Onko muilla samaa, et mies ei oo yhtään kiinnostunut SUN jutuista?
Mua niin harmittaa, et miestä ei kiinnosta mitkään mun asiat. Kun se tulee töistä kotiin ja olis kiva jutella kaikesta mitä on tapahtunut päivän aikana niin ei se edes viitsi feikkaa et sitä kiinnostais.
Mulla ei ehkä ole yhtä ”kiinnostava” päivä ollut kun hänellä, mut haluisin kuitenkin jakaa päivän tapahtumia tai vaikka suunnitella sisustuksia, lomamatkoja tai vaan unelmoida.
Ja tiedoks et mä teen kotoa käsin työtä verkossa en siis oo bimbo ja golddigger. En tapaa paljon ketään irl niin kiva ois ees miehen kans jutella.
Oon yrittänyt avatakeskustelua mitä instassa tai muualla tapahtuu, muttei me edes seurata samoja ihmisiä niin miestä ei kiinnosta.
Ärsyttää!
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai pitäisi jutella päivän tapahtumista? Tsiisus mitä kid*u*tusta!
Minkälainen sinun päiväsi oli? Mitä sinun päivääsi kuuluu? Mitä teit tänä päivänä? Oliko hyvä päivä? Tämä päivä oli minkälainen päivä? Minkälainen päivä tämä päivä oli tänään tälläinen päivä minkälainen päivä?
Tämä on kyllä totta. Mitä järkeä kysellä päivästä joka hemmetin päivä? Menee rutiininomaiseksi suorittamiseksi, joka ei etene mihinkään. Joskus voi keskustella jostain erityisemmästä tapahtumasta, jos oli sellainen päivän aikana, mutta harvemmin sellaista on. Tuollaiset yleiset kuulumiset voisi vaihtaa kerran parissa viikossa. Alan olla entistä vakuuttuneempi, että ihminen, tai ainakin minä, ei ole luotu tiiviiseen parisuhteeseen.
Hieno tapa hoitaa ihmissuhdetta. Sinä sanelet mistä on järkevää puhua, miksi ja milloin. Toinen muuttakoon mielipiteensä samaksi kuin sinun.
Eli olet oikeassa, sinusta ei ole parisuhteeseen.
Niin, ehkä tuo herätti ajatuksia joissain, että mikä oikeastaan on edes tarpeellista.
Oletpa naiivi. Jokainen on päättänyt mikä on tarpeellista eikä sinun näkemyksesi vaikuta keneenkään.
Selvä. Kaiken keskustelun voi lopettaa tähän, koska jokainen on jo päättänyt kaikki mielipiteensä, eikä millään kommenteilla ole mitään väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko mahdollista, että miehesi haluaisi vain syödä ja levätä hiljaisuudessa heti töistä tultuaan?
Ja luonnollisesti sitten toimtaan kuten mies haluaa. Sillä ei ole väliä että ap haluaisi puhua heti.
Eli se, joka vaatii toiselta jotain, myös saa sen? Käsittääkseni tuossa kotiintulija ei vaadi keneltäkään mitään. Haluaa vain rentoutua itsekseen.
Hän vaatii että saa rentoutua itsekseen. Hän vaatii toista olemaan hiljaa vaikka toinen haluaa puhua. Ja itsekkäästi vaatii toista taipumaan.
Eli kannattaa ryhtyä parisuhteeseen, niin on täysin toisen haluamisten armoilla. Ei omaa rauhaa, ei hetkeä lepäämiselle, ei omaa elämää. Kotiorja.
Sitähän parisuhde on. Joutuu mukautua toisten haluamisiin. Joka ei pysty, on huono kumppani. Ja se on myös huono kumppani, joka näkee sen orjuutena. Tosi huono.
Päivässä mukautuu jo vähintään 8 tuntia työnantajan vaatimuksiin ja jos on lapsia, niin heidänkin "vaatimukset" kuormittavat. Sen lisäksi en ainakaan itse kaipaa yhtään lisää vaatimuksia keneltäkään. Ekstrovertit todennäköisesti haluavat vielä keskustella koko jäljellejäävän ajan, mutta introvertit eivät.
Miten hyvin tuo minä haluan, minä tarvitsen, minä vaadin-asenne on toiminut?
Ai se, että teen töitä yli 8 tuntia päivässä ja hoidan lapsiani ja heidän asioitaan sen lisäksi? Kyllä siitä on palkkaa ihan hyvin tullut ja lapset vaikuttavat ihan normaalisti kasvaneilta ja kehittyneiltä. Kiitos kysymästä.
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisia naisia täällä on, kun aina ollaan antamassa tai pihtaamassa? Onko teille seksi vaiva tai kiristyskeino? En viihtyisi haluttoman naisen kanssa.
Kummasti ne halut häviää, jos huomaa, että toinen ei ole kiinnostunut minusta ihmisenä vaan omien tarpeidensa tyydyttäjänä. Se ei ole pihtaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisia naisia täällä on, kun aina ollaan antamassa tai pihtaamassa? Onko teille seksi vaiva tai kiristyskeino? En viihtyisi haluttoman naisen kanssa.
Kummasti ne halut häviää, jos huomaa, että toinen ei ole kiinnostunut minusta ihmisenä vaan omien tarpeidensa tyydyttäjänä. Se ei ole pihtaamista.
Totta!! Tuntuu että olen miehelle joku kodin vakiokaluste, jonka olemassa olon huomaa vain kun tarvitsee jotain :(
Miten hyvin tuo minä haluan, minä tarvitsen, minä vaadin-asenne on toiminut?