Ikean kotiinkuljetus, aika kallis samalle paikkakunnallekin
Kommentit (26)
Tv-taso jotain 59e, kotiinkuljetus taisi olla jotain 55e. Jää kauppaan.
Meiltä Ikeaan matkaa 2 km, kotiinkuljetus runkopatjalle 60 e.
On nuo kotiinkuljetushinnat näköjään tulleet kuitenkin alaspäin kun ennen nuo oli reippaasti yli 100 euroa :D
Vierailija kirjoitti:
Minä katsoin ikeasta taitettavaa varavuodetta, hinta 60€. Kuljetuksen hinta olisi 75€. No, antaapa olla ikeat sitten edelleen.
Sen taitettavan varavuoteen saa vaikka bussissa kuljetettua. Tai maksaa kaverille, että tulee mukaan hakemaan autolla, tuo mahtuu mihin tahansa henkilöautoon.
Jep. Itse teen aina niin että tilaan sen click and collect (ilmainen) ja vuokraan pakun. Tulee halvemmaksi niin. Eri asia toki jos asuu todella kaukana. Itse asun 5km päässä. Kotiinkuljetus ollut 60-90e....
Vuokraa paku? Pyydä tuttavaa avuksi? Mene autoliikkeeseen koeajamaan auto?
Voivoi teitä uusavuttomia taas...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä katsoin ikeasta taitettavaa varavuodetta, hinta 60€. Kuljetuksen hinta olisi 75€. No, antaapa olla ikeat sitten edelleen.
Sen taitettavan varavuoteen saa vaikka bussissa kuljetettua. Tai maksaa kaverille, että tulee mukaan hakemaan autolla, tuo mahtuu mihin tahansa henkilöautoon.
Niin minä asun kauempana ikeasta, ei kulje bussitkaan ja maksaa hakeakin. Huvikseni katsoin kuljetusta n. 22 km päässä tästä sijaitsevalle paikkakunnalle.
Sisäänkannolla 160€, ilman sisäänkantoa 95. Siinä on kynnyksen ylityksellä hintaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minä asun kauempana ikeasta, ei kulje bussitkaan ja maksaa hakeakin. Huvikseni katsoin kuljetusta n. 22 km päässä tästä sijaitsevalle paikkakunnalle.
Sisäänkannolla 160€, ilman sisäänkantoa 95. Siinä on kynnyksen ylityksellä hintaa :D
Pari vuotta sitten tilasin kuljetuksella 3 pöytää ja muuta kodin sälää. tavarat toimitettiin kerrostalon ulko-oven eteen ja kuormattiin ulos sateeseen rapun eteen, ei puhettakaan, että olisi siirretty 5 m sivumpaan katoksen alle. Siitä sitten roudasin ne 3.:een kerrokseen. Talossa ei ollut hissiä.
Me tilattiin kadunvarsitoimituksella ja ajattelin, että tilaus jää kadunvarteen. No se kuski jätti keskelle ajoväylää. Siirtelin niitä sitten kiukkuisen naapurin kanssa vauvaa ja taaperoa samalla paimentaessa. Mies oli sisällä etätyöpalaverissa, josta ei päässyt irti ja naapurilla kiire töihin. Kiitos ikea, oli melkein 100 euron arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta jostakin jossa on ilmainen (tuotteen hintaan sisällytetty) kotiinkuljetus.
Sisäänkanto maksaa reilusti enemmän koska silloin autossa on 2 henkilöä, yksi jos toimitetaan kadunvarteen.
Tai hei, sehän voit ostaa pakun ja alkaa tarjota halvempia kuljetuksia?
Samanlaisia ne on muissakin firmoissa. Kysyin Ratinan Jyskissä mitä kustantaisi 45€ alematon 160x200cm kuljetus reilun kilometrin päähän. 50 eeroa. Juu, matto jäi sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla haukutaan ihmiset, jotka pyytävät palveluksia auton omistavilta kavereilta.
Postipaketti alle 35kg kotiovelle 15€. Eivät toimita lähimarketista vaan postimyyntikamat tulee Ruotsista.
Vierailija kirjoitti:
Postipaketti alle 35kg kotiovelle 15€. Eivät toimita lähimarketista vaan postimyyntikamat tulee Ruotsista.
Joo, samaa olin tulossa sanomaan. 14,90 kotiovelle, kolme tuolia. Ei paha.
No yhyy, Ikean halvat hinnat perustuvat tehokkaaseen logistiikkaa ja siihen, että ihmiset käyvät itse hakemassa ne kamat suoraa varastosta. Luuletko, että se on ilmaista, että joku roudaa tilaamasi tuotteet varastosta, vie ne autoon, kuljettaa kotiisi, tuo sisälle, ajaa auton takaisin tavarataloon + bensat päälle?
Meillä on Ikeaan 100 km, ostin ison parisängyn ja kulmasohvan, tuli kyllä halvemmaksi ostaa kotiinkuljetuksena, pojat kantoivat sisälle asti.
Pidän taukoa ikeasta.Pelkään että siellä riehuu hullu näkru.
Reilu peli että kuljetuksia ei leivota tavaroiden hintoihin. Pakunhan saa kympillä.
Pitäisikö muiden asiakkaiden kustantaa sinulle palvelu jota eivät itse tarvitse. Sinusta varmaan kyllä,minusta ei.
Tilaa Väppsäläiseltä. Maksat kuljetuksesta saman ja tavarasta nelinkertaisesti.