Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Andre Rieu konsertti - katsokaa näitä onnellisia ihmisiä

Vierailija
24.01.2021 |

Ennen koronaa. Tuleeko kenelläkään muulla tippa linssiin tätä katsoessa? 💞

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää Rieun konsertit on aina niin kauniita. Joulunakin tuli televisiosta upea konsertti.

Vierailija
2/6 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ukko on kyllä puistattava. Valitsee vain kauneimmat nuoret naiset enkeleikseen ja suunnittelee itse heidän pukunsa jne. Kiertelevät (ennen koronaa) pitkin maailmaa yhtenä suurena perheenä. Ja tämä hopeakettu (🤮) hymistelee 40 miljoonaa dollaria taskussaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
4/6 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää ukko on kyllä puistattava. Valitsee vain kauneimmat nuoret naiset enkeleikseen ja suunnittelee itse heidän pukunsa jne. Kiertelevät (ennen koronaa) pitkin maailmaa yhtenä suurena perheenä. Ja tämä hopeakettu (🤮) hymistelee 40 miljoonaa dollaria taskussaan.

Oletko kateellinen vai mikä sinua vaivaa? Andre ei vaikuta lainkaan miltään hopeaketulta, kuorossa on vaikka minkä näköistä naista. Ja jos hänellä on 40 miljoonaa taskussaan, niin eiköhän ne ole kovalla työllä ansaittuja rahoja, hän itse perustanut orkesterinsa ja kiertänyt maailmaa vuosikymmeniä. Ja on todella taitava viulusti, maailman parhaimmistoa. Hänen konserteissaan on todellista iloa ja valoa, hymyileviä, nauravia ihmisiä. 

Vierailija
5/6 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettava teeskentelijä Hyi.

Vierailija
6/6 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limainen Naisten itkettäjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan