Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ideaa on juoda alkoholia kotona ilman mitään biletysmeininkiä?

Vierailija
23.01.2021 |

Saattaa ottaa kaljaa esim. 6-pack, kotona puoliso ja lapset pyörimässä vieressä. Miksi juoda?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona punkuttelija jatkaa vielä, että mun mielestä baarit on pelkkiä lihatiskejä. Ei sinne oikeasti mennä bailaamaan, vaan etsimään seuraa ja näyttäytymään. Mitä ihmettä varattu nelikymppinen sieltä hakisi... Parin siiderin hinnalla saa hyvän pullon viiniä Alkosta, enkä jaksa edes miettiä miten paljon rahaa menee narikoihin, juomiin, takseihin, yösyömisiin ja muuhun mitä asiaan kuuluu.

Sit jälkikäteen se morkkis rahanmenosta ja siitä että sanoinko tai teinkö jotain tyhmää.

Vierailija
22/26 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun on yhtä paska työ kuin minulla, niin kalsaritissuttelu kotioloissa saa sietämään sen tosiasian, että sinne töihin pitää mennä huomennakin. Ei todellakaan bilefiilis, ihan silkkaan vitutuksen lievennykseen.

Itsepetosta. Jos sun työ olis kiva niin sitten joisit jostain muusta syystä.

Kaikkia ihmisiä vituttaa (ainakin välillä) oma työ eikä ne silti juo.

Alkoholisti keksii aina syyt juomiselleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rentoutuminen ja irtiotto arjesta kun on yksin. Vie hetkeksi eri sfääreihin vaikkakin ärsyttää sitten aamulla se haju krapula jos ottaa vähän enemmän. 

Vierailija
24/26 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun on yhtä paska työ kuin minulla, niin kalsaritissuttelu kotioloissa saa sietämään sen tosiasian, että sinne töihin pitää mennä huomennakin. Ei todellakaan bilefiilis, ihan silkkaan vitutuksen lievennykseen.

Itsepetosta. Jos sun työ olis kiva niin sitten joisit jostain muusta syystä.

Kaikkia ihmisiä vituttaa (ainakin välillä) oma työ eikä ne silti juo.

Alkoholisti keksii aina syyt juomiselleen.

Höpöhöpö. Alkoholi ei ole minulle ongelma. Paskat asiakkaat on ongelma. Olen nyt 2 päivää kuunnellut aivan turhaa kitinää pikkuasioista. Ja huomenna kuuntelen vielä vähän lisää ja senkin jälkeen aina keskiviikkoon asti, mutta juon vain tänä iltana. Koko viikonloppu täysin pilalla, koska a) paska asiakas ja b) koko viikonloppu töitä sen paksan asiakkaan luona. Vttu Kun mikään ei kelpaa, edes se kun tekee mitä käsketään, pitää vaan kitistä ihan kitinän takia, koska voi. Mari mari, vali vali, määmäämää.

Onneksi sitten vaihtuu ehkä maailman parhaaseen asiakkaaseen.

Vierailija
25/26 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on ihan parasta vedellä kunnon siivut yksin himassa.

Vierailija
26/26 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mulla on ihan samanlainen biletysmeininki kotona kuin baarissakin. Tuleepa vaan halvemmaksi ja vähemmän vaivalloista kun ei tarvitse taksia jne.

T. Yksinäinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän