Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskomatonta, minulla on taas PYSTYT rinnat

Vierailija
04.08.2006 |

Pariisissa asuva ystävä oli käymässä Suomessa ja jakoi kauneusvinkkejä. Hän sanoi mm. että oliiviöljyä kannattaa hieroa joka päivä nuupahtaneisiin rintoihin.

Tuntui aluksi hassulta ja vähän omituiselta tämä keino, mutta nyt parin kuukauden jälkeen minulla on samanlaiset rinnat kuin teini-ikäisenä, pystyt ja kiinteät. Ei olisi ikinä uskonut! :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kokeilkaapa huviksenne!

ap

Vierailija
2/6 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin olen nyt raskaana, joten luultavasti saan parin vuoden päästä taas totutella nahkapusseihin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sun iho sitten ole ihan sellainen öljyinen ja limainen ja HAISE ihan oliiviöljyltä...

Vierailija
4/6 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan pienen pieni määrä vaan :) Suihkun jälkeen kun laittaa, niin öljy imeytyy hyvin.

ap

Vierailija
5/6 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oliiviöljy tekisi roikahtaneista rinnoista pystyt.

Rintojen roikkuminen johtuu siitä, että rauhaset ovat hyvin pienillä ja ohuilla kiinnikkeillä kiinni rintalihaksissa. Aikaa myöten nuo kiinnikkeet väkisinkin antavat periksi, mistä johtuu rintojen roikkuminen.

Oliiviöljyllä hierominen ei missään nimessä voi korjata noita kiinnikkeitä. Sellaista ainetta ei ole vielä keksitty, joka tuohon ongelmaan auttaisi.

Vierailija
6/6 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisävinkki: ottaa sit komeen nuoren adoniksen hieromaan ne öljyt rinnuksille. Voila!