Aijon tehdä vanilija kastikkeen ,mitä siihen tulee?
Kommentit (15)
kannattako itse tehdä?
https://www.halpahalli.fi/bla-band-2x63g-vanhanajan-vaniljakastike.html
Ohje kuin ohje mutta suosittelen sekoittamaan ensin perunajauhot ja sokerin keskenään, sitten kananmuna sekaan ja kunnolla sekaisin tämä seos, sitten asteittain maito sekaan jotta massasta saa tasaista. Onnistuu mikrossakin, ei ole pakko liedellä tehdä, sekoittaa pitää muistaa ettei klimppiydy. Ja jos vaniljasokerin lisäämisen jälkeen maistelee niin muistettava puhdas lusikka ettei soosi juoksetu syljen vaikutuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi googlaaminen netistä?
Mikä on googlaaminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on googlaaminen?
Kuukkelointia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on googlaaminen?
Kuukkelointia!
Vaniljakastike on niitä harvoja asioita, jotka ovat mielestäni kaupasta ostettuina parempia kuin itse tehtynä. jostain systä en osaa tehdä hyvää vaniljakastiketta enkä onnistu siinä koskaan. Sellainen kaupasta ostettava vispattava on paljon parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on googlaaminen?
Lue netistä. Laita ensin Google päälle, kai tiedät mikä on se on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on googlaaminen?
Lue netistä. Laita ensin Google päälle, kai tiedät mikä on se on?
En osaa lukea
Ap
Itse tekemääni vaniljakastikkeeseen tulee ainakin täysmaitoa, ehkä myös kunnon kermaa, kananmunaa, aitoa vaniljaa, sokeria ja vähän maissitärkkelystä. Onnistuu ilman tärkkelystäkin jos ei halua käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vaniljakastike on niitä harvoja asioita, jotka ovat mielestäni kaupasta ostettuina parempia kuin itse tehtynä. jostain systä en osaa tehdä hyvää vaniljakastiketta enkä onnistu siinä koskaan. Sellainen kaupasta ostettava vispattava on paljon parempaa.
Itsetehtyyn pitäisi laittaa kermaa enemmän kuin kehtaa, sen sijaan kaupan valmiissa rasvan määrää ei noteeraa.