Lotto on huijausta, ei koskaan täysosumia
Ei koskaan enää ole täysosumia. Jännästi muuttunut tämä. Mihin rahat, koska ihmiset pelaavat.
Kommentit (164)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lotto on aika reilu peli, koska siinö käytetään mekaanista pallokonetta. Sen sijaan vaikkapa Keno on täysin Veikkauksen manipuloitavissa.
Kenossa tulee täysin järjestelmällisesti mahdottomia rivejä, joissa on käsittämätön määrä peräkkäisiä numeroita: 14,15,16,17,18, 34,35,36,37 jne
sellaisia ei olekaan kuin "mahdottomia rivejä". Kaikkien rivien todennäköisyys on sama. On ihan yhtä todennäköistä että tulee 1,2,3,4,5,6,7,8, kuin mikä tahansa muu 8 numeroinen lukusarja.
Kaikki rivit ovat tosiaan ihan yhtä todennäköisiä. Sen sijaan voiton määrä eri riveillä on erilainen. Jos pelaa riviä 1,2,3,4,5,6,7 ja se onkin oikea rivi, niin voittosumma tiedetään ennakolta ja se on noin 7000 euroa. Jos pelaat riviä 32,33,34,35,36,37,38 niin voitto on todennäköisesti paljon suurempi. Nämä numerot eivät voi olla kenenkään syntymäpäivän päivä- tai kuukausinumero. Paras vaihtoehto olisi silti hajoittaa numerot alueelle 31-40. Kaikkein rivien todennäköisyys on nykyään pienempi kuin ennen, kun yksi numero lisättiin. Voiton todennäköisyys on nyt 1/18600 000. Ruletti on paljon kannattavampaa. Siinä jää todennäköisesti tappiolle, mutta tappion todennäköisyys on vain 36/37.
Erittäin epäilyttävää on, että sen jälkeen kun arvontalähetys siirtyi maikkarille, ei arvontatilanteessa ole koneesta näytetty kuin alaosan kourut. Aivan hyvin voisivat "viralliset valvojat" pudotella palloja kouruun kuvan ulkopuolelta. Ylellä näytettiin aina koko kone koko arvonnan ajan.
Korjaus: Ruletissa tappion todennäköisyys on tietysti vain 1/37. Numerolla 37 kukaan pelaajista ei voita.
Lotto ei ole huijausta. Täysosuman saanti ol silkkkaa todennäköisyys laskentaa
Vierailija kirjoitti:
Aivan hyvin voisivat "viralliset valvojat" pudotella palloja kouruun kuvan ulkopuolelta.
Tuosta saisi vain pienen hyödyn, mutta kiinnijäämisen imagohaitta taloudellisine seurauksineen olisi valtava. Eli siksi noin ei tehdä.
Ei se mitään huijausta ole. Tiedän pariskunnan joka on voittanut kahdesti loton päävoiton.
Lottoa ei kannata pelata, sillä palausprosentti on vain noin 43 prosenttia.
Turvallisempia ovat parjatut peliautomaatit. Esim "junareissu" -pelin palatusprosentti on 94,4 prosenttia. Kaikissa pelimuodoissa tosin häviää pidemmän päälle varmasti.
Tiedän kaksi lottovoittajaa.Toinen on voittanut päävoiton.Ei ole huijausta.Itse olen voittanut vain 10e./suurin voittoni..
Vierailija kirjoitti:
Mun vanhemmat on voittaneet usein lotosta, kerran oli 6 ja lisä.
Terv. Veikkauksen mainonta
Pelasin Lottoa 15 v, joka viikko muutamilla euroilla, alussa markoilla. Jotain 3- 5 pienen pientä voittoa koko 15 vuoden aikana, alle 5€ voittoja.
Nyt oon veikannut Eurojackpottia viis vuotta, vähän paremmin siinä voittaa, JOPA tuon 3-5 voittoa per vuosi ! Voittosummat ovat kyllä samat.
En Lottoa enää ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Pelasin Lottoa 15 v, joka viikko muutamilla euroilla, alussa markoilla. Jotain 3- 5 pienen pientä voittoa koko 15 vuoden aikana, alle 5€ voittoja.
Nyt oon veikannut Eurojackpottia viis vuotta, vähän paremmin siinä voittaa, JOPA tuon 3-5 voittoa per vuosi ! Voittosummat ovat kyllä samat.
En Lottoa enää ikinä.
Olisit paljon varakkaampi jos olisit nuokin rahat sijoittanut, etkä pelannut kumpaakaan.
Loton liikevaihto on noin kuusi miljoonaa per kierros. Eli euron rivihinnalla tarkoittaa että tuon verran pelataan rivejä. Todennäköisyys seitsemän oikein -tulokselle on vähän päälle 18 miljoonaa. Ei osu joka kerralle noilla luvuilla.
Eli ei ihme ettei ole joka kierroksella voittajaa. Suomalaiset pelaa muita pelejä. Ja se uskollisin lottokansa alkaa vähitellen olla hoitokodeissa tai haudassa. Ei fiksu nuoriso enää mene tuohon mukaan kun markkinoinnissakin on alettu vaatia todenperäisyyttä eikä tyhjiä lupauksia unelmista.
Olen lotonnut 30 vuotta. Suurin voitto on ollut 6 euroa.
Eikö sekin ole todennäköisyyksiä vastaan?
Tunteeko kukaan oikeasti lotossa päävoiton voittanutta ihmistä? Onko heitä edes oikeasti olemassa?
Lottoarvonta on tosiaan muuttunut peitellyksi ja kävipä tuossa muutama viikko sitten sekin tapaus, ettei "lottokone toiminut". Voittorivi arvottiin sitten jälkikäteen täysin piilossa katseilta. Aika metkaa, kun lottokoneita on kaksi kappaletta juuri siksi, että toisen joutuessa epäkuntoon, toinen voidaan ottaa käyttöön.
On huijausta mitä suurimmassa määrin.
Tänään is:ssä vastausta siihen miksei tule voittoja. Ei ihmiset oikeasti enää pelaa niin paljon.
"Loton pelikate laski viime vuonna lähes kahdeksan prosenttia. Samassa ajassa Eurojackpotin pelikate kasvoi lähes 19 prosenttia."
Itse olen lotonnut samalla rivillä 20 vuotta. Joku pieni voitto on joskus tullut.
20 vuoden aikana olen siis yrittänyt saada lottovoittoa 960 kertaa.
Jos heität kolikkoa kahdesti tulet saamaan sekä kruunan ja klaavan. Näin tiede sanoo.
Juu, juu, ja ennen vanhaan raha-arpajaisten päävoitto meni aina pääkaupunkiseudulle.
aika paljon on MUITAKIN rivejä joita ei olla koskaan arvottu. Jopa sellaisia rivejä joita ei tulla koskaan arpomaankaan.