Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

--*-- ENSIKOT perjantaihin --*--

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osanotto suruusi *halaa*... Keskenmeno tuntuu aina pahalta, tapahtuipa se missä vaiheessa raskautta tahansa. Ikävä kyllä tiedän tunteen, enkä todellakaan toivoisi sitä pahaa oloa kenellekään! Jokainen tietysti käsittelee asian omalla tavallaan. Itselläni meni melkein vuorokausi ennen kuin edes kunnolla tajusin tapahtuneen ja aloin itkeä tapahtunutta. Ja sitten sitä itkua riittikin moneksi päiväksi ja tuntui etten halua enää koskaan edes yrittää uudestaan. Mutta kyllä se suru joskus hellittää. Itselläni meni kaksi kuukautta, että haluni yrittää uudestaan palasi takaisin. Nämä ovat siis vain omia kokemuksiani, en voi tietää miten sinä tällaiseen asiaan reagoit, mutta voimia paljon!!

Vierailija
22/41 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös osoitteessa www.verkkoapteekki.com myydään sekä ovulaatio- että raskaustestejä. Niin ja tervetuloa mukaan! En olekaan vielä toivottanut tervetulleeksi! Tervetuloa myös [b]Peppi Pitkätossulle[/b]!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
24/41 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naksu: mä olen kyllä usein ajatellu tota mahallaan nukkumista. Mä nukun AINA mahallaan, en saa unta edes selällään! Kais sitä vois nukkua vauvan takia vaikka päällään, mutta en kuitenkaan usko, että sillä tässä vaiheessa on merkitystä..

Passionate: Tiedän tarkalleen miltä susta tuntuu. Olen itse käynyt saman läpi. Voimia ja toivottavasti miehesi tarkoitti tätä syksyä!!

Meriheppa: Mä aina välillä kans hekottelen ja voivottelen täällä töissä näille jutuille. Yritän sitten keksiä aina jotain naurettavia tekosyitä¿

Adette: suuren suuret pahoittelut! Toi on aina vaan yhtä kamala uutinen.. Voimia uuteen yritykseen.

Brooke: Pirun eukko! Miten se taas löysi sut?????

Killa: o/

Pippi: Tervetuloa! Ja tärppionnea heti alkuun!!

Joudun luultavasti viikonlopuksi nettipimentoon ¿ mitenköhän ihmeessä selviän siitä?? Toivottavasti maanantaina saan lukea plussauutisia!!! Hyvää viikonloppua kaikille ihanille enskoille!!

Oon@

Vierailija
25/41 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun surettaa toi Adeten kohtalo! :( Tuli vaan mieleeni, että eikös tämän pitäisi olla onnellista aikaa tämän kuumeilun ja yritäämisen, mutta eka saa pelätä tuleeko raskaaksi ollenkaan ja sitten varmaan alkaa stressata, että meneekö raskausajan kaikki ok ja miten se synnytys jne. :S Tuolla yhdessä aloituksessa (tuulimunista) oli, että jokaista 3 raskautta kohti naisella olisi 3 keskenmenoa! Aika hurjan kuuloista!

No koitetaas piristyä! Ostin sitten sen uuden luurin eli Nokian 6103 suunnilleen [color=8B0000][b]tämän värisen[/color][/b]! Olisin ehkä ottanut sen pinkin 6101, mutta kaupassa johon menin, ei ollut tota mallia ollenkaan ja intouduin tästä ostamastani mallista, kun siihen saa langattoman hands freen, jonka arvelin olevan kätevä sitten kun pitää samalla puhua puhelimessa ja huolehtia vauvasta! :D Aika opetteleminen tuossa nyt on, kun edellinen puhelin oli ihan supertavallinen perusmalli.

[color=00CD66][b]Oona[/color][/b]: kiinnittymisvuotoa, kiinnittymisvuotoa... *bd*

[color=00CD66][b]Naksu[/color][/b]: jep jep, ovisaika lähestyy... Eilen oli sellaista jomottelua tuolla vas. alavatsalla, jota yhdessä kierrossa luulin oviskivuksi, mutta ei se ovis kyllä vielä voi olla, vaan aikaisintaa ensi maanantaina! Mä olisin muuten taipuvainen epäilemään, että ehkä sulla kuitenkin oli se ovis jo, kun itelläkin joskus tissit kipeytyneet, sitten kipu helpottanut ja taas uudestaan alkanut ja sitten tätsä onkin saapunut... Toivotaan, että teidän taktikointi tuottaa tulosta!!! *bd*

Niin ja mä nukun [b]aina[/b] mahallaan! Vaikea kuvitella, että se nyt joku este raskautumiselle ois... :o

[color=00CD66][b]Mooli[/color][/b]: *moi*

[color=00CD66][b]Vanilja[/color][/b]: Toivottavasti ymmärsit, etten ollut ihan vakavissani! :) Voin kuvitella, että sukulaiset ja tuttavat koittaa sua hyödyntää, se lienee aika tavallista! Ja kyllähän sä nyt oikeesti tiedät tiettyjä asioita aika lailla paremmin, kuin toiset! :) Nuoret naislääkärit on kyllä mun mielestä ihan parhaita, kun ne on just noin vaatimattomia kuin sinäkin, vaikka ihan päteviä olisivatkin ja niin perusteellisia ja voivat myöntää etteivät tiedä ihan kaikkea (vrt. nuoret miehet). Meillä on melko usein duunissa kandeja, joten on päässyt vertailemaan! ;)

[color=00CD66][b]Jessis[/color][/b]: hitsin täti!! :S No toivotaan nopsaa selvittelyä ja heti vaan hoitoihin, kun selvyyden saatte mistä kiikastaa!

[color=00CD66][b]Brooke[/color][/b]: vai löysi se eukko sinnekin, harmi! :( Vaan ei sitten taas auta, kuin laittaa uutta matoa koukkuun!

[color=00CD66][b]Aftis[/color][/b]: onko sua ultrattu kun oot noita clomeja syönyt, että tapahtuuko ovis?

[color=00CD66][b]Käärö[/color][/b]lle *vilkutus*

[color=00CD66][b]Passionate[/color][/b]: voihan harmi! Toivotaan, että pääset pian takaisin kuumeilemaan kanssamme (tai siis toivotaan, että väki olisi vaihtunut täällä siihen mennessä, mutta tietty yhtä mukavaan..)!

[color=00CD66][b]Mineah[/color][/b]: pahoittelut negasta! :(

[color=00CD66][b]Pippi[/color][/b]: Tervetuloa vaan joukkoon mukavaan! Hienoa saada lisää asiantuntijoita mukaan! ;)

Ja [color=00CD66][b]Dheal[/color][/b] myös, tervetuloa! Uusia kaivataan, kun aina joku onnellinen pääsee täältä pois! ;)

[color=00CD66][b]Sara[/color][/b]: tosiaan noikin luurit on hienoja, mutta mun on pakko koittaa pitää tekniset laitteeni edes jotenkin yksinkertaisina, jotta osaisin niitä käyttää! ;)

[color=00CD66][b]Ninca[/color][/b]: johan oli tiukat paikat lääkärissä! Huh, mä olisin varmaan saanut sydärin, jos mulle ois nois sanottu! Mutta onpa hyvä, että seuraavat tilannetta!

[color=00CD66][b]Apila[/color][/b]: testaa jo!!!!! *bd*

[color=00CD66][b]Aleida[/color][/b]: osanotto hamsterin poismenon johdosta!

[color=00CD66][b]Passionate[/color][/b]: voihan harmi! Toivotaan, että pääset pian takaisin kuumeilemaan kanssamme (tai siis toivotaan, että väki olisi vaihtunut täällä siihen mennessä, mutta tietty yhtä mukavaan..)!

