Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla samaa, et mies ei oo yhtään kiinnostunut SUN jutuista?

Vierailija
23.01.2021 |

Mua niin harmittaa, et miestä ei kiinnosta mitkään mun asiat. Kun se tulee töistä kotiin ja olis kiva jutella kaikesta mitä on tapahtunut päivän aikana niin ei se edes viitsi feikkaa et sitä kiinnostais.
Mulla ei ehkä ole yhtä ”kiinnostava” päivä ollut kun hänellä, mut haluisin kuitenkin jakaa päivän tapahtumia tai vaikka suunnitella sisustuksia, lomamatkoja tai vaan unelmoida.

Ja tiedoks et mä teen kotoa käsin työtä verkossa en siis oo bimbo ja golddigger. En tapaa paljon ketään irl niin kiva ois ees miehen kans jutella.

Oon yrittänyt avatakeskustelua mitä instassa tai muualla tapahtuu, muttei me edes seurata samoja ihmisiä niin miestä ei kiinnosta.

Ärsyttää!

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi luoja. en katselisi aloittajapissistä päivääkään. ikää on 19v? 

Vierailija
22/66 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just törmäsin tähän taas tänään aamulla. Mies höpöttää omia asioitaan eli ne mitkä häntä kiinnostavat kuten urheilu ja muu oma juttu. Jos avaan suuni niin haukottelee, ignooraa ja räplää puhelintaan. Siis jos avaan suuni omista asioistani. Koskaan ei kysy miten päiväni on mennyt mutta jollen kysy häneltä miten hänen päivänsä on mennyt tms. niin suuttuu. Eletään tavallaan vaan yhtä elämää eli mieheni elämää.

En haluaisi edes tuollaista minäminä -tyyppiä ystäväksi. Ei ole kivaa sinulla.

-m-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä te naiset vähään tyydytte. Tiedätte kai että te saatte itse valita puolisonne? Ei ole pakko ottaa sitä psknta? Ehkä jos vähän nostaisitte rimaa niin miehetkin joutuisi tsemppaamaan käytöksensä kanssa? No joo, vitsi, eihän naiset mitä rimaa nosta. Kai ne tykkää että niitä kohdellaan kuin sontaa.

Kaikilla ei ole mahdollisuutta "parempaan".

Arjen toiminta on pääasia.

Siis, pääasia on että on edes joku kenen kanssa jakaa arki ja koti? Puistattaa.

Vierailija
24/66 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voi luoja. en katselisi aloittajapissistä päivääkään. ikää on 19v? 

Yksinhän olet jo valmiiksi.

Vierailija
25/66 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi valitsit tuollaisen miehen?

Vierailija
26/66 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä yrittää hakea elämäänsä muitakin ihmissuhteita kuin parisuhde. Itse puhun aika erilaisista jutuista miehen ja ystävieni kanssa. Minusta on vähän lapsellista vaatia, että kumppanin pitäisi osata täydellisesti vastata kaikkiin tarpeisiin. Ei minunkaan mieheni ymmärrä taideharrastuksestani hölkäsenpöläystä ja siksi en siitä hänelle puhu kuin ohimennen, ystävän kanssa taas voidaan puhua aiheesta tunteja.

Vierailija
27/66 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies saa teiltä pilluaja kodinhoitopalvelut sekä taloudellisen taakanjaon, se riittää. Kiinnostavat jutut kerrotaan kavereille ja seksifantasiat toteutetaan huorienkanssa.

Huomattu on.TÄMÄ pitää juurikin paikkansa.Onneksi ukko on nyt EX.Uutta en meinaa ottaa.Parempi olla yksin,kuin kuunnella vähättelyä ja haukkuja ja silti tehdä ja maksaa kaiken...

Vierailija
28/66 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi sellaisen miehen kanssa, jonka kanssa ei olisi mitään keskusteltavaa.

kannattaisi ehkä vaihtaa naiseen

Vierailija
29/66 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pitkän avioliiton eläneenä miehenä ja sittemmin yksin asuvana ja lapset vuoroviikoin, niin ihan samalla tavalla en minäkään jaksa naista, jonka jutut ei kiinnosta. Ei ole mitään tarvetta asua kenenkään kanssa pelkän panemisen takia. Yksin on paljon rennompaa. Vasta, jos todella kaikki suhteessa toimii, ja yhdessä on oikeasti todella mukavaa, niin olisin valmis kokeilemaan yhdessäasumista tai edes millään tavalla tiivistä parisuhdetta. Kai sitä on kokemuksen kautta tullut entistä vaativammaksi.

Vierailija
30/66 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehen olla omissa oloissaan ja hengähtää töistä tullessaan.

Tuskin kukaan heti jaksaa kuunnella toisen kuulumisia saati sitten jatkuvaa puhetulvaa.

