Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huomaatko oman negatiivisuutesi?

Vierailija
23.01.2021 |

?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan.

Vierailija
2/22 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan. En salaile sitä millään tavoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites ap itse?

Vierailija
4/22 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan, tietenkin.

Vierailija
5/22 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan, ja vaalin sitä.

"Sillä minä en ole mukava mies, enkä siksi syyttä

Huou tätä mykistävää kyynisyyttä

Ja kaltaiseni luonne vaatii

Vuosikausien harjoituksen

En ole mukava mies!

Hyväntahtoisuuteni loppuu tähän!

Painukaa helvettiin!"

Vierailija
6/22 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan ja siihen negatiivisyyteen on useita syitä. Jopa itseeni kohdistuva teko on muka rikos. Vähemmästäkin alkaa veetuttaa.

Vierailija
7/22 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, jotka vastastte kyllä. Oletteko koskaan yksinäisiä?

Vierailija
8/22 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei vtuta enempää kuin optimistijollat, joilla on kaikki aina mennyt putkeen. Ja joo, se on johtunut juuri siitä aurinkoisesta asenteesta. Se ei silti tarkoita sitä, etteikö osaisi arvostaa elämän pieniä asioita, ilman harhaista optimismia.

Vierailija
9/22 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan, olen yrittänyt opetella siitä pois. Puoliso on todella optimistinen ja positiivinen, tarttunut vähän minuunkin ajan myötä.

Vierailija
10/22 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei vtuta enempää kuin optimistijollat, joilla on kaikki aina mennyt putkeen. Ja joo, se on johtunut juuri siitä aurinkoisesta asenteesta. Se ei silti tarkoita sitä, etteikö osaisi arvostaa elämän pieniä asioita, ilman harhaista optimismia.

Voi olla positiivinen, vaikka olisi mennyt huonosti koko elämä ja vaikka olisi huono tilanne meneillään juuri nyt.

Vierailija
11/22 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te, jotka vastastte kyllä. Oletteko koskaan yksinäisiä?

En, minulla on perhe ja se riittää. En kaipaa edes kavereitani enää. Aika kuluu työhön ja harrastuksiin.

M46

Vierailija
12/22 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi mitä!? Minkä negatiivisuuden? Mitä se sulle kuuluu jonkun negatiivisuus? Pidä vaan huoli omista asioistasi kuule äläkä tule tänne valittamaan! Taidat olla itse aika negatiivinen? Itse olen tosi positiivinen ja ärsyttää just tollaset aloittajan kaltaiset ihmiset!

Vierailija
13/22 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taidan olla niin läpikotaista mallia, että täytyy kyllä tunnustaa käsi sydämellä ja silmänurkat kosteina, että en tosiaan ole huomannut. Ajoittain osittain, mutta kokonaisuus on alkanut valjeta vasta kun elämä on hiukan helpottanut ja koko aikuisuuden kestäneet vastoinkäymiset ovat alkaneet löytää ratkaisuja. 

Olen aika raivokkaan kielteinen olento kyllä. 

Nyt harrastan sitä, että heittäydyn positiiviseksi vartiksi kerrallaan. Ehkä se siitä venyy tuntiin kun kestävyyskuntoa alkaa rakentua. 

Vierailija
14/22 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla positiivinen, vaikka olisi mennyt huonosti koko elämä ja vaikka olisi huono tilanne meneillään juuri nyt.

Voi, mutten tainnut nyt puhua niistä. Ja realistinen optimistisuus on ok, joskus jopa toivottavaa.

Vierailija
15/22 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan kyllä että lasini on aina ajoittain puoliksi tyhjä. Olen yrittänyt vaihtaa välillä ajatusmaailmaa että se olisikin puoliksi täynnä ja ajatella hyviä asioita elämässä ja olla niistä kiitollinen enkä aina pohtia sitä mitä ei ole tai mikä on kurjasti jne. Eli vastaus on että kyllä huomaan.

Vierailija
16/22 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan nykyisin. Meni kauan ennen kuin tajusin, että minä itse kärsin siitä kaikkein eniten, enemmän kuin kukaan muu henkilö. Tämän tajuamiseen meni n. 50v. Kunpa olisi tajunnut asian jo 20-vuotiaana.

Vierailija
17/22 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaan kyllä että lasini on aina ajoittain puoliksi tyhjä. Olen yrittänyt vaihtaa välillä ajatusmaailmaa että se olisikin puoliksi täynnä ja ajatella hyviä asioita elämässä ja olla niistä kiitollinen enkä aina pohtia sitä mitä ei ole tai mikä on kurjasti jne. Eli vastaus on että kyllä huomaan.

Itse olen yrittänyt opetella välillä tyhjentämään pääni ajatuksista kokonaan. Olen huomannut sen tehoavan kaikkein parhaiten.

Vierailija
18/22 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoittain olen kyllä aika negatiivisella tuulella, mutta sitten muistan, että kaikki kuolee joskus ja galaksitkin tuhoutuu, eikä mitään jää jäljelle, eikä millään ole mitään väliä. Siitä tulee heti parempi mieli.

Vierailija
19/22 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan ja aina kun huomaan  yritän muuttaa asenteeni ja oloni positiivisemmaksi. Laitan musiikkia soimaan, lähden kävelylle ulos, meditoin tai käyn läpi positiivisia affirmaatioita...

Vierailija
20/22 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan, ja sitten jätän palstan, ja positiivisuus nousee heti. Enkä yritä väittää, että palstailu aina aiheuttaisi negatiivisuutta, mutta siis silloin kun aiheuttaa.