Voiko 55- vuotias nainen vielä haaveilla rakkaudesta?
Olen odottanut, että hellyyden kaipuu katoaisi mutta ei se mene minnekään.
Tahdon hellyyttä, rakkautta, intohimoakin. Vai menikö minulta juna jo?
Kommentit (49)
Kyllä saa. Mun tuttu otti 8 v. nuoremman.
Huoh....taas tuota, pidä itsesi hoikkana. Menettääkö ihminen jotenkin omantunnon arvonsa muitten silmissä kun on 20kg ylimääräistä painoa. Minä en ole hoikka, mutta löysin silti rakkauden 50+ ikäisenä. Itsetuntoni on kyllä ihan kohdallaan, teidän muiden naisten itsetunnoista en tiedä.
Voiko 33 vuotias kokematon mies haaveilla rakkaudesta? Mielestäni minulla ei ole oikeutta siihen.
Mä oon 60v. Ja 72v.nappas multa miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vinkki: kannattaa pitää itsensä kunnossa, hoikahkona ja huolta seksuaalisuudestaan vaikka omatoimisesti. Harrasta esim. tanssia, vatsatanssia ym. tai treenata kuntosalilla. Noilla vinkeillä hehkut sellaista eroottisuutta, että saat suorastaan karistella niitä liikoja miehiä ja ehkä naisiakin seurastasi.
Höpönlöpön. Vanha akka on vanha akka eikä siinä joogat auta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne sun junat valitettavasti on jo menny. Aivan sama onko hyvä ryhti ja hymyiletkö jne kuten joku valopää näyttää ehdottaneen. Sun ongelma on ikä, eli olet liian vanha miehille. Kun ne sun ikäiset ja vanhemmatkin miehet tahtoo kaikki pariutua vain itseään reilusti nuorempien kanssa, yli 45-vuotias on kuitenkin joka tapauksessa ihan NOT kaikille miehille.
Saahan ne hopeaketut tahtoa, mutta ei ne siinä onnistu, siis saamaan sitä itseään paljonkin nuorempaa naista, se on hyvin harvinaista se.
60 vuotias ystäväni on vuoden sisällä tapaillut useampaa miestä, ja nyt on löytynyt yksi joka on ylitse muiden. Eli voi vielä haaveilla ja mahdollisuus haaveiden toteutua, mutta varmaa se ei tietenkään ole kaikille kun taitaa olla vapaita miehiä vähemmän sopivassa iässä.
Vierailija kirjoitti:
Huoh....taas tuota, pidä itsesi hoikkana. Menettääkö ihminen jotenkin omantunnon arvonsa muitten silmissä kun on 20kg ylimääräistä painoa. Minä en ole hoikka, mutta löysin silti rakkauden 50+ ikäisenä. Itsetuntoni on kyllä ihan kohdallaan, teidän muiden naisten itsetunnoista en tiedä.
Mahdollisuudet ovat paremmat hoikkana, koska silloin voi erottua edukseen muista. Ei pelkkä ulkonäkö toki riitä, mutta onhan se kiva lisä ja vetovoimatekijä.
Vierailija kirjoitti:
Lähipiirissä yli 70- vuotiaat löysivät toisensa. Olivat molemmat leskiä.
Intohimosta en tiedä, mutta ainakin on kivempaa heillä olla kahdestaan kuin yksin.
Meillä taas vanhuudenhöperyyttään rupes pariskunta riitelemään ja erosvat tossa iässä. Olivat kuitenkin olleet 50v ihan onnellisesti naimisissa.
En tiedä. Mutta ystäväni äiti rakastui 87 vuotiaana , 74 vuotiaaseen mieheen. Tutustuivat eläkeläisten matkalla. Ja sen jälkeen askel oli kevyt ja vaivat ja sairaudet jäivät unholaan. Huulet punataan ja kiharat ovat somasti. Iästä "putosi" ainakin 10 vuotta.
Välimatkaa nuorella parilla on toisilleen jotain 100 km. Mutta bussit kulkevat ja mies ajelee välillä rakastettunsa luokse.
Ja elämä hymyilee 😊
Kyllä voi! Tiedän 2 tapausta (eli käytännössä 4 ihmistä) jossa arviolta n. 60v iässä löytäneet rakkauden! Toinen oli leski ja toinen oli ollut lähes koko ikänsä sinkkuna. Toiset tapasivat harrastuksen parissa ja toiset nettideittipalstalla. Molemmat olleet jo vuosia yhdessä ja naimisissakin ovat. Eli toivoa on!
Sitten humpuuki osioon. Katsele kotiasi ja mieti onko siellä tilaa toiselle ihmiselle. Sen ei tarvitse tarkoittaa sitä että olisitte heti (tai koskaan) muuttamassa yhteen. Mutta universumi huomaa kaipuusi paremmin jos toiselle on hyvin tilaa. Esimerkiksi: jos sinulla on kapea sänky tai se on työnnetty seinän viereen kiinni, on siihen hankalampi toisen tulla. Sama pätee tyynyihin, keittiönpöytään ja sohvaan/nojatuoliin. Varmista että kaikki on valmiina rakkauden löytymistä varten. Naurakaa vain, mutta uskon tähän!
Vierailija kirjoitti:
Kiva, että sinua ja miestäsi tuo ei haittaa, mutta nostaahan se yleisesti ottaen mahdollisuuksia jos ihminen näyttää hyvältä. Monet miehet (ei tietenkään kaikki) katselevat mieluummin hoikkaa naista, oli ikä mikä tahansa - joten jos haluaa lisätä tsänssejään ylipäätään, kannattaa olla hoikka.
Minäkin naisena voisin ihan ihan mielelläni kiinnostua vanhemmasta miehestä, mutta kaljamaha olisi kyllä turn-off.
Vierailija kirjoitti:
Voi haaveilla. Minä unelmoin päivät pitkät vapaa-ajallani yhdestä noin ikäisestäsi, tosin varatusta, naisesta. Ja olen unelmoinut jo monta vuotta. Kyseinen nainen on muutenkin todella sensuelli, avoin ja eroottinen, joten en varmastikaan ole hänen ainoa sinkkuihailijansa. Mutta mulla ei olisi mitään ikäistäsi naista vastaan, jos vaikkapa hieman muistuttaisit sitä elämäni rakkautta.
T. Nuorempi ja ihastunut
Olisi mielenkiintoista kuulla tällaiselta vanhempaan naiseen ihastuneelta mieheltä, tiesitkö naisen ikää kun ihastuit häneen, vai luulitko häntä kenties nuoremmaksi. Mitkä olivat ajatuksesi kun sait tietää naisen iän?
Äitini 75 v on alkanut kesällä ”seukkaamaan”. Olen niin iloinen hänen puolestaan. Elämäniloa täynnä ❣️
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon se on omasta aktiivisuudesta kiinni. Yleensä se rakkaus ei tule sieltä kotoota hakemaan. Paitsi jos sopii tinderi treffit omaan kotiinsa.
Tarkoitat siis kotoa ja Tinder-treffit. Terveisin kielipoliisi
Tunnen kaksi 60+ leskirouvaa. Toinen on seurustellut muutaman vuoden itseään pari vuotta nuoremmman miehen kanssa.
Toinen rouvista hätistelee kimpustaan ikäistään (naimisissa olevaa) miestä.
60-vuotias tuttavanainen aloitti ainakin uuden elämän eronsa jälkeen ja vientiä on näemmä ollut.
Vierailija kirjoitti:
Ainahan sitä haaveilla saa. Tosin tässä iässä ne kyllä haaveeksi jääkin. N54
Ei se ole iästä kiinni, vaan ihmisestä - olen jo N60 v. ja klopit juoksee yhä perässä, mutta eivät saa kiinni.
ei ole juna mennyt , on tulossa vasta , mene oikealle asemalle odottamaan ja onnesi saapuu , minä teen näin ja olen 65 nainen