Miehet on niin helppoja!
Pari viikkoa sitten näytin miehelle artikkelin, jonka mukaan kotitöitä ahkerasti tekevät miehet saavat enemmän seksiä. No, yllättäen mies siivosi sitten kämpän ja ajattelin että nyt kannattaa hyödyntää tämä eli mies sai sitä haluamaansa seksiä. Nyt ukko tehnyt pari viikkoa kotitöitä ihan hiki hatussa ja odottaa luonnollisesti piparia. Katsotaan kuinka monta viikkoa menee, ennenkuin kotityötahti hyytyy ja sitten voisi taas pistää vauhtia työntekoon makuuhuoneen kautta. 😆
Kommentit (23)
Vaikka aloitus onkin trolli niin tuolta varmaan joissakin kotitalouksissa tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka aloitus onkin trolli niin tuolta varmaan joissakin kotitalouksissa tuntuu.
Moni ihminen menee juuri suhteisiin vain ollakseen suhteissa, ei ole oikeestaan ollenkaan semmoista oikeata säveltä tai kunnioitusta toista kohtaan.
Elämä on turhaa.
ja sit voi käydä naapurissa siivoomassa
Jos seksi pitää "maksaa" kotitöinä, niin on kyllä surkeesti asiat. Meillä on alunperinkin kotityöt jaettu tasan, kun kumpikin käydään töissä. Ei ole tarvinnut käyttää itsestäänselvyyksiä maksuvälineenä. Ihmettelen kyllä näitä joitakin arjenpyörittäjiä, huoh.
Annat vaan säännöllisesti, niin se siivominen kyllä jatkuu ihan itsestään. Tuollain se voi loppua kokonaan.
Miehesi on ilmeisesti yhtä yksinkertainen kuin sinäkin ap. Sovitte hyvin toisillenne.
mitenköhän naisen saisi siivoamaan? ostin asunnon, jossa se saa ilmaiseksi asua kanssani. hankin sille auton, lomamatkat, ruuat ym elämiseen tarvittavan. työt sitä ei kiinnosta ja minun ollessa töissä, se ei viitsi edes siivota. makaa vaan sohvalla ja somettaa. siivoaminen on kuulemma naista alentavaa
Niinhän se on kautta aikojen ollut, että naisille seksiä on tarjolla yli tarpeen ja miehet taas joutuvat kärvistelemään puutteessa jolleivät joko "maksa" tai maksa seksistä.
Vierailija kirjoitti:
mitenköhän naisen saisi siivoamaan? ostin asunnon, jossa se saa ilmaiseksi asua kanssani. hankin sille auton, lomamatkat, ruuat ym elämiseen tarvittavan. työt sitä ei kiinnosta ja minun ollessa töissä, se ei viitsi edes siivota. makaa vaan sohvalla ja somettaa. siivoaminen on kuulemma naista alentavaa
Ehkä hän pitää poikkeuksellisen älykkäistä miehistä, jotka osaavat kirjoittaa?
O mä kyllä naisena haluan seksiä koska pan***ettaa ja haluan miestä.
Mies tykkää. On kiimainen, halukas ja kokeilunhaluinen nainen seksissä. Seksiä harrastetaan koska se on ihanaa. Ja molemmat tekee aloitteita. Saatan esim vapaapäivän aamuna herättää miehen suihinotolla ja siitä jatketaan.
Mies on tyytyväinen. Ja kotityöt sovitaan aina ja yhdessä tehdään.
Ajatusmaailmasi on minulle outo AP.
Miehet on helppoja mutta ap on perseestä.
Siitäkö se siivous vimma johtuu🤣 Ihmettelenkin miksi mies rupesi seksin jälkeen siivoamaan. Sehän tahtoi lisää.
T. Miehesi toinen nainen
Vierailija kirjoitti:
En minäkään viitsisi siivota tuollaisen jonnen asuntoa. Tiesitkö muuten että pisteen jälkeen lauseet aloitetaan isoilla kirjaimilla? Pisteitä kyllä käytät, vaikkakin osa niistä väärissä paikoissa.
Rakkautta on antaa piparia myös riidan tai laiskottelun jälkeen.
Voisin imuroida useammin jos vaimo antaisi kakkostorttua.
Vierailija kirjoitti:
Hanki parempi nainen. Tuo on ihan sekunda.
Itse jättäisin sinut jos olisit tuommoinen
T. Vihainen naisvihaaja mies joka provosoituu helposti