En tule koskaan saamaan tyttöystävää
Olen kalju ja en tule sen takia koskaan saamaan tyttöystävää.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Niin, tuskin tulet saamaan. Mutta se ei johdu kaljuudesta, vaan täydellisestä kyvyttömyydestä itsereflektioon.
Naiset vihaavat kaljuja miehiä.
Kaikilla kaljuilla kavereillani on tyttöystävät. Yksi heistä on vielä 170 cm pitkä ja pikkuisen lihava. Hänen nykyinen suhteensa alkoi kolmisen vuotta sitten, kun hän oli jo täyttänyt 40 vuotta.
Ja ei, hän ei ole mitenkään erityisen rikas, ihan tavallista työtä tekee rahansa eteen.
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla kaljuilla kavereillani on tyttöystävät. Yksi heistä on vielä 170 cm pitkä ja pikkuisen lihava. Hänen nykyinen suhteensa alkoi kolmisen vuotta sitten, kun hän oli jo täyttänyt 40 vuotta.
Ja ei, hän ei ole mitenkään erityisen rikas, ihan tavallista työtä tekee rahansa eteen.
Sitten hänellä on iso jorma pöksyissä, minulla ei ole
Sitten kannattaa etsiä naisystävä.
Mä tykkään ! Kaljoille miehillä on monesti niin hyvä itsetunto ja se vetoaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, tuskin tulet saamaan. Mutta se ei johdu kaljuudesta, vaan täydellisestä kyvyttömyydestä itsereflektioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät todellakaan vihaa. Jotkut miehet jopa ajavat päänsä kaljuksi, vaikka heillä kasvaisi tuuhea tukka. Kajuus tai hiukset ovat merkityksetön asia parisuhteessa. Mutta koska sinä vakuuttelet jatkuvasti itsellesi, että et voi saada tyttöystävää kaljuuden takia, siitä voi hyvinkin tulla itseään toteuttava ennustus.
No et varmasti tuolla asenteella.
Mäkin tykkään niin kaljuista kuin kaljaa juovista miehistä. Nam.
Jos nyt meet tinderiin tai suomi 24, faceen tai instaan tai mitä niitä kaikkia nyt onkaan ja laitat viestin että mennäänkö kahville, niin siitä se sitten lähtee.
Kaljun miehen pää näyttää ihan isoltaKyrvältä.
Ehkä kannattaisi etsiä jostain autismiliiton puuhapäiviltä?
Kaljut miehet on hot. Mun mies on kalju, enkä osaisi kuvitella hänelle hiuksia päähän😂
Vierailija kirjoitti:
Pitääkin kysyä eukolta näytänkö isolta ky_vältä. :D
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt meet tinderiin tai suomi 24, faceen tai instaan tai mitä niitä kaikkia nyt onkaan ja laitat viestin että mennäänkö kahville, niin siitä se sitten lähtee.
Taas joku Pirjo50v. neuvomassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkin kysyä eukolta näytänkö isolta ky_vältä. :D
Ei tarvitse kysyä, voin näkemättä kertoa, että näytät.
Mä en ottaisi kaljua, läskiä tai lyhyttä miestä, koska ne huonot geenit periytyvät tuleville lapsille.
N21
Vierailija kirjoitti:
Mä en ottaisi kaljua, läskiä tai lyhyttä miestä, koska ne huonot geenit periytyvät tuleville lapsille.
N21
Minulle taas näillä asioilla ei ole väliä, koska olen vapaaehtoislapseton. Tosin aivan sairaalloisen lihavaa miestä en ottaisi, jos hän ei pysyisi perässäni esim. sienimetsässä. Mutta muuten tärkeintä on luonne, ei hiukset. Ellei niiden puutteesta sitten seuraa pitäkää tunkkinne -asenne ja ruikutus, kuten aloittajalla.
N35