Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet on niin helppoja!

Vierailija
23.01.2021 |

Pari viikkoa sitten näytin miehelle artikkelin, jonka mukaan kotitöitä ahkerasti tekevät miehet saavat enemmän seksiä. No, yllättäen mies siivosi sitten kämpän ja ajattelin että nyt kannattaa hyödyntää tämä eli mies sai sitä haluamaansa seksiä. Nyt ukko tehnyt pari viikkoa kotitöitä ihan hiki hatussa ja odottaa luonnollisesti piparia. Katsotaan kuinka monta viikkoa menee, ennenkuin kotityötahti hyytyy ja sitten voisi taas pistää vauhtia työntekoon makuuhuoneen kautta. 😆

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin imuroida useammin jos vaimo antaisi kakkostorttua.

Tuohon kakkosjuttuun löytyy kyllä tinderistä h*moja pilvinpimein. Onneksi minun mies ei edes tykkää kakkosesta, arvostan häntä siinä asiassa kovastikkin.

Vierailija
22/23 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohon kakkosjuttuun löytyy kyllä tinderistä h*moja pilvinpimein. Onneksi minun mies ei edes tykkää kakkosesta, arvostan häntä siinä asiassa kovastikkin.

Sinäkin voisit saada orgasmin edes kerran elämässäsi jos mies stimuloisi kakkosreikääsi sormellaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäkin voisit saada orgasmin edes kerran elämässäsi jos mies stimuloisi kakkosreikääsi sormellaan.

Mmm, ihanat anaaliorgut! Kaipaan niitä.