Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKS tyrkkyjen pitää jakaa jatkuvasti arkeaan sosiaalisessa mediassa?

Vierailija
24.01.2021 |

Voisko tuon ainutkertaisen elämän käyttää johonkin pikkaisen fiksumpana, kuin ”tykkYsten” keräilyyn. Huh - hoitaa tätä yksinkertaisuuden ja typeryyden määrää mikä maailmassa on.

Terv. Lyyli-täti

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekevät sillä rahaa ja ehkä kuvittelevat että ovat jotenkin erikoisempia tai kiinnostavampia kuin muut ihmiset? Moni mies noita seuraa ihan sen takia vaan että joku on hyvännäköinen ja näkevätkö itsensä sitten mahdollisena kumppanina jossakin suhteessa. Samoin nuoret seuraa näitä ja yrittää matkia esim. ulkonäköä jne. 

Vierailija
2/66 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKS joidenkin pitää jatkuvasti käyttää arkeaan sosiaalisessa mediassa muiden kyttäämiseen ja näiden jakojen paheksuntaan ajanvietteenä käytettävällä keskustelupalstalla?

Syy on molemmilla sama ja molemmissa se oma kehu haisee, kun biojätepussi. Positiivinen palaute myös kohentaa sitä oma minäkuvaa eli nämä on tapoja nostattaa sitä omaa egoa ja poistaa sitä omaa masennusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Some antaa sille alustan, ja siellä saa jokainen jakaa, mitä haluaa. Itse voit valita, ketä seuraat. Miksi ihmeessä seuraat ihmisiä, joiden päivitykset ärsyttävät sinua?

Vierailija
4/66 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yksityisasiat pistäisi pitääyksityisinä, kuten ennen vanhaan. Se olisi omalle pääkopalle pitkässä juoksussa paljon parempi. Näistä avautumisesta ei seuraa kuin isoja ongelmia. Julkisuus on valitettavasti semmoista. Äly hoi.

Vierailija
5/66 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi välität mitä ääliöt puuhaa ellet ole kateellinen?

Vierailija
6/66 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä yksityisasiat pistäisi pitääyksityisinä, kuten ennen vanhaan. Se olisi omalle pääkopalle pitkässä juoksussa paljon parempi. Näistä avautumisesta ei seuraa kuin isoja ongelmia. Julkisuus on valitettavasti semmoista. Äly hoi.

En minäkään ymmärrä miksi ihmiset levittää kaiken julkiseksi vaikka mihin.

Vierailija
7/66 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sitä se TYRKYN toimenkuva vaatii.

Vierailija
8/66 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niitä pakko katsoa, jos ei tykkää?

Vierailija
9/66 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a hyvä kysymys. Just siksi kun haluaa olla tyrkkyjä ja haluaa että kaikki tietää ne...

Vierailija
10/66 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyrkyt ihailee muita tyrkkyjä ja ottaa niistä mallia.. ehkä ei ollenkaan edes ymmärrä mitä haittaa siinä on...

Vierailija
11/66 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä seuraa jos ahdistaa

Vierailija
12/66 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Some antaa sille alustan, ja siellä saa jokainen jakaa, mitä haluaa. Itse voit valita, ketä seuraat. Miksi ihmeessä seuraat ihmisiä, joiden päivitykset ärsyttävät sinua?

Vaikkei seuraisi yhtäkään julkkista somessa, näihin tyrkkyihin törmää pakostakin, jos yhtään seuraa mitään mediaa. Esimerkiksi ip-lehtien hehkuttamat "isot" uutiset ja otsikot ja paljastuvat lähes säännöllisesti julkkistyrkkyjen somepäivityksiksi.

Vierailija
13/66 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on niin ekstrovertteja eikä välitä mitä muut ajattelee...

Vierailija
14/66 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset ei päätä olla klikkaamatta ja seuraamatta?!?

Minun on ihan helppoa tehdä niin ja on hyvä olo kun en mahdollista mainosrahojen menemistä typerien sisältöjen tuottajille.

Vierailija
15/66 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne saa siitä rahaa. *Kaupallinen yhteistyö*

Vierailija
16/66 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikkei seuraisi yhtäkään julkkista somessa, näihin tyrkkyihin törmää pakostakin, jos yhtään seuraa mitään mediaa. Esimerkiksi ip-lehtien hehkuttamat "isot" uutiset ja otsikot ja paljastuvat lähes säännöllisesti julkkistyrkkyjen somepäivityksiksi.

Miksi klikkaat? Miksi ihmisillä on niin heikko itsehillintä. Kaikki tyrkkuklikkiotsikot on helppo kelata yli. Siitä ne sitten vähenee kun yhä useampi alkaa tehdä näin.

Mutta ei. Kun typerät lampaat klikkaa!

Vierailija
17/66 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kilpailee huomiosta ja julkisuudesta...

"julkisuus on mua varten"

Vierailija
18/66 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kuullut huomiohuor*sta..

Vierailija
19/66 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi jonkun Sanna Marininkin täytyy koko ajan tyrkyttää itseään jossain twitteissä. Riittäis ihan hyvin valtioneuvoston tiedotustilaisuudet.

Tätä se on kun sometyrkyt pääsevät johtaviin asemiin.

Miksi kaikki on vaan minä minä minä koko ajan? Kyllä se väsyttää.

Vierailija
20/66 |
24.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha sanoa että kelaa vain yli.

Kaikki tuo tyrkytys levittää itsekeskeisyyttä ja narsismia yhteiskuntaan.

Erityisen huolissani olen teineistä, jotka yrittävät sitten matkia noita ja esiintyä jonain prinsessoina ja ovat tosi alttiita tuollaisille malleille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi