi koukussa, kun ensimmäinen mitä aamulla tein kun sain silmät auki oli aamusavut.
Mää lopetin pikkuhiljaa, joka päivä jätin pari tupakkaa polttamatta ja lopulta minun ei edes tehnyt mieli tupakkaa. Lopettamiseeni meni noin viikko.