Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet on niin helppoja!

Vierailija
23.01.2021 |

Pari viikkoa sitten näytin miehelle artikkelin, jonka mukaan kotitöitä ahkerasti tekevät miehet saavat enemmän seksiä. No, yllättäen mies siivosi sitten kämpän ja ajattelin että nyt kannattaa hyödyntää tämä eli mies sai sitä haluamaansa seksiä. Nyt ukko tehnyt pari viikkoa kotitöitä ihan hiki hatussa ja odottaa luonnollisesti piparia. Katsotaan kuinka monta viikkoa menee, ennenkuin kotityötahti hyytyy ja sitten voisi taas pistää vauhtia työntekoon makuuhuoneen kautta. 😆

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jättäisin sinut jos olisit tuommoinen

T. Vihainen naisvihaaja mies joka provosoituu helposti

Vierailija
2/23 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka aloitus onkin trolli niin tuolta varmaan joissakin kotitalouksissa tuntuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet säälittävä.

Vierailija
4/23 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka aloitus onkin trolli niin tuolta varmaan joissakin kotitalouksissa tuntuu.

Moni ihminen menee juuri suhteisiin vain ollakseen suhteissa, ei ole oikeestaan ollenkaan semmoista oikeata säveltä tai kunnioitusta toista kohtaan.

Elämä on turhaa.

Vierailija
5/23 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sit voi käydä naapurissa siivoomassa

Vierailija
6/23 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksi pitää "maksaa" kotitöinä, niin on kyllä surkeesti asiat. Meillä on alunperinkin kotityöt jaettu tasan, kun kumpikin käydään töissä. Ei ole tarvinnut käyttää itsestäänselvyyksiä maksuvälineenä. Ihmettelen kyllä näitä joitakin arjenpyörittäjiä, huoh.

Vierailija
7/23 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hauska 1/5

Vierailija
8/23 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun miehesi vai kenen mies?

Vierailija
9/23 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat vaan säännöllisesti, niin se siivominen kyllä jatkuu ihan itsestään. Tuollain se voi loppua kokonaan.

Vierailija
10/23 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on ilmeisesti yhtä yksinkertainen kuin sinäkin ap. Sovitte hyvin toisillenne.

Vierailija
11/23 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitenköhän naisen saisi siivoamaan? ostin asunnon, jossa se saa ilmaiseksi asua kanssani. hankin sille auton, lomamatkat, ruuat ym elämiseen tarvittavan. työt sitä ei kiinnosta ja minun ollessa töissä, se ei viitsi edes siivota. makaa vaan sohvalla ja somettaa. siivoaminen on kuulemma naista alentavaa

Vierailija
12/23 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se on kautta aikojen ollut, että naisille seksiä on tarjolla yli tarpeen ja miehet taas joutuvat kärvistelemään puutteessa jolleivät joko "maksa" tai maksa seksistä.

Vierailija
13/23 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitenköhän naisen saisi siivoamaan? ostin asunnon, jossa se saa ilmaiseksi asua kanssani. hankin sille auton, lomamatkat, ruuat ym elämiseen tarvittavan. työt sitä ei kiinnosta ja minun ollessa töissä, se ei viitsi edes siivota. makaa vaan sohvalla ja somettaa. siivoaminen on kuulemma naista alentavaa

Ehkä hän pitää poikkeuksellisen älykkäistä miehistä, jotka osaavat kirjoittaa?

Vierailija
14/23 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

O mä kyllä naisena haluan seksiä koska pan***ettaa ja haluan miestä.

Mies tykkää. On kiimainen, halukas ja kokeilunhaluinen nainen seksissä. Seksiä harrastetaan koska se on ihanaa. Ja molemmat tekee aloitteita. Saatan esim vapaapäivän aamuna herättää miehen suihinotolla ja siitä jatketaan.

Mies on tyytyväinen. Ja kotityöt sovitaan aina ja yhdessä tehdään.

Ajatusmaailmasi on minulle outo AP.

Vierailija
15/23 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on helppoja mutta ap on perseestä.

Vierailija
16/23 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitäkö se siivous vimma johtuu🤣 Ihmettelenkin miksi mies rupesi seksin jälkeen siivoamaan. Sehän tahtoi lisää.

T. Miehesi toinen nainen

Vierailija
17/23 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään viitsisi siivota tuollaisen jonnen asuntoa. Tiesitkö muuten että pisteen jälkeen lauseet aloitetaan isoilla kirjaimilla? Pisteitä kyllä käytät, vaikkakin osa niistä väärissä paikoissa.

Vierailija
18/23 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkautta on antaa piparia myös riidan tai laiskottelun jälkeen.

Vierailija
19/23 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin imuroida useammin jos vaimo antaisi kakkostorttua.

Vierailija
20/23 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki parempi nainen. Tuo on ihan sekunda.