[color=FF69B4][b]Oma napa[/color][/b]: kp 12/28-41 eikä siis edelleenkään erityisempää. Pupuilut on aloitettu ovista ajatellen. :)

Killa

Vierailija
26/41 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nopsaan omanapaisesti kommentoin ja vilkuttelen tutuille!! Kiitos Oona tilannepäivityksestä - näin arvelinkin käyneen:=) bdbdbdbdbdbdbdb, nakkihimoinen:=)

Q; kiva, kun kävit, huhuilinkin sun viimeviikkoja tässä - eikö pikku-q tule ihan pian maailmaan?

Ootte kaikki ihkuja ja rakkaita! heipat vaan Jessikselle, Naksulle, Killaliinille, Aftikselle ja Oonalle, Brookelle ja kaikille muillekin!

-mooli

p.s. palailen huomenna (nyt on kiirus) ja infoon tosta IVF-hoidosta kiinnostuneita

p.p.s. ei piikittely oo yhtään kaameeta:=) Ite piikitän, mies kauhistelee vieressä!

p.p.p.s. Ihanaa weekendiä!! ++++++säteitä läjä!

Vierailija
27/41 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
28/41 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adette: olipas ikäviä uutisia... Kovasti voimia sinulle! Varmasti olo on tällä hetkellä aika paha...

Ja Brooke, on se täti kyllä ihan liian ovela kun löytää vaikka kuinka yrittäisi piilotella :(

Tulin vielä vilkaisemaan kuulumisenne ennen viikonloppua, kun nettipimentoa on taas luvassa. Merelle merelle, jippii!

Vielä lopuksi tervetuloa Pippi Långstrump ja Dhealille tärppionnea oviksenbongailuun! Ja joka enskalle hurjan kivaa viikonloppua!

T: Hepo

Vierailija
29/41 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja palailen ehkä vasta maanantaina linjoille, mutta kirjoitelkaahan ahkerasti viikonloppuna niin on sitten maanantaina paljon lukemista!

Hyvää viikonloppua kaikille!

Vierailija
30/41 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta kiireestä huolimatta, piti tulla laittamaan pieni viesti.

Adette: En tiedä, mitä voisin sanoa. *lohtuhalaus* Tuntuu niin kurjalta puolestasi. Olet aina tervetullut takaisin, kun itsestäsi siltä tuntuu. Jaksamista surun keskelle!

Nyt siis palaan takaisin vaatepinojen ääreen pakkaamaan. Lähdemme viikonlopuksi " vanhuksia" moikkaamaan ja siitä syystä olen totaalisessa nettipimennossa. Kirjoitelkaahan ahkerasti, niin pääsen sitten sunnuntaina tai maanantaina itseäni viihdyttämään viesteillänne. Aurinkoista viikonloppua kaikille! Ja PALJON plussatuulahduksia! Olis niin kiva lukea +uutisia sitten seuraavalla kerralla, joten voiskos joku vaikka " hoitaa homman" kotiin.

~dese

Vierailija
31/41 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin pikaisesti kurkkaan, mitäs neitosille kuuluu. Adettelle iso hali ja voimia! Ja kaikille plussatuulia paaaaljon! Omaa napaa ihan lyhkäsesti. Kroppa yllätti kerta heitolla, kun testi näytti plussaa. Se kyllä tuli ihan täytenä yllätyksenä, sillä tämä kesähän piti vaan oleilla ja nauttia kesästä. Mitään oireitakaan ei suuntaan eikä toiseen ole ollut koko kierron aikana, ja jopa luulin, että ovistakaan ei tapahtunut, kun en jaksanut sitä niin bongailla. Seilailen vielä teidän kanssa jokusen aikaa ihan varmuuden vuoksi, jotenkin tuntuu niin uskomattomalta. Eli pienen pieni vinkki kaikille: Kun yrittämisen heittää pois, saattaapi yllättyä positiivisesti :D Nyt ois siis jaossa lippuja plussajunaan, kuka tahtoo?

