Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla samaa, et mies ei oo yhtään kiinnostunut SUN jutuista?

Vierailija
23.01.2021 |

Mua niin harmittaa, et miestä ei kiinnosta mitkään mun asiat. Kun se tulee töistä kotiin ja olis kiva jutella kaikesta mitä on tapahtunut päivän aikana niin ei se edes viitsi feikkaa et sitä kiinnostais.
Mulla ei ehkä ole yhtä ”kiinnostava” päivä ollut kun hänellä, mut haluisin kuitenkin jakaa päivän tapahtumia tai vaikka suunnitella sisustuksia, lomamatkoja tai vaan unelmoida.

Ja tiedoks et mä teen kotoa käsin työtä verkossa en siis oo bimbo ja golddigger. En tapaa paljon ketään irl niin kiva ois ees miehen kans jutella.

Oon yrittänyt avatakeskustelua mitä instassa tai muualla tapahtuu, muttei me edes seurata samoja ihmisiä niin miestä ei kiinnosta.

Ärsyttää!

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En olisi tuollaisessa suhteessa. Oma mies kyselee ja on kiinnostunut asioistani ja tukee ja kannustaa minua harrastuksissani. Yritän olla vastavuoroinen.

Kuka normaali mies jaksaa muijaa, jonka elämä pyörii instan, sisustamisen ja matkojen suunnittelun ympärillä?

En osaa sanoa. Mikään noista ei oikein kuulu mun kiinnostuksen kohteisiin. Ei ole rahaa mihinkään sisustukseen tai matkustamiseen. Instakuvienkin ottamiseenkin pitäisi olla kunnon kalustoa.

Vierailija
42/66 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään jaksa kuunnella miehen juttuja. Höpöttää jostain ihan turhasta koko ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos suhteessa joutuu jatkuvasti dissatuksi ja voi huonosti, niin sellainen suhde kannattaa lopettaa. Oli kyse mistä tahansa ihmissuhteesta.

Kuka tuossa joutuu dissatuksi? Miestä ei kiinnosta samat asiat ku ap:ta. Ehkä mies haluaa puhua jostain muusta ku ap:sta tai sisustuksesta. Onko ap kiinnostunut vastaavasti yhtään miehen kiinnostuksen kohteista?

Vierailija
44/66 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En olisi tuollaisessa suhteessa. Oma mies kyselee ja on kiinnostunut asioistani ja tukee ja kannustaa minua harrastuksissani. Yritän olla vastavuoroinen.

Kuka normaali mies jaksaa muijaa, jonka elämä pyörii instan, sisustamisen ja matkojen suunnittelun ympärillä?

Mutta sellaisen kanssa pitää kuitenkin aloittaa seurustelu ja muuttaa yhteen. Miksi?

Vierailija
45/66 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta sellaisen kanssa pitää kuitenkin aloittaa seurustelu ja muuttaa yhteen. Miksi?

Koska miehet haluaa ilmaisen kodinhoitajan ja helppoa reikää, ettekö te hölmöt naiset jo tajua.

Vierailija
46/66 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska miehet haluaa ilmaisen kodinhoitajan ja helppoa reikää, ettekö te hölmöt naiset jo tajua.

Siinä on sitten taas yksi mies, jolle tulee yllätyksenä, kun nainen haluaa eron. Jos nyt mies ei puhetta kuuntele, niin ihmetys on sitä suurempi, kun nainen onkin lähtenyt "sanomatta etukäteen mitään".

Minulta reiän saaminen menee harvinaiseksi, jos huomaan, että miestä ei kiinnosta enää minä ja minun asiat.

Vierailija
47/66 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä siis haluat että lähelläsi on joku maanvaiva joka ei anna sinun olla rauhassa vaan tulee kyselemään asioitasi? Tykkäät kun mitä vain harrastatkin niin joku tollo tulee sekaantumaan?

Vierailija
48/66 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai pitäisi jutella päivän tapahtumista? Tsiisus mitä kid*u*tusta!

Minkälainen sinun päiväsi oli? Mitä sinun päivääsi kuuluu? Mitä teit tänä päivänä? Oliko hyvä päivä? Tämä päivä oli minkälainen päivä? Minkälainen päivä tämä päivä oli tänään tälläinen päivä minkälainen päivä?

Tämä on kyllä totta. Mitä järkeä kysellä päivästä joka hemmetin päivä? Menee rutiininomaiseksi suorittamiseksi, joka ei etene mihinkään. Joskus voi keskustella jostain erityisemmästä tapahtumasta, jos oli sellainen päivän aikana, mutta harvemmin sellaista on. Tuollaiset yleiset kuulumiset voisi vaihtaa kerran parissa viikossa. Alan olla entistä vakuuttuneempi, että ihminen, tai ainakin minä, ei ole luotu tiiviiseen parisuhteeseen.

Vierailija
49/66 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, kiinnostunut ainoastaan tavarasta.

Vierailija
50/66 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko mahdollista, että miehesi haluaisi vain syödä ja levätä hiljaisuudessa heti töistä tultuaan?

Ja luonnollisesti sitten toimtaan kuten mies haluaa. Sillä ei ole väliä että ap haluaisi puhua heti.

