En tule koskaan saamaan tyttöystävää
Olen kalju ja en tule sen takia koskaan saamaan tyttöystävää.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt meet tinderiin tai suomi 24, faceen tai instaan tai mitä niitä kaikkia nyt onkaan ja laitat viestin että mennäänkö kahville, niin siitä se sitten lähtee.
Taas joku Pirjo50v. neuvomassa.
Naisillehan se on noin helppoa niin luullaan, että toimii samoin miehillä.
Et ehkä mutta voit saada vaimon ja lapsia. Tiedän kun näen esimerkkejä joka päivä.
Kysymys kai on mitä muuta olet ap kuin kalju? Painat 200 kg? Työtön? Tylsä? Et harrasta mitään? Et ole hyvä keskustelemaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, tuskin tulet saamaan. Mutta se ei johdu kaljuudesta, vaan täydellisestä kyvyttömyydestä itsereflektioon.
Naiset vihaavat kaljuja miehiä.
Todella moni nuori mies on kalju. Todella moni nuori mies seurustelee.
Useimmat naiset viis veisaavat siitä, onko miehellä järkeä tai hiukset.
Minä pidän fiksuista miehistä, joilla on hiukset.
Et tule koskaan saamaan ketään, mutta jos laitat itsesäälisen aloituksen vauvalle voi onnistaakin.
Vierailija kirjoitti:
En nyt miksikään saamiseksi sanoisi jos et nyt kaipaa sellasta helvetillistä tunteiden vuoristorataa. Voit vaikka käydä lukemassa tuota ketjua missä on puhetta asioista jotka yllätti eniten pariduhteessa niin saa sinkutkin perspektiiviä. Jos ei ole valmis muuttamaan asenteita niin kannattaa ottaa vaan kaikki irti yksinäisyydestä
https://www.vauva.fi/keskustelu/4013960/minkalainen-elamanasenne-paras
tuossakin on sulle monenlaista ajatusta!
2000-4000€ saat hiukset takaisin, tuossa oma kokemukseni.
Aika monta vuotta minäkin piilouduin tuollaisten syiden taakse, että miksi olen yhä sinkku. Vihdoinkin ymmärrän, että vika on ihan 100%:sti pääkopan sisällä. Toki fyysiset ominaisudet voivat rajata joitain kumppaniehdokkaita pois.
Se, että ei saa koskaan nais/tyttöystävää, koska on kalju on täyttä paskapuhetta. Tunnen miehiä, jotka ovat todella lihavia, kaljuja ja/tai risupartaisia ja kaikilla on naisystävä.
Kaljuhan on hot 😙👍! (Mun miesystävä on kalju)
Ap, jos tunnet itsesi epävarmaksi esim.treffeillä, käytä aluks pipoa tai jotain lätsää.
Tuo ensin persoonasi esiin.
Ihan varmasti sellaisia naisia/tyttöjä löytyy, joille pinta ei ole tärkein!
Ja me kun ollaan erilaisia, toiset tykkää kaljusta ja toiset hiuksista.
En nyt miksikään saamiseksi sanoisi jos et nyt kaipaa sellasta helvetillistä tunteiden vuoristorataa. Voit vaikka käydä lukemassa tuota ketjua missä on puhetta asioista jotka yllätti eniten pariduhteessa niin saa sinkutkin perspektiiviä. Jos ei ole valmis muuttamaan asenteita niin kannattaa ottaa vaan kaikki irti yksinäisyydestä