-A *vilkuti*

Vierailija
32/41 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adette: Jaksuja sinne surun keskelle!

Pippi: Tervetuloa mukaan tähän porukkaan. Parhaaan sakin oot löytäny. Kävisikkö vielä laittamassa oman esittelyn tonne meidän ensikoiden esittelypinoon, päivitän sen sitten sinne. Linkki löytyy tästä: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=7976287&p=1&tmode=1&smode…

Mä lähden nyt mattopyykille ja siten myös viikonlopuks nettipimentoon (ehkä). Katotaan jos jossain vaiheessa kerkeisin salaa piipahteleen täällä. :) Mutta paljon plussauutisia toivottavasti saadaan viikonlopun aikana.

-Sara-Maria-

Vierailija
33/41 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mieli on jo parempi :) ISO KIITOS kaikille tsemppaajille, ei tätä ilman teitä ihania jaksais *pus och kram*!

ADETTE :,( *hali Tervetuloa takaisin, kun siltä tuntuu!

AVECOS Oho, pääs siis pikkuinen teijät yllättämään :)! Onnea ja pikkuiset tarrasukat masuasukille!!

APILA, jokos testasit? peukutukset!

Pahoittelut tädin löytämille ja voimia uuteen kiertoon!

Galluppeihin (muistanko enää ees kaikkia..)

Isovanhempia olis aika iso liuta, kun noita uusia puolisoitakin on siunaantunut eli yhteensä 6 kappaletta.

Nimiä oon miettiny, mut kuten Brookekin tais mainita, kivoja tyttöjen nimiä on jotenki helpompi keksiä kun poikien, hmm..

Ja mullekin on puhelinkuume vähän iskeny, kun oon seuraillu teijän keskustelua niistä. Kiva, että Killa löysi mieleisen :)

Heipat kaikille, palailen taasen!

Vierailija
34/41 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=pink][size=7]♥[/size][/color][color=pink][size=7][b]ONNEA AVECOS![/b][/size][/color][color=pink][size=7]♥[/size][/color]

[b]).(-varoitus![/b] Kyllä sitä voi ihmisen lapsi olla tyhmä! *takoo itseään lekalla päähän* Kun täällä joku heitti että eikös flunssa voi olla myös ensioire raskaudesta... No minä fiksuna tyttönä tein testin kun niitä tuolla kaapissa pari on. Tuloksenhan tietää sanomattakin! Ei tullu mieleen ajatella koopeitä ennen kun testasin, että haloo kp23! Ei varmaankaan näytä plussaa tässä vaiheessa vaikka olisikin raskaana. Ja sitten kun olen itse tässä koko ajan hehkuttanut että ei ole juuri mahdollista, että olisin tässä kierrossa raskautunut... *hakkaa yhä itseään sillä lekalla* Vaan ne kuuluisat munasarjan juilimiset tuntuu taas vaan pahenevan ja valkkaria lorahtelee, joten en kuitenkaan luovu toivosta vielä kokonaan, onhan tässä kierrossa kuitenkin pupuilta (mutta ei välttämättä oikeaan ajankohtaan), niin toivoa on... Jos vaikka miehen simpat oliskin supersimppoja ja eläisivät useamman päivän! Jees, en täytä enää palstatilaa typeryyksilläni...

Titi-uu kp23/26-30

Vierailija
35/41 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hel**tti... En osaa näköjään kirjottaakaan... Äskeisessä oma napa tekstissäni: EI PUPUILTA VAAN PUPUILTU!

Vierailija
36/41 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa viikonloppu vapaa :)

Adette: Voimia *rutistus*

Tervetuloa uusille enskoille. (en nyt muista ketä kaikkia oli) ;)

Lukasin vaan eilisen ja tänpäivän pinoit nopeena läpi, enkä muista yhtään mitä kukakin taruili, joten en nyt kommentoi sen suuremmin...