Vierailija
51/66 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko mahdollista, että miehesi haluaisi vain syödä ja levätä hiljaisuudessa heti töistä tultuaan?

Ja luonnollisesti sitten toimtaan kuten mies haluaa. Sillä ei ole väliä että ap haluaisi puhua heti.

Eli se, joka vaatii toiselta jotain, myös saa sen? Käsittääkseni tuossa kotiintulija ei vaadi keneltäkään mitään. Haluaa vain rentoutua itsekseen.

Vierailija
52/66 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On hyvä yrittää hakea elämäänsä muitakin ihmissuhteita kuin parisuhde. Itse puhun aika erilaisista jutuista miehen ja ystävieni kanssa. Minusta on vähän lapsellista vaatia, että kumppanin pitäisi osata täydellisesti vastata kaikkiin tarpeisiin. Ei minunkaan mieheni ymmärrä taideharrastuksestani hölkäsenpöläystä ja siksi en siitä hänelle puhu kuin ohimennen, ystävän kanssa taas voidaan puhua aiheesta tunteja.

Onpas teillä kylmä suhde, kun et voi harrastuksestasi puhua. Mikäs siinä jos tuo riittää sinulle, minulle ei riittäisi.

Vierailija
53/66 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli se, joka vaatii toiselta jotain, myös saa sen? Käsittääkseni tuossa kotiintulija ei vaadi keneltäkään mitään. Haluaa vain rentoutua itsekseen.

Hän vaatii että saa rentoutua itsekseen. Hän vaatii toista olemaan hiljaa vaikka toinen haluaa puhua. Ja itsekkäästi vaatii toista taipumaan.

Vierailija
54/66 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen sinun päiväsi oli? Mitä sinun päivääsi kuuluu? Mitä teit tänä päivänä? Oliko hyvä päivä? Tämä päivä oli minkälainen päivä? Minkälainen päivä tämä päivä oli tänään tälläinen päivä minkälainen päivä?

Tämä on kyllä totta. Mitä järkeä kysellä päivästä joka hemmetin päivä? Menee rutiininomaiseksi suorittamiseksi, joka ei etene mihinkään. Joskus voi keskustella jostain erityisemmästä tapahtumasta, jos oli sellainen päivän aikana, mutta harvemmin sellaista on. Tuollaiset yleiset kuulumiset voisi vaihtaa kerran parissa viikossa. Alan olla entistä vakuuttuneempi, että ihminen, tai ainakin minä, ei ole luotu tiiviiseen parisuhteeseen.

Hieno tapa hoitaa ihmissuhdetta. Sinä sanelet mistä on järkevää puhua, miksi ja milloin. Toinen muuttakoon mielipiteensä samaksi kuin sinun.

Eli olet oikeassa, sinusta ei ole parisuhteeseen.

Vierailija
55/66 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän vaatii että saa rentoutua itsekseen. Hän vaatii toista olemaan hiljaa vaikka toinen haluaa puhua. Ja itsekkäästi vaatii toista taipumaan.

Eli kannattaa ryhtyä parisuhteeseen, niin on täysin toisen haluamisten armoilla. Ei omaa rauhaa, ei hetkeä lepäämiselle, ei omaa elämää. Kotiorja.

Vierailija
56/66 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia naisia täällä on, kun aina ollaan antamassa tai pihtaamassa? Onko teille seksi vaiva tai kiristyskeino? En viihtyisi haluttoman naisen kanssa.

Vierailija
57/66 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieno tapa hoitaa ihmissuhdetta. Sinä sanelet mistä on järkevää puhua, miksi ja milloin. Toinen muuttakoon mielipiteensä samaksi kuin sinun.

Niin, ehkä tuo herätti ajatuksia joissain, että mikä oikeastaan on edes tarpeellista.

Vierailija
58/66 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kannattaa ryhtyä parisuhteeseen, niin on täysin toisen haluamisten armoilla. Ei omaa rauhaa, ei hetkeä lepäämiselle, ei omaa elämää. Kotiorja.

Sitähän parisuhde on. Joutuu mukautua toisten haluamisiin. Joka ei pysty, on huono kumppani. Ja se on myös huono kumppani, joka näkee sen orjuutena. Tosi huono.

Vierailija
59/66 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ehkä tuo herätti ajatuksia joissain, että mikä oikeastaan on edes tarpeellista.

Oletpa naiivi. Jokainen on päättänyt mikä on tarpeellista eikä sinun näkemyksesi vaikuta keneenkään.

Vierailija
60/66 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitähän parisuhde on. Joutuu mukautua toisten haluamisiin. Joka ei pysty, on huono kumppani. Ja se on myös huono kumppani, joka näkee sen orjuutena. Tosi huono.

Päivässä mukautuu jo vähintään 8 tuntia työnantajan vaatimuksiin ja jos on lapsia, niin heidänkin "vaatimukset" kuormittavat. Sen lisäksi en ainakaan itse kaipaa yhtään lisää vaatimuksia keneltäkään. Ekstrovertit todennäköisesti haluavat vielä keskustella koko jäljellejäävän ajan, mutta introvertit eivät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi