Mä oon ihan paska äiti
En vaan jaksa olla yhtään lapseni kanssa. Mitä tahansa lapseni tekee, se ärsyttää minua.
Vihaan loppuelämäni lapsen isää, joka jätti meidät toisen naisen takia.
Voi olla, että minäkin jätän vielä kaiken joku päivä.
Kommentit (20)
Tulee paha olo viattoman lapsesi puolesta😭😭😭😭 sydän särkyy!! Lapsi ei ole lelu!!! Itsellä 10kk poika. Pyydä apua sukulaisilta, kavereilta, viranomaisilta
Niin oikeasti kuulostaa juuri siltä miltä sanoit. Hae apua niin olet vähemmän pJaska.
Vierailija kirjoitti:
viranomaisilta
Siitä se vasta elämänlaatu paraneekin, kun saa sossun perhetyöntekijän kotiinsa kyttäämään ja arvostelemaan jokaista liikettä.
Koita järjestää itsellesi aikaa hengähtää ja selvittää päätäsi. Nyt kuulostaa tosi itkuisen katkeralta. Mieti itsesi lapsesi asemaan. Nuo tunteet täytyy itkeä pois, selvittää ja aloittaa elpyminen.
Jos ei jaksa olla yhtään lapsen kanssa, on se huolestuttavaa . Jokaisen lapsen tulee saada tuntea olevansa rakastettu ja toivottu. Tarvitsette apua. Tai voisiko lapsen isä hoitaa lasta uuden puolison kanssa?
En tiedä osaatteko lukea. Sanoinhan jo olevani paska äiti. Kauhistelu on turhaa...
Vierailija kirjoitti:
Koita järjestää itsellesi aikaa hengähtää ja selvittää päätäsi. Nyt kuulostaa tosi itkuisen katkeralta. Mieti itsesi lapsesi asemaan. Nuo tunteet täytyy itkeä pois, selvittää ja aloittaa elpyminen.
Ei v**tu näitä neuvoja. Tyyppi miettii itsemurhaa ja näin vastaa av-mamma. Aloita elpyminen... joo o.
Et ole paska. Olet varmaan vain väsynyt. Pienet lapset osaavat huomiota hakiessaan olla rasittavia. Soita joku sukulainen avuksi, että saat nukkua. Etsi lapsestasi hyviä ja ihania puolia ja kehu häntä. Ota syliin, lue lastenkirjaa. Menkää huomenna pulkkamäkeen. Kyllä se siitä.
Soita maanantaina neuvolaan tai perheneuvolaan ja varaa aika psykologille. Keskusteluapu voisi auttaa ja mahdollisesti neuvolan perhetyö. Ero pitää käsitellä että suhde lapseen normalisoituu.
Olet uupunut ja varmaan masentunut. Et ole huono ihminen, sulla on vaan huono aika elämässä menossa. Nykyään on tosi hyvin apua tarjolla, kannattaa kysyä neuvolasta. Perhetyöntekijä voisi tulla auttamaan niin saisit välillä aikaa levähtää, lisäksi kannattaa harkita terapiaa tai muuta keskusteluapua itsellesi. Kyllä se elämä vielä alkaa näyttää valoisammalta, ole vaan rohkea ja pyydä itsellesi ja lapsellesi tukea teidän tilanteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi hankit lapsen?
En osaa sanoa. En miettinyt. Tulin raskaaksi melkein heti kun aloitimme seurustelun. Mies ei halunnut käyttää ehkäisyä
Vierailija kirjoitti:
Anna lapsi isällensä.
Mahtaakohan olla parempi vaihtoehto
On todella raskasta olla koko ajan yksin lapsen kanssa. Se ei tarkoita yhtään että olisit paska äiti! Teet enemmän kuin ne joilla on toinen vanhempi paikalla. Ja heitäkin välillä omat lapset ärsyttää ja rasittaa, sen saa sanoa ääneen koska asia on niin. Lapsella on kaksi vanhempaa mutta joskus toinen luistaa vastuusta täysin ja lähes aina se on lapsen isä. Yritä jotenkin hakea apua tilanteeseen niin että saat olla välillä rauhassa ja toipua, kaikki tarvitsee sitä. Onko lapsi päivähoidossa, saisitko hoitoon johonkin niin että voisit itse olla välillä aivan vapaalla? Voimia ja jaksamista
Vierailija kirjoitti:
En tiedä osaatteko lukea. Sanoinhan jo olevani paska äiti. Kauhistelu on turhaa...
No kai sitten teet itse lastensuojeluilmoituksen ja vaatimalla vaadit että lapsesi otetaan huostaan? Hänellä on oikeus olla rakastettu ja elää ihmisten kanssa joille hän ei ole pelkkä rasite!
Hae apua.