ON: Tissit kipeet, turvonneet, mutta pehmeät. Menkkamaisia kipuja selässä taas eilen (kuten koko oviksen jälkeinen viikko oli). Mutta ei taas sen kummempaa... (tylsiä nää miun kierrot) Välillä tekis mieli testailla, mut en kuitenkaan.. Koetan malttaa mieleni!!

T:Remukka kp 27/28-33

Vierailija
37/41 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrataampas omaa napaa tähän alkuun: säästyipä yksi testi tuhalta testaukselta, täti (se naapurin nurkan takana kyttäävä pirulainen!!) purjehti tänään meille kesähattu kallellaan...että näin :/ jännä kun ei ole mitään tätimäisiä oireita. Tämän päivä on ollut tylsä, hikinen ja mietiskelyä täynnä...nyt olen siis ansainnut kylmän persikka sidukan, kippistetään siis vaikka tolle tädille piruuttaan *skoooool* noiin!

Adette: sanat ei riitä kertomaan *halaus*

Avecos: onnea ja nyt otat rauhallisesti siellä :)

Titi-uu: plussatuulia ja jänskäilyä :)

Näytti olevan aika täti painoitteista seuraa nyt täällä..no mut muutama päivä kestetään ja sit pylly rakoille pupuilulla :P on muuten aika jännä kun tuo viime kierto ei ollut oikeen " halukasta" aikaa minun osalta niin nyt kun täti porhalsi paikalle tekisi niiin maan pirskatisti mieli..miehellä ei onneksi ole tuota halukkuus ongelmaa, sille kun edes vihjaa et on ovis tulollaan niin on jo pöyhimässä tyynyjä sängyssä :D

Oikeen ihanaa ja rentouttavaa perjantai-iltaa kaikille rakkaille enkattarille, nautitaan auringosta :)

Vierailija
38/41 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Halaus* Adettelle. Voimia.

Killalle: ei oo ultrattu. Kysyin sitä kyllä, mutta lääkärin mielestä ei ole tarpeen ¿näin pienillä hormonimäärillä¿. Sanoi, että hänen 20 vuoden uransa aikana ei ole tullut yhtään kolmos yms. raskauksia eli uskottava kai se vaan oli. Ollaan kyllä julkisella puolella hoidoissa, mutta kaveri on samalla lääkärillä yksityisellä eikä sitäkään ultrattu (sai muuten plussan viikko sitten, neljännestä clomikierrosta =). En tiedä sitten jos sille piikki/sumutus linjalle joutuu niin kai sitä sitten jo ultrataankin........

Avecos: onnea plussasta. Sitä se stressittömyys teetää =)

Mooli: Täällä odotellaan hoitokertomuksia =), tuu sit kertoon kun ennätät.

Taidanpa heittää pientä galluppia kehiin näin viikonlopun kunniaksi: Minkälaista musiikkia enskattaret noin pääasiassa kuuntelevat? Itselleni musiikki ei ole ollenkaan niin tärkeää kuin esim. miehelleni, mutta tulee sitä aina joskus muutama levy ostettua. Ehkä makuni on hiukan erityinen, koska listalle kuuluu: Lauri Tähkä ja Elonkerjuu, Tiktak, Uniklubi, HIM, Irina ja sitten uskokaa täi älkää...country musiikki (liekö jäänteitä jenkeissä asumisesta).

