Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tästä lähtien alkaa pienet puhdetyöt aamuisin klo 7

Vierailija
24.01.2021 |

Naapuri bilettää ja haluaisi ehkä nukkua pitkään, mutta voi että, kun mulla ei ole muuta aikaa niille.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niitä elämisen ääniä. Vähän niin kuin musiikin huudattaminen.

Vierailija
2/26 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vasarointia. Tauko. Sitten taas. En tiedä, jos en olisi näin väsynyt biletykseen mun ei ehkä tarvitsisi askarrella puhdetöitä. Voisin vaan olla. Mutta kun ahdistus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein! Itsekin imuroin aina hirveällä mäiskeellä ja paiskeella aamulla kun melunaapurit nukkuvat.

Vierailija
4/26 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just näin. Täytyy sitten puhdetöitä tehdessä aamulla muistella iloisia hetkiä, kun olen kuunnellut naapurin valitsemaa musiikkia. Antti Tuiskusta tuntuu tykkäävän ihan erityisesti.

Vierailija
5/26 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää sitten töihinkin lähteä verovaroja tienaamaan, että naapurikin saa asumistuet maksuun niin kuin oikein onkin. Sitä ennen ehdin kuitenkin onneksi vähän nikkaroida.

Vierailija
6/26 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa, nyt alkoi sata salamaa antti tuiskun versiona.

Vierailija
7/26 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikki muut naapurit kiittää, kun ei aamullaKAAN saa nukkua.

Vierailija
8/26 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse muita yhtä pahasti.

Vierailija
9/26 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän naapurimme teki sunnuntaisin kerrostaloasunnossaan klo 10 alkaen linnunpönttöjä käyttäen akkuporakonetta. Hänellä oli myös maaseutuasunto.

Joskus vitsillä heitin, että tekeeköhän linnunpönttöjä. Ihmetys oli suuri kun epäilykseni paljastui oikeaksi!

Vierailija
10/26 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, toisaalta kiva että mulla on nyt harrastus. Kiitos naapurille.

Vierailija
11/26 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että tuo huima puuhastelus niitä herättää? Siellä on vedetty kourakaupalla rauhoittavia ettei herätä hirmuiseen darraan tai ellei korjata heti aamusta. Sun imurin vonguttaminen ei heilauta heitä mitenkään. Ikävä kyllä.

Vierailija
12/26 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalo ei ole nukkumista varten, se on elämistä varten. Kovat äänet ovat osa elämää. Siihen pitää vain tottua.

Vierailija
13/26 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo. Ketjusta näkee hyvin, että iso osa suomalaisista on varsin huonosti sopeutunut kaupunkielämään ja ylipäänsä sosiaaliseen elämään. Että kun jollain on ollut vaikkapa synttärikemut, niin tottahan siitä pitää rangaista mölyämällä seuraavana aamuna, niin rapun muut, viattomat asukkaat joutuvat hekin heräämään aikaisin sen lisäksi, että ovat yhtä lailla kärsineet melusta illalla...

Minä jotenkin ymmärtäisin kostonhalun, jos ap on usein tuonut naapurille ilmi, että hänen musiikinsoittonsa kuuluu häiritsevästi yöllä seinän/lattian/katon kautta, eikä naapuri ole tätä huomioinut. Sittenkin niiden muiden naapureiden kannalta olisi fiksumpaa valittaa seuraavaksi isännöitsijälle.

Mutta aina kannattaa ensin valittaa suoraan naapurille. Osa voi olla aidosti yllättynyt, että hänen omasta mielestään vähäinen ja hiljainen musiikkinsa kuuluu huonosti eristetyssä talossa läpi.

Oletko ap myöskään itse ihan synnitön? Se sunnuntaiaamuvarhaisen puuhastelu on tasan yhtä raivostuttavaa metelöintiä kuin lauantai-illan metelöinti, ei sitä tee viattomammaksi tai oikeutetummaksi se, että se on kotitöitä ja tapahtuu klo 7 jälkeen - koska on kumminkin sunnuntaiaamu ja arkisin töissä oleville arvokas lepohetki.

Vierailija
14/26 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sanottu. Siksi projekti alkaa. Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
15/26 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että tuo huima puuhastelus niitä herättää? Siellä on vedetty kourakaupalla rauhoittavia ettei herätä hirmuiseen darraan tai ellei korjata heti aamusta. Sun imurin vonguttaminen ei heilauta heitä mitenkään. Ikävä kyllä.

Ei tässä projektissa imuria käytetä.

Vierailija
16/26 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän alakerran naapuri taisi pitää bordellia tai ainakin sillä oli erittäin vilkas ja äänekäs seksielämä öisin, monta kertaa yössä, sen jälkeen, kun hän kotiutui joskus 1-2 maissa ja pani tanssiksi korkkarit jalassa.

Meillä ei nukuttu kuin max tunnin pätkissä sen jälkeen.

Ikävä kyllä ja onneksi talossa on kivilattiat, joten minä aloin myös imuroida tasan klo 7 ja ihan vahingossa putoili marmorikuulia ja muita raskaampia esineitä lattialle. Ja huonekaluja minun tietysti piti siirrellä pitkin lattiaa, ja metallinen, pitkä kenkälusikka putosi useampaan kertaan, kuului kiva ääni. Siivous sujui mukavasti korkokengät jalassa ja oopperamusiikkia huudattaen.

Vierailija
17/26 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap myöskään itse ihan synnitön? Se sunnuntaiaamuvarhaisen puuhastelu on tasan yhtä raivostuttavaa metelöintiä kuin lauantai-illan metelöinti, ei sitä tee viattomammaksi tai oikeutetummaksi se, että se on kotitöitä ja tapahtuu klo 7 jälkeen - koska on kumminkin sunnuntaiaamu ja arkisin töissä oleville arvokas lepohetki.

En ole aloittaja, mutta onhan se nyt ihan eri asia metelöidä hiljaisuusaikana. Miksi muuten se hiljaisuus olisi talojen järjestyssäännöissä?

Vierailija
18/26 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän alakerran naapuri taisi pitää bordellia tai ainakin sillä oli erittäin vilkas ja äänekäs seksielämä öisin, monta kertaa yössä, sen jälkeen, kun hän kotiutui joskus 1-2 maissa ja pani tanssiksi korkkarit jalassa.

Meillä ei nukuttu kuin max tunnin pätkissä sen jälkeen.

Ikävä kyllä ja onneksi talossa on kivilattiat, joten minä aloin myös imuroida tasan klo 7 ja ihan vahingossa putoili marmorikuulia ja muita raskaampia esineitä lattialle. Ja huonekaluja minun tietysti piti siirrellä pitkin lattiaa, ja metallinen, pitkä kenkälusikka putosi useampaan kertaan, kuului kiva ääni. Siivous sujui mukavasti korkokengät jalassa ja oopperamusiikkia huudattaen.

Joo, mullakin on vahva tunne että huomenna kun projekti alkaa, niin asioita tulee putoamaan.

Vierailija
19/26 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks kukaan kuullut korvatulpista?

Vierailija
20/26 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks kukaan kuullut korvatulpista?

Et ole tainnut asua mekastajien naapurissa. Siinä eivät korvatulpat paljon auta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi