Kävin hakee pitkästä aikaa grilliruokaa, mitä sanookaan naapuri
Tuli ihan vartavasten ulos asti päivittelemään, että enkö minä tee itse ruokaa, kun pitää tuommoista syödä (asumme rivitalossa, ei kuitenkaan seinänaapureina). Taidan seuraavat kaksi viikkoa joka päivä hakea mättöruokaa tai jopa tilata kotiovelle asti! Aiemmin olen naureskellut tällaisille aloituksille, mutta näköjään on kaikennäköisiä naapureita.
Kommentit (7)
Luulitteko, että edes suurin osa naapureistanne olisi jotenkin fiksuja ja tilannetajun omaavia? Ei ne ole, niin kuin ei ihmiset yleensäkään. Sammakoita pääsee suusta ja sitten ihmetellään, miksei naapurit tykkää, vaikka niin puheliaita ja mukavia ollaan ja jutellaan.
Asutte varmaan mun appivanhempien naapurissa. 😄 Ne muuten raportoi aina meillekin kuinka monta kertaa päivässä/ viikossa kukin käy kaupassa siinä taloyhtiössä. Välillä senkin, mitä on ostettu, jos joku on kantanut pikkuostoksia sylissä ilman kassia.
Minä asun myös rivarissa ja naapurissa asuu aivan järkyttävän kauhea kyttääjä-mummo. Tietää ihan kaikkien asukkaiden yksityisasiat ja huutelee niitä ääneen jokaiselle joka vaan jaksaa kuunnella. Yrittää mm. vahtia ja kontrolloida myös toisten asukkaiden vessakäyntejä. Kymmenen jälkeen ei kuulemma saisi enää käydä vessassa eikä juoda vettä!
Meillä naapuri ihmetteli, kun samana päivänä sekä mä että mun mies oli käynyt kaupassa erikseen. Mies nyt vaan sattuu kuljettaa likaisia työvaatteitaan Prisman muovipussissa. Asumme omakotitaloalueella.