Oikein hyvää viikonloppua kaikille, lähden huomenna naapurikuntaan vähän ¿bilettämään¿, joten paikalla jälleen sunnuntaina.

t. Aftis

Vierailija
39/41 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä vielä kursseillaan ja pimentoa ollut taas pari päivää. Nytkään en saa surffailla niin kauan kuin tekis mieli lueskella tapahtuneista asioista :(

Adette: Pahoittelut ja lämmin lohtuhalaus täältä! En todellakaan voi kuvitella olotilaasi nyt, mutta toivottavasti saat voimia ystäviltäsi, mieheltäsi, perheeltäsi ja ehkä myös täältä meiltä.

uusille : tervetuloa minunkin puolestani, eli ainakin oli näinä parina päivänä Aleida, Dheal ja Pippi. Kaverin lapsen nimi on muuten Peppi :)

tädin karkoitusbileissähän me kaikki olemme mukana, muta erityisen riehakkaat juhlat toivotan tämän hetken piinailijoille!!

Peipposka: en päässyt lukemaan juhliesi syytä, mutta aikamoinen ohjelma oli näin kraa-pula-päivänä ;) Taidat huokaista helpotuksesta että se on ohi! Mites on, joko teillä lakanoita pöllyytellään? Meillä ei vielä, kun ole täällä reissussa ensi ti-ke asti. Mutta sitten... :)

Voe paska! Nyt tultiin ilmoittaan, että tämä puoli menee kiinni. Eli tähän jäi minun kommentoinnit.. Vaikka olin hyvän pohjatyön tehnyt paperille ;) Mutta toivottavasti huomenna eivät aja minua pois heti.

ON: ei mitään ihmeellistä, kävin tädin karkoittaan tuonne järveen hetki sitten :) Pysykööt poissa!!!

MOI!

-aurinkoisin terveisin kindness

Vierailija
40/41 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas linjoilla yötämyöten. Olen näet sellainen yökukkuja..

Adette: Olen valtavan pahoillani puolestasi. Voimaa Sisko! Tsemppinä sanottakoon; että seuraava kerta sitten onkin kai varmempi ja nopeampi tällaisen tapahtuman jälkeen. Näin olen lukenut jostain tohtorisivustoilta.Usko siihen!

Mooli: Taustatietoja tutkiessani huomasin, että olemme samaa ikäluokkaa ja meillä molemmilla miehenä 60-luvun kasvatit. Menikö oikein?

Brooke ja Apila: p****leen tyhmä täti!

Killa: puhelinonnittelut

Sara-Mari: Laitoin sinne taustatietosivuille oman esittelyni, en tiedä toiminko oikein. Kommentoi, jos jotain tarvii vielä.

Yhteisesti: uusille tervetuloa, toivottaa itsekin uusi. Piinaajat koettakaa kestää.

Loppuun opettavainen, omanapainen tarina hurahtaneesta, taikauskoisesta hömpästä.

Kävipä tässä nimittäin eilen sillä tavalla, että muuan neiti sudenkorento sai miehensä kanssa kuin onnen kaupalla uuden asunnon. Juuri sellaisen kauan metsästetyn, vanhan ja idyllisen. Hän sitten pienissä aivoissaan keksi, että samalla varmaan myös ei kahta ilman kolmatta eli hänen täytyy olla raskaana. Niinpä hän posket punoittaen ajeli ratikalla apteekkiin, joka ovensa avoinna pitää aina yöhön saakka. Sitten hän saapui kotiin ja testasi. Vastaus oli, kuten jo moni jo tässä vaiheessa arvaakin, negatiivinen. Hän oli hieman hömppä ja hupsu maagisissa aatoksissaan. Ja pettyi omiin utopistisiin ajatuksiinsa. Omakaivettuun kuoppaan vajosi neito polo!

Ottakaa oppia siskot hyvät yllä olevasta surullisesta tarinasta. Ei kannata hoppuilla, vaan hiljaa hyvä tulee.

Nyt kaikille perjantai-yötä! Kuullaan taas. Ja kepeitä viikonloppuja.

p.s ostin tänään sen kalenterin, johon voin kirjata psykofyysissosiaalisia tuntemuksiana, jotka liittyvät Nyytti-hankkeesen

Yours; D-Fly