Onko kukaan muu aikuisella iällään koettanut muuntautua idolinsa näköiseksi?
Kysymys on otsikossa. Fanitan yhtä söpöä naista. Haluaisin olla mahdollisimman samanlainen kuin hän. Mietin tässä, teenkö itsestäni narrin, jos koetan muuntautua enemmän häntä muistuttavaksi. Hänellä on aivan erilainen vartalon malli, kasvojen muoto ja piirteet, hiuslaatu ja tyylikin kuin itselläni. Kokemuksia?
Kommentit (24)
Siis se hänen tyylinsä sopii hänelle, eikä ehkä olisi muokattavissa edes minulle. Tarvitsisin rankasti plastiikkakirurgiaa, jotta se hänen tyylinsä näyttäisi hyvältä minulla.
Olen siis hoikka, mutta itselläni on esim. leveämpi lantio (silti kokoa 38 kuitenkin, housuissa leveys 29 tai 30 / pituus 34 tuumaa), kun taas hänellä on enemmän Y-kirjaimen muotoinen vartalo, mikä on lähes mahdotonta saavuttaa itselleni ilman järjetöntä salitreeniä (mun lantiolla pitäisi olla todella treenattu ylävartalo siis). Hänen kasvoilleen sopii tietynlaiset hiukset erinomaisesti, minulle taas ei. Mutta olisi ihanaa muistuttaa häntä edes hetkisen.
Mun ihannenaisellani on aika lyhyet/korkeintaan puolipitkät hiukset, itselläni puolestaan pitkät. Minulle ei jotenkin sovi niin lyhyet hiukset.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen ja idolini on Ron Jeremy.
Hehe. Mikä ettei. Saahan niitä idoleita olla.
Mä oon yrittänyt muuntautua mun miespuolisen idolin näköiseksi, ja olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon yrittänyt muuntautua mun miespuolisen idolin näköiseksi, ja olen nainen.
Mäkin itse asiassa teininä. Pukeuduin samaan tapaan. Tosin en koettanut miehen näköiseksi muuntua, vaan ikäänkuin naisversioksi hänestä.
T. Ap
En ole. Pitäisin itseäni omituisena, jos haluaisin muistuttaa jotain toista ihmistä.
Ehkä voisin mennä kampaajalle ja pyytää samanlaiset hiukset kuin hänellä, tosin sellaisella twistillä, että sopisivat kasvoihini. Tosin siitä alkaisi aikamoinen kampaamoralli, sillä niin lyhyitä hiuksia ja otsatukkaa pitäisi leikkauttaa parin kuukauden välein. Nyt mulla on tasapitkät ja puoleen selkään ulottuvat keskiruskeat hiukset, joita leikkautan kampaamossa about kerran vuodessa.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
En ole. Pitäisin itseäni omituisena, jos haluaisin muistuttaa jotain toista ihmistä.
Siitä naisesta tulee vain niin ihana fiilis kaiken kaikkiaan. Hän on todella kaunis ja ihana ihminen muutenkin. Älykäs, fiksu ja erinomainen esikuva. Tulisi sellainen olo, että saisin ikäänkuin paistatella siinä hänen tähtipölyssään hetkisen, jos edes vähäsen muistuttaisin häntä.
T. Ap
Haluan olla itseni, joten en todellakaan halua muuttua toisen kopioksi. Toki voin ajatella, että leikkaan hiukseni samanlaisiksi kuin tuo julkkis ja tuolla toisella julkkiksella on taas kaunis tyyli meikata ja niin edelleen.
Mielestäni on tosi omituista fanittaa jotain ihmistä niin että yrittää muokkautua samannäköiseksi.
Yritin pukeutua kuin Kikka ja anna Nicole Smith. En tietenkään ollut yhtä hyvännäköinen mutta sillä tavalla siististi seksikäs ja mielettömän hyvä olla. Suomen oloihin tosin piti karsia paljon sitä miten he pukeutuivat. Voin sanoa että miehiä riitti 🥰
Don´t do it !
Sincc
Aiwan karmeita Shakira ja Britney kopioita oli aikoinaan .. Pahaa teki katsoa niitä copy-cattejä.
Vierailija kirjoitti:
Don´t do it !
Sincc
Aiwan karmeita Shakira ja Britney kopioita oli aikoinaan .. Pahaa teki katsoa niitä copy-cattejä.
Kardashianeja taitaa olla edelleen liikkeellä.
En itse, mutta yksi kaveri on yrittänyt muuntautua sellaiseksi kuin hänen ex miehensä kauneusihanne oli. Kaveri sitten etsi Googlesta ja instagramista näitä exänsä ihannetyttöjä ja alkoi matkimaan heidän tyyliä.