Miksi ostatte marketin eineskakkuja ja Virosta tuotuja laskiaispullia ja sitten valitatte kun on pahaa?
Kannattaa suosia oikeita leipomoja. Ei tuollaiset Hangosta Utsjoelle asti myytävät rekkojen kuskaamat leivonnaiset voi olla maukkaita. Niissä on lisäaineita että saadaan pitkä myyntiaika ja maku sen mukaista kumikakkua. Sama pätee leipään. Lähes kaikissa maailman maissa leipä ja kakut ostetaan leipomosta, meillä markettieinekset ovat jyränneet leipomot ahtaalle.
Kommentit (27)
Suomalaisia kiinnostaa ruuassa vain hinta ja määrä. Pakko on saada jotain idioottimaisia bonuksia. Kannattaisi valita ruokansa maun perusteella ja ostaa/syödä vähän vähemmän. Tässä on turha vinkua taas niistä hinnoista: laadukasta ja hyvää ruokaa saa myös halvalla. Kaikkein halvinta ruoka on kun sen tekee itse. Itse tehty täytekakku ja runebergin torttu ovat maultaan kaikkein parhaimmat ja kaikkein halvimmat. Mutt, kun ei viitsi, eikä saa niitä bonuksia.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisia kiinnostaa ruuassa vain hinta ja määrä. Pakko on saada jotain idioottimaisia bonuksia. Kannattaisi valita ruokansa maun perusteella ja ostaa/syödä vähän vähemmän. Tässä on turha vinkua taas niistä hinnoista: laadukasta ja hyvää ruokaa saa myös halvalla. Kaikkein halvinta ruoka on kun sen tekee itse. Itse tehty täytekakku ja runebergin torttu ovat maultaan kaikkein parhaimmat ja kaikkein halvimmat. Mutt, kun ei viitsi, eikä saa niitä bonuksia.
Sitäpaitsi myös ostetuista puhtaista raaka-aineista saa bonukset.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, maku ei kai sitten merkitse.
Yleensä normaalissa ruokakulttuurissa on saatavana tuoreita kakkuja ihan ostamalla. Suomessa ratkaisuksi tarjotaan itse tekemistä. Se on tietysti yksi syy miksi leipomoita on vähän.
Vierailija kirjoitti:
Jep, ja kun pahaan ruokaan tottuu, ei vaadi parempaa.
Aattelin tehdä muropohjan kauraryyneistä, oliivioivariinista ja intiaanisokurista.
Päälle rahkaa ja puolukoita, vähän sokeria ja vaniljaa mausteeksi. Ei muita lisäaineita. Piirasvuokaan ja uuniin, kunnes saa vähän väriä. Helppo, nopea ja herkullinen.