Mitä harrastatte?
Lapsilta aina kysytään, mitä harrastuksia heillä on. Löytyykö teiltä vielä näin aikuisenakin jotain, mikä saa teidät innostumaan vapaa-ajalla?
Kommentit (33)
Palstailua, liikuntaa, kulttuuria.
Hiihtoa ja opiskelua. Joskus teen palapelejä.
Mulla on niin erikoinen yhdistelmä outoja harrastuksia että tutut arvais heti kun kertoisin :D
Kerron nää yleiset, eli juoksua ja töllön tuijottamista, sekä lukemista.
Maalaamista. Olen maalaillut teinistä asti :)
Lenkkeilyä, lukemista, tennistä, punttisalia, ja viikonloppuisin palstailua.
Lukemista, ratsastusta, puutarhanhoitoa, koiran kanssa lenkkeilyä ja hiihtoa.
Seksi, ammuskelu, TV ja kunnallispolitiikka.
Käsityöt. Siis kaikki mahdolliset alat. Mitä en osaa, haluan opetella. Loputon suo siis :D
Tanssi. Kaikki mahdolliset erilaiset tyylit. On aika paljon vielä kursseja käytävänä :D
Luen paljon kirjoja, käyn kävelyillä ja rakennan pienoismallia. Olen myös ahkera penkkiurheilija. Yhteen aikaan ratkoin myös paljon ristikoita ja sudokuja, mutta nyt on ollut hiljaisempaa sillä rintamalla.
Käsitöitä, lukemista, palapelien kokoamista, sudokuja, videopelejä, television katselua
Soittamista, mökkeilyä, lukemista.
Historiaa, kirjallisuutta, museoita ja nähtävyyksiä. Retkeilyä, kalastusta, metsästystä. Shoppailua, kamppailulajeja. Teatterissa käynnistä tykkään, autoajeluista. Kaupungin sykkeessä viipotuksesta välillä myös. Kaikenlaisesta liikunnasta, leffojen katselusta, takkatulen tai lyhdyn loisteesta iltaisin.
Ihanaa, että muutamat kirjoitti "palstailua". Olen häpeäkseni jäänyt koukkuun tänne, mutta jos tämän harrastukseksi voi laskea, niin edes hieman huojentavaa. Miten tästä harrastuksesta pääsee eroon????
Lenkkeilyä, valokuvausta, lukemista, videopelejä, palapelien kokoamista(mitä enemmän paloja sen parempi), leipomista.
Kuntokävelyä luonnossa, lintujen tarkkailua, lukemista ja someilua.
Lenkkeilen ympärivuotta, talvisin hiihdän. Luen, katselen töllöstä sarjoja. Harrastuksena myös jenkkiautot, eli kesällä ajellaan.
Metsästystä ja kalastusta.