Myöhemmin voit sitten kertoilla omia ajatuksiasi.

Vierailija
31/66 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisustus, matkailu, instagram. Jokaisen miehen lempipuheenaiheet.

0/5

Meillä keskustellaan ihan kaikesta laidasta laitaan, niin elämän tarkoituksesta kuin perunoiden keitosta ja en voisi kuvitella olevani miehen kanssa joka keskustelee vaan omista asioistaan. Matkailu on mun ja miehen yhteinen harrastus, joten meillä siitä todella paljon puhutaan suunnitellen uusia matkoja ja muistellen menneitä. On myös kiinnostunut sisustuksesta ja yhdessä usein keskutellaan miten kodin sisustusta voisi muuttaa. Instagramia joudumme molemmat käyttämään työmme vuoksi, joten kyllä siitäkin keskustelut sujuu ja joskus autamme toisiamme sen kanssa vaikka ei instasta puhuminen nyt varsinainen keskustelun aihe meillä ole.

Vierailija
32/66 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekäs mies, hanki uus.

Vierailija
33/66 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hemmetti, oletkohan sinä se instavosu jonka matkaan ukkoni lähti, jutut ainakin kuulostaa ihan samoilta 😂 Nyt idiootti ex soittelee minulle kännissä ja valittaa kuinka elämä on kurjaa. Nyt laitoin tyypin onneksi estoon.

Vierailija
34/66 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sisustus, matkailu, instagram. Jokaisen miehen lempipuheenaiheet.

0/5[/q

Autot, aseet, koneet, miesten työ jutut ja minäminäminä puheet. Jokaisen naisen lempipuheenaiheet.

Meitä nisiakin on moneen lähtöön. Itseäni nuo mainitsemasi asiat kiinnostaa huomattavasti enemmän kuin joku hemmetin instagram ja iänikuiset sisustusjutut.

Vierailija
35/66 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai pitäisi jutella päivän tapahtumista? Tsiisus mitä kid*u*tusta!

Minkälainen sinun päiväsi oli? Mitä sinun päivääsi kuuluu? Mitä teit tänä päivänä? Oliko hyvä päivä? Tämä päivä oli minkälainen päivä? Minkälainen päivä tämä päivä oli tänään tälläinen päivä minkälainen päivä?

Vierailija
36/66 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi tuollaisessa suhteessa. Oma mies kyselee ja on kiinnostunut asioistani ja tukee ja kannustaa minua harrastuksissani. Yritän olla vastavuoroinen.

Vierailija
37/66 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi samaistua. Tosin minulla ja miehellä on aivan muut harrastukset kuin insta, matkailu ja sisustaminen.

Vierailija
38/66 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä te naiset vähään tyydytte. Tiedätte kai että te saatte itse valita puolisonne? Ei ole pakko ottaa sitä psknta? Ehkä jos vähän nostaisitte rimaa niin miehetkin joutuisi tsemppaamaan käytöksensä kanssa? No joo, vitsi, eihän naiset mitä rimaa nosta. Kai ne tykkää että niitä kohdellaan kuin sontaa.

Kaikilla ei ole mahdollisuutta "parempaan".

Arjen toiminta on pääasia.

Parempaa on olla vaikka yksin kun tulla tuolla lailla kohdelluksi ja kohdatuksi sen suunnalta jonka pitäisi sinua rakastaa ja tahtoa sinulle hyvää.

Vierailija
39/66 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi tuollaisessa suhteessa. Oma mies kyselee ja on kiinnostunut asioistani ja tukee ja kannustaa minua harrastuksissani. Yritän olla vastavuoroinen.

Kuka normaali mies jaksaa muijaa, jonka elämä pyörii instan, sisustamisen ja matkojen suunnittelun ympärillä?

Vierailija
40/66 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä aina ollut tuollaista, vai olisiko mahdollista, että miehen välinpitämättömyys olisi masennuksen tai uupumuksen oire?

Niin, koska miehenhän täytyy olla sairas tai jotenkin muuten viallinen jos häntä ei aivan älyttömästi kiinnosta suunnitella jotain lomamatkoja tai sisustusta tai kuunnella väsyneenä työpäivän jälkeen naismaista kaakatusta ja juoruilua työkavereista sun muusta joutavasta. WTF mitä analyysejä taas, kas kun ei toista naista jo ehdotettu syyksi.

Jeesus että naiset voivat olla ymmärtämättömiä sukupuolten välisistä eroista vielä vuonna 2021.

Uskoisin, että mies huomaa jo seurusteluaikoina, mistä nainen hänelle juttelee. Jos naisen jutut ei kiinnosta, niin ne ei kiinnosta jatkossakaan. Eikö tuossa tilanteessa ole syytä erota ennen yhteenmuuttoa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän